Cash je napisal/-a:Ja in bo vrgu dnar proč. Nej zmeri globino profila na zunanji in notranji strani gume s šublerjem (pomičnim ravnilom), pa bo vidu.
Sicer pa sm meu že ene 3 avte in pri vseh so stale zadnja kolesa malo postrani, eden od avtov je biu nov.
Cash je napisal/-a:Ne, amortizerji niso krivi za optiko, ker ne držijo nagiba kolesa amortizerji, ampak roka, amortizer je obremenjen samo po višini. Mogoče nisi imel pravega tlaka v gumah in ti jih je neenakomerno obrablo, lahko pa da je bil karamboliran, pa ti tega ne veš
no končno en ki ma neki pojma zarad nagiba (normalnega do 1 stopinje )ti gum ne bo žrlo zarad steka pa ja pri nekaterih se da nastavljat oboje pri nekaterih samo ena stvar pri ostalih pa nič sicer ne vem za ker avto se gre če se gre za uno cordobo zategn ležaje ker maš najbrž losane če se gre pa za kšnga japončka ga pa pel na optiko ker pri dostih japončkih se tud zdi nastavlja geometrija podvozjatristan01 je napisal/-a:Zdravo!
Nagib se na zadnjih kolesih nastavlja samo na večjih in dražjih avtomobilih. Večina poceni avtomobilov s poltogo premo pa tega nima. Če je razlika med obrabo gume na zunanji in notranji strani minimalna je to povsem noramlno. Če je razlike za več kot 1 mm pa je nekaj narobe. Preveri tlak v gumah in spremeni stil vožnje (na polno čez vsak ovinek precej pripomore k takšni obrabi gum).
LP Tristan01
Cash je napisal/-a:Ja in bo vrgu dnar proč. Nej zmeri globino profila na zunanji in notranji strani gume s šublerjem (pomičnim ravnilom), pa bo vidu.
Sicer pa sm meu že ene 3 avte in pri vseh so stale zadnja kolesa malo postrani, eden od avtov je biu nov.
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost