Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Reset ECU- kaj je prav???

Napisal/-a soso So dec 17, 2005 7:46 pm

Rad bi resterial ECU in me zanima kaj od tega je prav ,glede na to ,da sem prebral full starih tem in pri enih zasledil ,da odlopis + ,pri drugih -, nekje sem celo slisal ali prebral ,da sklenes + in - skupaj za nekaj casa.
Dajte povedat kaj je sedaj pravilno ? Pa za kolko casa odklopit ,da se resetira? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So dec 17, 2005 7:50 pm

oba izklop, bo najbolj ziher.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 So dec 17, 2005 8:25 pm

da za nekaj casa sklenes + in -, kdo ti je pa to reku? da ne bi tega kdaj su delat na katerikoli napravi. Ker ko sklenes direkt + in - naredis kratek stik oz je tokokrog brez porabnika.

uglavnem ce hoces resetirat ECU, odklop - klemo na akumulatorju za 10 min in to j e to.

sicer pa zakaj bi to rad naredu?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne dec 18, 2005 7:46 am

.... ko skleneš + in - izprazniš kondenzatorje, ki s svojo energijo ohranjajo "spomin", samo to ne skleneš pri priklopljenem akumulatorju.... katero klemo snameš kot prvo, je čisto vseeno,... s tem računalnika ne "resetiraš", resetiraš ga lahko samo s testerjem, s tem izbrišeš spomin in določene nastavitve, ki jih bo avto nato ob ponovni vožnji na novo trenutno nastavil,... saj res zakaj pa bi to delal ???
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne dec 18, 2005 9:28 am

Včasih se kakšnim elektronskim enotam v avtu malo skontrafuzla in jim je treba odvzeti napetost, da potem spet dobro delajo.

konkretno na Fiat Punto se je začelo mešati števcem, kazalcem, nekatere lučke se niso hotele ugasniti, ... po odvzemu napetosti (odklop od baterije) je potem bilo vse Ok. Ampak ta odklop verjetno ni imel nobene veze z ECU-jem.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne dec 18, 2005 11:11 am

vedno vzameš naprej dol minus klemo. To pa zato,ker potem nimaš možnosti,da bi pri odvijanju plusa naredil stik.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne dec 18, 2005 11:29 am

... novejši avti pa imajo minus privit, plus pa na zaskočko... kaj pa zdaj?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne dec 18, 2005 11:41 am

DrMr je napisal/-a:... novejši avti pa imajo minus privit, plus pa na zaskočko... kaj pa zdaj?


ja to je pa drugo ko je na zaskočko,tko da ne morš nardit stika. Ampak soso-v mobilček ima še oba privita,in neb blo fajn ko bi najprej plus odvijal da bi kam ob maso zadel ter se mal zabliskal.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po dec 19, 2005 10:21 am

šmeks je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:... novejši avti pa imajo minus privit, plus pa na zaskočko... kaj pa zdaj?


ja to je pa drugo ko je na zaskočko,tko da ne morš nardit stika. Ampak soso-v mobilček ima še oba privita,in neb blo fajn ko bi najprej plus odvijal da bi kam ob maso zadel ter se mal zabliskal.


OK, nočem nekaj pametovat, ker z elektriko glih nisva dobra prjatla (vedno k se hočem z njo rokovat me zruka kot prasca, najsibodi to pri hišni napeljavi al pa na kablih za svečke) ampak a ni tako, da je plus samo na akumulatorju in če snameš klemo samo klema nima več pozitivne polaritete, ker pač ni več priklopljena in lahko z njo brez težav in škode treskaš po drugih kovinskih delih, ki so sicer še vedno vezani na minus?

Edino kar bi lahko bil problem bi bili eventuelno samo kondenzatorji na napeljavi, ki so verjetno "krivi" da je treba počakat 10-15minut, da se dokončno spraznijo. Ta čas bi načeloma lahko skrajšal s stikom med obema klemama (seveda ko sta obe odklopljeni z akumulatorja) tako, da na silo sprazniš kondenzatorje. A jim to kaj škodi ali ne ne vem zato bi bilo, dobro še kakšno mnenje stručkotov za elektroniko.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So feb 04, 2006 3:32 pm

ecu!!!

ok kako se resetira, je mogoče to narest doma, ali samo na servisu!
namreč nekaj sem sral po armaturki od punta (menjal žarnice, odklapljal konektorje, zraven pa sem imel kontakt :? (star letnik, pa od punce je 8) )in zgleda sem nekako vpisal napako za airbag, zato sedaj skoz sveti lučka! :evil:
aku sem že mel odklopljen več kot 20 min pa ni spremembe....torej?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So feb 04, 2006 3:37 pm

Gricko je napisal/-a:ecu!!!

ok kako se resetira, je mogoče to narest doma, ali samo na servisu!
namreč nekaj sem sral po armaturki od punta (menjal žarnice, odklapljal konektorje, zraven pa sem imel kontakt :? (star letnik, pa od punce je 8) )in zgleda sem nekako vpisal napako za airbag, zato sedaj skoz sveti lučka! :evil:
aku sem že mel odklopljen več kot 20 min pa ni spremembe....torej?


Mogoče pa sploh ni kriv ECU. Si morda premaknil ali odklopil Airbag? Morda samo kakšen konektor nima dobrega stika.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So feb 04, 2006 3:43 pm

meni se je lani prvič prižgala lučka za airbag, ker sem sedež prestavljal sem in tja pa konektor ni mel kontakta dobrega pol sem rešo to evo pred tremi dnevi se mi spet lepo prižge zai pa res nevem več kaj bi blo.. avto pa je vectra b 1.16 16v
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko So feb 04, 2006 6:24 pm

tristan01 je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:ecu!!!

ok kako se resetira, je mogoče to narest doma, ali samo na servisu!
namreč nekaj sem sral po armaturki od punta (menjal žarnice, odklapljal konektorje, zraven pa sem imel kontakt :? (star letnik, pa od punce je 8) )in zgleda sem nekako vpisal napako za airbag, zato sedaj skoz sveti lučka! :evil:
aku sem že mel odklopljen več kot 20 min pa ni spremembe....torej?


Mogoče pa sploh ni kriv ECU. Si morda premaknil ali odklopil Airbag? Morda samo kakšen konektor nima dobrega stika.

LP Tristan01

edino kar sem odklapljal je bil števc....da sem zamenjal žarnice v armaturi.....da sem lažje prišel zraven sem odklopil še dva konektorja iz števca....vse to pa sem (jaz b****) delal pod kontaktom, da sem videl kere lučke delajo in kere ne ( brez kontakta nič ne dela)...in verjetno sta tista dva (ali pa en) konektor nekako povezana z airbegom...ker sem ga izklopil pod napetostjo je verjetno vpisal napako :? in sedaj lučka skoz gori!

PS: a punto ma pod sedežem kak konektor ? nisem nič gledal, samo dvomim da bi to bilo lahko to, ker se zic skoz premika naprej, nazaj, lučka pa se je prižgala šele po moji "intervenciji" :lol:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne feb 05, 2006 1:30 pm

Gricko je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:ecu!!!

ok kako se resetira, je mogoče to narest doma, ali samo na servisu!
namreč nekaj sem sral po armaturki od punta (menjal žarnice, odklapljal konektorje, zraven pa sem imel kontakt :? (star letnik, pa od punce je 8) )in zgleda sem nekako vpisal napako za airbag, zato sedaj skoz sveti lučka! :evil:
aku sem že mel odklopljen več kot 20 min pa ni spremembe....torej?


Mogoče pa sploh ni kriv ECU. Si morda premaknil ali odklopil Airbag? Morda samo kakšen konektor nima dobrega stika.

LP Tristan01

edino kar sem odklapljal je bil števc....da sem zamenjal žarnice v armaturi.....da sem lažje prišel zraven sem odklopil še dva konektorja iz števca....vse to pa sem (jaz b****) delal pod kontaktom, da sem videl kere lučke delajo in kere ne ( brez kontakta nič ne dela)...in verjetno sta tista dva (ali pa en) konektor nekako povezana z airbegom...ker sem ga izklopil pod napetostjo je verjetno vpisal napako :? in sedaj lučka skoz gori!

PS: a punto ma pod sedežem kak konektor ? nisem nič gledal, samo dvomim da bi to bilo lahko to, ker se zic skoz premika naprej, nazaj, lučka pa se je prižgala šele po moji "intervenciji" :lol:


Ne vem natančno kako je sestavljena armaturka v Puntu. Ali si morda moral razdreti plastiko okrog volana in volanske ključavnice? Tam spodaj so tudi kabli za airbage. Lahko da si tam kje prekinil stik.

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Ne feb 05, 2006 4:20 pm

pri Mazdi resetiraš tako da vzameš kleme dol iz akku in pritisneš bremzo za cca 20 s, to pa zato da stop žarnice poberejo vso napetost iz kondenzatorjev v ECU
 
Andy987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne feb 05, 2006 3:44 pm

Napisal/-a Andy987 Ne feb 05, 2006 4:29 pm

Ej jz bi rabu pr hondi to resetirat!! A gdo ve kako? K sm neki srou okol kolotečne plastike pa sm kabl od senzorja za abs sfuku... Ups... Pol sm to zrihtu, nazaj zvezu, zdj mi pa lucka za abs svet... A se to da kako resetirat ecu?
 
smillex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So feb 04, 2006 6:48 pm
Kraj: kamnik

resetiranje

Napisal/-a smillex Ne feb 05, 2006 5:17 pm

Pozdravjeni

Pri nekaterih vozilih se res resetira tako da se odklopi + in - in se jih nato drži skupaj par sekund in nato da nazaj na aku. če je uspešno je drugač rabiš samo še tester.
Lahko vam povem tudi primer za punto po letniku 2000 kako ga resetiraš. Preprosto. Pohodiš gas (seveda na mestu v prostem teku) do blokade in to ponoviš 5x in se resetira. obstaja še miljon varjant za druge avtomobile pa vam jih nebi razlagal, če pa koga zanima pa naj vpraša.

PS: kar se ne da resetirat ročno pa se še vedno lahko z testerjem. nekajkrat sem mel že probleme z avtomobili glede teh lučki pa sem se obrnil na AMZS v Ljubljani pa so mi to zelo hitro in poceni resetiral. Tko da če imate kdaj takšen problem se obrnite na fante iz amzs-ja pa ga bodo sigurn zrihtal. Zelo sem bil zadovoljen z njmi zato se velikokrat obrnem nanje za nasvet ali kar za popravilo.Carji so

LP

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov