Fry je napisal/-a:No hvala, zdaj vsaj vem kaj je semering, ceprav se mi ne sanja od kod pride taksna beseda
Imam pa se eno vprasanje za vas. Ko zacne tesnilo puscat in pride voda v motor in olje v hladilni sistem, kako dolgo se lahko se vozi s taksnim avtom preden pride do se vecje okvare? Do cesa lahko sploh pride, do zaribanja motorja?
Fry je napisal/-a:Hvala vam za odgovore, dele bom kupil sam, najbolj me je zanimalo koliko stane delo, da me ne bo kdo nategnil. Na pooblascenega seveda ne grem, so ponavadi zelo predragi in vcasih celo slabsi od nepooblascenih.
Kaj pa pomeni semering?
ktmjurca je napisal/-a:Kot je ze smeks napisu rabis:
-tesnilo glave
-tesnilo sesalnega kolektorja
-tesnilo izpusnega kolektorja
-tesnilo pokrova ventilov
-po potrebi kaksen semering
-brusenje glave (2-3,5k sit)
-antifriz (hladilni sistem drzi tm med 6-7 litri hladilne tekocine)
-po potrebi kaksen zobati jermen+sponarji (ce je ze dovolj prevozenih kilometrov se splaca prej zamenjati ker se zamenjajo spotoma)
-po potrebi vijaki glave (sem imel ze vec primerov teh motorjev ko so popustili navoji v vijakih)
-delo tm okol 15k sit (je kr nekaj dela z raznoraznimi cevkami okol motorja)
in navsezadnje je tudi odvisno zakaj menjas tesnilo ali
-zaradi puscanja olja ali
-zaradi uhajanja vode na cilinder ali v najslabsem primeru zaradi uhajanja vode med olje v tem primeru je potrebno se zamenjati olje in oljni filter
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost