lisko je napisal/-a:Tisto je puša dročnika...... al kakorkoli se že reče...... pač tist pride na odmično... u tisto pa dročnik. Pač da ne drsa lih dročnik po odmični..... ker bi ga zrablo u trenutko.
Da pa ne gre not pa kot so že pred mano napisali ALI kar je po vsej verjenosti nasede na odmično..... to pa zato ker je tist ventil ostal odprt in zdaj pač tista puša sede na odmični rob....... kapiraš?
Brez blema lahko tko skupi nazaj nardiš..... sam pač pol ko boš na glavo dajal klaviaturo ( sistem odpiranja ventilov) bo pač en ventil potegnilo sabo in ga odprlo. Pač mal bolj previden morš bit pri zategovanju...... zateguješ počas in do določene mere...... jaz ponavad zategnem po občutko do konca.
Druga možnost ki pa je pa da lepo z oljem podmažeš bate ( zgoraj okol obročkov kaneš mal olja) In motor ročno zasučeš do te mere da bojo vsi ventili zaprti. Ponavad če vse bate postaviš u sredino. Pač spodaj na glavni jermenici daš gor na jermenico kluč ( ne vem kak ma škoda narjena mislim pa da ma matico) in lepo počas in previdno zasučeš motor: U tem primeru pazi da boš si zapomnu kak in kaj da boš potem znal nastavit vžig ( edin če lahk zdej daš frtajler gor in ga pustiš u prvotnem stanju da se ti lepo suče poleg)
Tist kak boš zategoval...... začni od sredine navzven.Tud če se ne držiš čist točnega reda ni važn...... važn je samo da jih boš pravilno pritegno in da ne boš lih skakal iz enga konca na drugega.....
Ko maš motor enkrat skupi ( ko delaš skupi je dobro vsak sklop dobr podmazat saj ko motor nardiš skupi se prvih par obratov obrne na "suho" ker si pač zdej mel vse narazen lepo sčisto in pač logično da rab mal časa da olje lepo požene u vse kanale nazaj) No ko maš skupi pa morš nastavit še vžig..... in to je to.
čare je napisal/-a:predvžiga je 2+/-2 stopinji pri 750 obratih
najbolš bi blo da bi si pocahnu frtajler predn si ga ven vzel drgač pa da ga boš prav dal not najprej motor naštelaš da je prvi cilinder na vžigu(ventili zaprti) pol pa pogledaš na razdelilni kapi ker kabl gre na 1. cilinder in na frtajlerju rotor naštelaš v smer 1-ga cilindra na kapi in frtajler porineš v motor pol pa vzameš probno lučko in če je elektronski vžig nekak en konc lučke priklopiš na kapel ki daje štrom(ponavadi srednji od treh )oz. probaš s probno lučko no in ko si najdu prekinjevalec maš na jermenici glavne gredi oznako na ohišju pa stopinje in naštelaš vžig tako da ti pri 2-h stopinjah lučka posveti to si pol na prbližn naštelu vžig na 100% točnga ga morš pa s stroboskopom naštelat če tega še nisi delu se boš pa mal zgubu najbrž ampak nek se pač moraš učit
čare je napisal/-a:kako kaj se menja na servisih?jest delam servis na okol 10000 km menjam pa olje ,zračni filter,oljni filter na 20000 svečke vsako pomlad kabinski filter, bencinski filter na 50000 km ostalo pa rihtam sproti razne brem ze ipd.zobati jermen sem menju prvič ko sm kupu avto 120000 km drugič pa na 190000 km ko sm menju glavo motorja,ojnične ležaje sm menju pri 200000 km,klima je bla filana prvo leto ko sem avto privleku domov letos gre drugič na filanje prve in zadnje roke sm rihtu med 190-200 tisoč kilometri obnavlu sm še alternator pa štarter menu 2x ventil gretja,2x termostat(slaba kvaliteta)3x volanske končnike(spuščen avto(zdaj ni več))ene 4x prve ploščice ,1x diski ,1x zadnje pakne, 1x srednji in zadnji lonc,2x potenciometer položaja lopute gasa ,2x menjalnik, 2x volanska letev(to dvoje sem 2x menju zato ker so mi zanič robo prodal)1x sprednji ležaji,1x cevi sprednjih zavor, 1x zavorno olje, 2x antifriz pol so pa še brisalci pa žarnce no to bi blo pa u grobem vse
čare je napisal/-a:ja mam rad vse pošlihtan sej če bi vse skup na miru pustu bi še zmer delal drgač pa marsikaj je tuki cenej kot u italiji moraš računat še pot pa si tam tam s ceno tko da po eno stvar se ti ne splača hodt tja drgač pa golf II diesel je itak tank kdo ga je pa še uniču sej jest bi tud mel eno dvojko GTD s klimo pa servom sam jest bi to u 2-h tednih zaribu ker nism jest za dizle preveč
čare je napisal/-a:ja mam rad vse pošlihtan sej če bi vse skup na miru pustu bi še zmer delal drgač pa marsikaj je tuki cenej kot u italiji moraš računat še pot pa si tam tam s ceno tko da po eno stvar se ti ne splača hodt tja drgač pa golf II diesel je itak tank kdo ga je pa še uniču sej jest bi tud mel eno dvojko GTD s klimo pa servom sam jest bi to u 2-h tednih zaribu ker nism jest za dizle preveč
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov