Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

menjava tesnila glave

Napisal/-a traktorist Sr jan 11, 2006 2:38 pm

a morde kdo ve kol je kej teško zamenat tesnilo glave motorja na xsara citroen, 1.4i.
kolk treba vijake pritegnit Nm, kolk je nastavitev ventilov za ta motor.
HVALA
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr jan 11, 2006 5:27 pm

Za vijake pise na dihtungi glave. Oz ponavadi pride listek zraven na kateremu pise koliko Nm in koliko stopinj ce je potrebno. Za nastavitev ventilov pa nebi vedu v avtodato se mi pa neda gledat :) ampak kolikor vem je ze uporabljen sistem odmicna drocniki brez odmikacev.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jan 11, 2006 6:09 pm

... 20Nm + 120 + 120(stopinj),... ventili hladen 20/40..
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 11, 2006 8:27 pm

ni za.jeban zamenat dihtnge sam morš pa dat nove vijake ker se menjajo ob vsakem podiranju glave ker se stegujejo in pol počjo
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jan 11, 2006 8:48 pm

čare je napisal/-a:ni za.jeban zamenat dihtnge sam morš pa dat nove vijake ker se menjajo ob vsakem podiranju glave ker se stegujejo in pol počjo


... :?: :?: :?: :?: :?: ...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 11, 2006 9:15 pm

ja ne bod preveč začuden poglej u avtodato pred vsemi podatki o zategovanju ti piše če je potrebno menjati vijake (renew bolts) pri nekaterih jih je pač treba menjat
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jan 11, 2006 9:19 pm

... traktorist, ti samo šraufaj... pri nekaterih nateznih vijakih je potrebo menjati vijake, ker so postali daljši in nimajo več svoje elastičnosti, ne pa, da se zlomijo,... v praksi ga zmeriš po dolžini in če je o.k., je pač o.k., pa saj xsara nima neke V10 F1 mašine...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 11, 2006 10:41 pm

no sej očitno da še nisi nikol šravfu avta sm že par šravfov ZLOMU pa zato govorim pa če je šravf že enkrat stegnjen pol sigurno ne boš s tapravim momentom zategnu ker se začne zvijat k torzija teb bo pa moment kluč vseen poču kao da je zategnen pa še če je enkrat stegnjen po tovarniškem pritegovanju kaj mislš da bo pol vsako rundo mal daljši pa sej ni v bloku navioja do uzbekistana
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr jan 11, 2006 10:51 pm

@Čare and who the f*** are you? Kak mehanik?

Je ze res da se menjajo vijaki, priporocljivo jih je menjati na vsako razdiranje. Niso pa vsi za to. Jaz sem na parih golfih ze po 3x 4x menjal dihtungo glave in sem iste vijake uporabil vsakic in do zdaj mi se niti eden od njih ni pocil. Jih pa zategujem kar na 12kil.
To niso, kot je ze DrMr rekel, neke f1 masine tako da tu niso nevem kaki pritiski, in ce vijak naredi osnovni pregled z ocesom mu do nasljednjic, ce sploh bo naslednjic, nebo nic. Sem pa polomil ze par vijakov in to na glavah katere se nikoli niso bile pipane, razlog da se je nabrala umazanija v obliki rje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 11, 2006 10:58 pm

GOVORIM ZA CITROENA drgač pa sm mehanik ampak vi sam šravfite pa prov prvoščm vam ker ste tok pametni da bi se vm vsaj tazadn šravf odlomu ampak tok globok da boste mogl še enkrat vse dol dajat pol pa tist konc navoja vn bezat pol boste pa kupval nove šravfe no pa veselo pokanje vijakov vam želim
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr jan 11, 2006 11:07 pm

LoL :D


Dj ti pejt lepo dol pa mal chilli pa se vrn jutr nazaj gor :)
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist Če jan 12, 2006 12:07 pm

HVALA vam vsem k ste tok dobr napisal. Jest sicer verjetn ne bom vijakov menjal. Vam pol napišem kaj mi je ratal.
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ So mar 18, 2006 10:36 am

Kateri letnik in kateri motor imaš v xsari? Me zanima zaradi nakupa podobnega...
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist To mar 21, 2006 5:51 pm

Xsara 1.4, letnik 1999, zelo malo opreme, ima samo 50.000 km pa je šla dihtunga.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss To mar 21, 2006 6:08 pm

čare je napisal/-a:no sej očitno da še nisi nikol šravfu avta sm že par šravfov ZLOMU pa zato govorim pa če je šravf že enkrat stegnjen pol sigurno ne boš s tapravim momentom zategnu ker se začne zvijat k torzija teb bo pa moment kluč vseen poču kao da je zategnen pa še če je enkrat stegnjen po tovarniškem pritegovanju kaj mislš da bo pol vsako rundo mal daljši pa sej ni v bloku navioja do uzbekistana




ahahahahah do uzbekistana
ja se strinjam da je treba vijake ko jih daš vn, dat nove notr
golf 3 vr6
 
traktorist
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To jan 10, 2006 6:40 pm

Napisal/-a traktorist Sr mar 22, 2006 9:36 am

ni potrebno novih vijakov, vsaj tukej ne, ker tud v avtodati tko piše!!!
HHHHHAAAHHHAHAHAHAHAHAHAAH
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov