Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne apr 02, 2006 1:18 pm

martk je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:samo to da je olje hladno sm tui js opazu razliko...
sm natocu olje not ko je bil motor hladen in je blo do predzadnje crtice...oz je bla se ena crtica fraj..
pol sem sel pogledat kolko je olja ko je bil motor vroc (ampak je stal pri miru ze 2 ure, tako da se je vse 100% dol scedilo) in je blo olja do vrha pa sm mislu da sm ga dal prevec....in sm se 1x pogledal zjutraj ko je bil motor cisto hladen in ga je zopet mankalo za eno crtico....kaj je mozno da se olje tko raztegne oz poveca volumen ko se segreje??..za kak 1-2dl??
LP

Olje ma tud en določen temperaturni raztezek.V vojaške puch-e(avtomatike)se v menjalnik doliva olje, ki je segreto na 80°C. Čene baje lahko tud blok poči. Se pa olje
gleda redno, jaz npr, ko perem avto in če je že havba dvignjena... Držim pa nivo nekje
med sredino in max. (čeprav ga dolivam redko, ker ma avto 54kkm in je star dobri 2 leti).

Jap, ker se olje doliva v vročo mašino. Če mrzlo olje vliješ v vročo mašino ti res lahko blok poči. Verjetno ga zato tudi segrevajo, ker pač ne čakajo da bi se mašina ohladila ...
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po apr 03, 2006 11:38 pm

V vojaške puch-e(avtomatike)se v menjalnik doliva olje, ki je segreto na 80°C. Čene baje lahko tud blok poči.

Kako lahko poči blok motorja, če v menjalnik nalivaš olje? :? Bulšit ;)

Razlog, da se v avtomatski menjalnik naliva segreto olje je, da drugače pravilna KONTROLA nivoja olja precej težja. Po propisih bi se moral prej ene 25km vozit, šele nato je olje v avt. menjalniku dovolj ogreto za pravilno kontrolo nivoja olja. Zdaj, če pa ti ven zliješ staro in naliješ noter že segreto olje, imaš malo manj zajebavanja, ne? ;)
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii To apr 04, 2006 9:10 pm

Kar se je men čudilo da je od fotra WV Transporter T5 porabil pol litra olja na 15.000 zakaj ? Ker naj ne bi imel standardnega mazanje z črpalki ampak brizganje olja pod viskim tlakom in pri tem se naj bi olje operilo.
Clean look
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po apr 10, 2006 10:15 am

andrazzupan je napisal/-a:Odpri pokrov glave motorja. Drugače se ne da tega videt.
Oziroma pristavi posodo na štedilnik in jo segrevaj nekaj minut, potem pa nanj vlij olje (previdno :EE )


če si kdaj pogledal preko zamaška za dolivanje vnotranjost si opazil da je notranjost prepojena z oljem, iz česar se lahko da sklepati da je motor segret na pribl. 90 stopinj (kakor tudi olje)...in če na to naliješ hladno olje se popolnoma nič ne zgodi - razen nivo se poviša.

poskusi doma s ponvico ...

ne vem no kake veze ima pregreta suha ponev in zlivanje olja na njo z avtomobilskim motrojem.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov