Letev paše tako rekoč šravf na šravf in tle okol ni blema.....
Zakomplicira pa se pri servo pumpi.... In sicer dizl ma BOSCH črpalko in posledično mora met alternator montiran nižje ( alternator je pod bosch pumpo), za servo pumpo bi še bilo dost prostora vendar je jermenica prevelika...... in tudi u liniji z jermenom ni.Bencinar ma alternator višje ( ker nima bosch pumpe) in tako ima prostor za servo pumpo.... Nosilce sicer ima dizl puščene za servo pumpo..... ampak ne za tako veliko jermenico.... (pa tud mal drugačna more bit) poleg tega gre zelo zelo na tesno pumpa not. (če sploh gre?)
No in zdej finalno uprašanje.... Ma kdo haynes navodila za petko? Ve kdo če so bli r5 dizli sploh s servo volanom in kje in kako so meli montiran pumpo? Kok obratov more met pumpa da dela normalno,pri dizlu more met verjetn manjšo jermenico (zarad nižjih obratov motorja)
Foter pravi da mogoč sploh takih modelov petk ni blo ( 1.6D s servo volanom) po moje pa so obstajale..... zato bi rabu komplet navodila....
slikce sledijo takoj kak porihtam driverje za fotkiča.
slikano spodaj navzgor... zgoraj se vid alternator.....

s strani kilerja...... pod alternator pride pumpa ta servo (mogla bi..)

In pa sama pumpa s preveliko in neustrezno jermenico....
