Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr feb 15, 2006 6:57 pm

Preden menjaš oljni filter, najprej očisti vse okoli njega, da ti ne bodo smeti noter letele. Neka umetnost to menjat, itak ni. Če ga ne moreš odvit z roko, si pomagaj z orodjem, namenjenim za to. To je pač en ročaj z pasom ali verigo. V skrajnem primeru si lahko pomagaš z gurtno. Nikakor pa ne s kakimi rorcangami. Pa bodi pripravljen ker se bo verjetno malo olja vlilo ven. Novemu filtru pa z čisto malo masti potegni po tesnilu in privij na motor. Ne zateguj premočno.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr feb 15, 2006 8:30 pm

Pozdravljeni!

Mislim da se ti ne splača prat te filtre,ti povem točno ceno tega filtra na pooblaščenem servisu.
Filter zračenja 2.270 sit v kaki avto trgovini še cenejši.Ni nobena umetnost ga stakneš ven in daš noter novega in lepo zapreš.Oljni filter cena ne servisu 4.260sit ne rabiš nobenega orodja ker je to vložek čistilca v posodici za filter.Spustiš olje na karteju da se vse lepo odteče,po možnosti malo topel motor oz. olje ker je olje bolj tekoče toplo.Odviješ pokrovček na posodi filtra in ga potegneš ven.Okoli posodice imej kako cunjo da obrišeš namestiš novega v posodico,zamenjaš čep na karteju, naliješ olje po cca. 4 litrih zaženi motor da se olje potegne po sistemu in v filter in dodaš če cca pol litra.Menjajo ga po potrebi oz na 30 000 olje pa na 15 000 in filter ker dizli spoloh turbaši rabijo veliko zraka in sesajo polno prahu sploh zdaj ko polno prahu na cestah.
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr feb 15, 2006 8:42 pm

Filter kabine zamenjaš tako,da odstraniš plastiko,potem pa že prideš do njega. Kaka huda umetnost to ni,saj ponavadi so v škatli tudi navodila. Lahko si pa pomagaš s temi navodili http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 0aQ73Y.pdf sj pri toledotu je podobna figa.

Oljni filter pa ni kovinski,ampak ima že vložek. Odviješ plastično ohišje (pazi da ti ne poči) najboljš boš to naredil z pasom za oljne filtre. Pač zamenjaš vložek,ter gumico na ohišju pa je. Pri nekaterih filtrih je pomembno kako je obrnjen (piše top - to pomeni da mora biti tisti del obrnjen navzgor) No po novi gumici (tesnilu) malce namažeš z oljem ter daš skup. Priviješ po pameti oz. ti na ohišju piše kolko Nm mora biti. Na koncu preveriš če povsod tesni....in to je to.

Aja da še to dopišem. Zračni filter naj bi se menjal na nekje 30.000 km,kabinski pa po potrebi oz. priporočeno vsak servis.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr feb 15, 2006 8:56 pm

Zdaj imaš takšen oljni filter:
Priponke
filter.JPG
filter.JPG (6.87 KiB) Videno 795 krat
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr feb 15, 2006 9:05 pm

Red Bull ti je lepo pokazal slikce menjave filtra kabine.
Kovinske filtre novi modeli nimajo več kod smo jih poznali.Po možnosti kak Man ali Donit filter..itd. Tvoj Toledo ima polno ene izolacijske zaščite proti hrupu ..itd
Kot prvo ga boš moral dvignit pri menjavi olja ker moraš odviti čepe plastike podvozja.
Drugič imaš če se ne motim na plastičnem pokrovu motorja z TDI oznako tudi 4 kovinske vijake ki jih z gedorami odviješ,pazi da ne izgubiš okransne plastične čepke.Snameš pokrov in že je pred teboj klasičen pogled na motor.Polek merilne palčke nivoja olja imaš posodico z pokrovčkom.
Postopek potem nadaljuješ kot smo ti prej napisali.
Dobro popravi!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov