Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 25, 2006 8:01 am

thorin je napisal/-a:sem dobil sugetsijo, da bi lahko bilo "zamrzovanje fergazerja" se pravi neki je narobe na dovodu toplega zraka v vergazer, pride do zamrzovanja itd... kaj je lahk kaj na tem al je to čist mimo?


Kaj bi ti zmrznilo - bencin sigurno ne, motor pa bolje dela z mrzlim, kot s toplim zrakom, torej tvoja teorija odpade.
Old subarus never die, they just get faster!
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin Sr jan 25, 2006 8:23 am

hja tud sam sem razmišljal podobno... se očitno oklepam vsake bilke:)
lp, thorin
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Sr jan 25, 2006 9:20 am

V kolikor sami ne zmorete odpraviti težave peljite avto na popravilo.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr jan 25, 2006 9:26 am

thorin je napisal/-a:sem dobil sugetsijo, da bi lahko bilo "zamrzovanje fergazerja" se pravi neki je narobe na dovodu toplega zraka v vergazer, pride do zamrzovanja itd... kaj je lahk kaj na tem al je to čist mimo?


TOČNO TO JE !!!!!!

Ne zamrzuje bencin, pač pa vlaga, ki je v zraku, ki se nabira na stenah fergazerja in sčasoma dobi tako debelino, da avto začne trokirat, zgublja obrate, cuka itd... Upoštevati je treba dvoje:
1. mrzel zrak gre skozi grlo fergazerja zelo hitro, kar ga še dodatno hladi
2. gre za učinek vakuma, ker fergazer zrak zelo močno not vleče, kar v filtru in dovodnih cevev zaradi zmanjšanega pritiska zrak zelo ohladi.
Pri mrzlem vremenu je učinek tega toliko večji.

Isto se mi je dogajalo na Jugotu, R5 in še kakšnem. Vedno pomaga nekaj minutno stanje in ker je fergazer ogret, se led hitro stopi in pol ne vidiš nič. Po par minutah gre normalno naprej.

Napaka je torej pri dovodu zraka, ki se nepravilno oz. premalo ogreje na izpuhu predno pride v fergazer. Preveriti dovodne cevi za zrak, napaka bi pa lahko bila tudi na ventilu, ki uravnava, od kod bo v motor prišel zrak.
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin Sr jan 25, 2006 9:43 am

hm, zveni logično. sem tud malo po nekih nemških vw forumih brskal in so bli podobni komentarji. hvala vsem za nasvete.

LP,thorin
 
Uporabniški avatar
Niva13
Uporabnik
 
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne jul 04, 2004 4:52 pm
Kraj: planet Vulcan

Napisal/-a Niva13 Sr jan 25, 2006 10:53 am

Zanimivo.Sem imela pa res sreco, da se mi pri vseh mojih avtih v rangu Jugo, stoenka, katra in moje Lade ni nikoli to zgodilo :roll:

prvi primer se mu dogaja, ko je segret, drugi primer pa, ko je se hladen. Kaj pa, ce je kaj narobe z regulacijo zauga?
@w~ b#0n~
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

Napisal/-a audi80 Če jan 26, 2006 12:05 am

vprasanje?potem imam jest enak problem?avto mi zjutraj po nekih 10 do 20 kilometrih zatrokira!ko avto ogasnem za prioblizno 2 minuti in pponovno prizgem dela brezhibno?kje naj pogledam dovod zraka na frgazar oziroma na kaj naj bi moral biti pozoren?hvala
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če jan 26, 2006 9:39 am

Niva13 je napisal/-a:Zanimivo.Sem imela pa res sreco, da se mi pri vseh mojih avtih v rangu Jugo, stoenka, katra in moje Lade ni nikoli to zgodilo :roll:

prvi primer se mu dogaja, ko je segret, drugi primer pa, ko je se hladen. Kaj pa, ce je kaj narobe z regulacijo zauga?

isto je pri meni, nikol še nisem mel problemov z zmrzjenim fergazrom, pa furam 5ko, staro 15let.
tud niva, ki so jo mel pri punci je samo ubogljivo delala, brez kakršnih kol podobnih težav.
po določenem času se pa tut fergazer zagreje, sej je direkt na blok pršraufan in je tut to pol vroč in je skor nemogoče, da bi se kej takega zgodil po 20km.Al se takoj al pa nikol!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 26, 2006 10:01 am

audi80 je napisal/-a:vprasanje?potem imam jest enak problem?avto mi zjutraj po nekih 10 do 20 kilometrih zatrokira!ko avto ogasnem za prioblizno 2 minuti in pponovno prizgem dela brezhibno?kje naj pogledam dovod zraka na frgazar oziroma na kaj naj bi moral biti pozoren?hvala


To je zapacan filter za bencin al pa zanič bencinska pumpa. Ko se pumpa pregreje(hladil naj bi jo bencin in zunanji zrak, vendar če dobi premalo bencina, se vseeno pregreje) začne trokirat in ne da več bencina. Na tem mrazu, ko gasneš avto se zelo hitro shladi in potem spet dela 20 kilometrov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

Napisal/-a audi80 Če jan 26, 2006 10:51 am

Ne ne to potem ne dela vec tezav!to maedi samo 1 zjutraj k je res mrzlo!potem neha!je kriv kondenc?ker pumpa potem dela !
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

Napisal/-a audi80 Če jan 26, 2006 11:17 am

naj se enkrat objasnim mojo tezavo!audi mi zjutraj ko je mrzlo po cirka 20 kilometrih normalne voznje(ce je hitrreejsa hitreje naredi to stvar!)zatrokira oziroma izgobi moc zacne cukat!ko se ustavim pocakam par minut ponovno zalaufam in avto dela bh!to se mi poleti ni dogajalo!tko da sumim mraz!ker pa je avto ze dosti star so moznosti toliko vecje da mu mraz skoduje!:)po ponovnem uzigu avto dela normalno nic ne skace in ne trza nadalnjih n kiloometrov do ponovnega jutra!?ideja?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov