Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Včasih ne vžge!

Napisal/-a ABT173 So dec 24, 2005 4:05 pm

Pozdravljeni!
Imam naslednji problem,gre za Audi A4 1.8 T l.2000.V torek mam servis,pa me zanima še vaše mnenje. Avto mi včasih noče vžigat pri normalno ogretem motorju. Sicer mi gori skor neprestano rumena lučka k je gor narisan motor pa ventilator.Po knjigci pomen napaka na elektronki motorja.Prvo je računalnik kazu merilec pretoka zraka,zdj pa nej bi šlo za en elektromagnetni ventil,k je neki povezan z turbino,in nej bi se zarad njega posledično še ostale napake pojavljale. K noče vžigat moram 2 krat verglat,potem se pa v tretje vžge,ampak na zasilno delovanje,gori lučka EPC,potem pa k takoj ugasnem,pa ponovno pržgem,pa normalno pržge. Pa še en problem mam,včasih mi neki tul odspredi,pa sm mislu da niso roke al pa končniki,pa so rekl da zgledajo uredu,da je loh servo,mam pa gumice zrahljane na končnikih.
Hvala za mnenja.
LP
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Če jan 26, 2006 4:36 pm

A loh prosm da gdo ker odgovor,vsaj mnenje kaj bi loh blo? Vse je zgori napisan,prej sm pršu iz servisa,pa so mi kao zamenjal termo stikalo,halgeber pa elektro magnetni ventil,pa je spet isto,k jutr ga peljem nazaj,k mi gre počasi že use skp na živce.Spet se mi ugaša pr normalno ogretem motorju,k ga nazaj vžgem,moram neki časa verglat da zagrab,pol se mi pa pržge EPC in una lučka k je rumen motorček narisan,in dela na povečanih obratih z manjšo močjo.A loh kdo pomaga,da vem kaj da jim jutr zabijem?
Hvala
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante Če jan 26, 2006 5:17 pm

Ja to se ti pomoje preklop v zasilni način delovanja...Kako ti vleče mašina je pospešek slabši?Poraba? Ti obrati grejo do blokade al ti jih že prej zapre?Edin to je dobr da greš čimprej na servis ker to sigurno ni dobr za turbino ker verglanje oz prižiganje(prekomerno) škoduje turbini. Lohk ti je tut kšn ventil za pritisk turbine šu :?:
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Če jan 26, 2006 5:25 pm

Ja preklop se na zasilni način,pa slabš vleče,pa dela na 1100 al 1200 obratov,pa v višjih obratih res zapre obrate,pa nima moči k vleče in to sam k je normalno ogreta mašina.Ja na servisu nej bi mi menjal kao to kar sm naštel,pa kao nej bi blo uredu,pa pridem dam pa spet isti shit,jutr grem spet nazaj,k to k si napisu za turbino me je čist zamoril,jutr se bom mau drgač pogovarju z njim.Pa kaj bi loh blo,k ta en ventil na turbini nej bi kao menjal??
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante Če jan 26, 2006 5:33 pm

Dej upraši jih če bi lohk bla cinšpula oz. ena taka mejhna škatlca pr elektronki ker taki simptomi so se pojavl pr fotru pr mercedesu in mu ni hotu več vlečt tko k bi mogu pa je lohk do konca gas dau avto je pa šu največ 100-120km/h uzel mu je pol obratov pol je pa šu na avto komerc pa jih je prašu kaj je to in so mu rekl da je ta škatlca šla uglavnem ta zadeva pregori pol so mu jo pa zamenal pa je blo kul.A turbina k daš gas se ti lepo sliš al daje kšne čudne zvoke od sebe al lepo piha?A diagnostika na rač. jim nč ne pokaže?
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Če jan 26, 2006 5:51 pm

Sej avto povleče kr dobr dokler se ne pržgejo lučke k sm jih naštel,k je segret mi med vožnjo ugasne če stojim na mestu,če se pa pelem se mi sam nazaj pržge,mau cukne in pol se uklopjo te dve lučki.Ja diagnostika nej bi jim to pokazala kar so zamenjal,če so zamenjal,edin da ni kje drugje napaka,js sm mau bral po forumu,pa pomislu na benz pumpo,al pa na LMM,sam pravjo da ni.K mi gorijo lučke,moram mau več na gas stisnt da povleče,sam vleče kr dobr,edin da obrati čudn skočjo oz. se povišajo k prešaltam.Glede turbine,pa ma avto zvok normaln,če mi vrjameš to mi drug avto s turbino,pa dozdej še nikol nism opazu kak zvok mam,vem k ga zahodm da mašina lepo zapoje,sam je kr dobra izolacija pa se neliš kej preveč v kabino.Sploh se mi nesanja več kaj bi blo.K turbina pravjo da je uredu...
 
Uporabniški avatar
Vaillante
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Sr nov 16, 2005 11:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vaillante Če jan 26, 2006 6:05 pm

Aha...Ja pomoje benz pumpa tut ni.Aha še neki sm se spomnu, kaj pa če preveč gasa nabiješ naprimer da maš v 4 prestavi pr 60km/k pa da ga do podna zahodš ne da postopoma povečuješ gas ampak da ga kr dokonca prtisneš a ti kej j**e, ker to se je pa zgodl pr bratrancu pr Vitotu sicer je bil dizel ampak ussen on je mogu menat einspritz šobe ker ko si ga pelu recimo v klanc al pa po ravnem pa k si ga do konca zahodu je avto crknu. Upam da ti ni šlo to ker je popravilo zelooo drago zamenjava teh stvari je pršla 800k s popustom. Drgač jim pa tm na servisu mal zamor al jih pa nekam pošl zdej če si na pooblaščenem servisu to delu oz. če maš račune jim reč nej ti to zrihtajo na njihove stroške ker če so te že tokrat po domač povedal nategnil jih mal pošl nekam pa zahtevi nej ti popravjo na njihove stroške če pa ne bojo hotl jim pa reč da se boš šu mal pelat in če ne bo bolš ne tist kr nazaj vn uzamejo kar ti bodo ''popravl''
Chevrolet Kalos 1.4 16V
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Če jan 26, 2006 6:06 pm

To je fotru isto delalo na berlingotu, pa ga je mel vsaki dan na servisu, pa vžigaL ni vjutro, pol ga je pa menjal za novega, pa je lih zadnič pravu, da še ga kr niso uspeli prodat in da ga je 1 lastnik že nazaj pripelal..... Nimajo pojma kaj je narobe... Pol je pa novega dobu, je bla pa podobna finta, ko maš ti, pa kr lučka ona se je prižigala, so mu pa pogli šobe menjat samo pod garancijo ker je bil avto star cca. 1mesec..... Upaj na najboljše...


Lp
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Če jan 26, 2006 6:18 pm

Sej men avto neogret oz. mrzu normalno vžge iz prve,tut zjutri na -16,sam problem je k se neki časa pelem in k se mašina ogreje na normalno temperaturo,ene 5 minut po tem ugasne,če se zgodi med vožnjo,sam cukne in se lučke pržgejo in grem normalno naprej,vendar dela na zasilnem teku(EPC),na mestu pa obrati delajo na 1100.Če pa stojim na mestu,npr. semafor,pa se isto ugasne,sam ga pol nazaj užgem,mau dlje verglam,pa spet na zasilem dela takoj po vžigu in tle je problem,ker mislm da bi na verovškovi loh vedl kaj je,jutr ga nazaj pelem.Sam bi mi usen prov pršli kaki nasveti oz. možnosti kaj bi loh blo,k mene laika loh obračajo kokr jim paše.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če jan 26, 2006 9:28 pm

Preglejte katalizator, če se ni slučajno razletel, naj ti preverijo, kako se turbina obnaša med vožnjo, koliko je tlak turbine? Možno da turbina blokira, ker verjetno imaš variabilno turbino.
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Pe jan 27, 2006 12:55 pm

Baje je un halgeber,enga so zamenjal učer,ki je nekje na vrhu motorja,dons so pa ugotovil,da je spet halgeber zanič,baje je še en nekje odspodi pod mašino in je zanič,ker ma avto dve odmični gredi,bom vidu dons k ga dobim nazaj.A glede turbine pravjo da je OK,tut men med vožnjo ni nobenih čudnih znakov,pline pa lambdo mam tut OK.Ma čudn vse skp,ni mi nč jasn več...
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Pe jan 27, 2006 6:14 pm

A je kakšen strokovnjak tuki gor?K vidm da je na ene teme ful odgovorov.Dons se mi spet isto ponovil,pridm iz servisa,avto kao zrihtan,vse lepo dela,nobena lučka ne gori,parkiram,avto normalno ogret,počakam par minut da vidm če je OK in se mi spet isto ugasne in dobim skor živčnga.Gruntam a so sploh kej delal,al so sam računalnik resetiral.K nej bi pregledal ta drug halgeber,k je nekje odspodi,baje sta dva not,in ta spodn nej nebi dobivu včasih toka,ni mi nč jasn,iskal so ker kabl je zanč in nej bi kao neki z oljem poštimal in nej bi zadeva bla OK.Sam je spet isto,gori mi EPC k je mašina ogreta normalno,čakam da se še una lučka z motorčkom pržge,pa da bo spet isto.A loh kdo pomaga?Avto se ugaša na normalno ogreti mašini in pol teško vžiga,seveda pa zravn gorijo še zgoraj navedene lučke,K je mrzu motor dela normalno.V pondelk grem nazaj,če neznajo zrihtat,nej mi vrnejo dnar.A lahko kdo pomaga?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost