Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Spet klima

Napisal/-a phoebus Ne apr 23, 2006 10:26 pm

Saj ne morem verjet, spet problem z mojim avtom :roll:

Vglavnem, klima mi ne hladi. Safrane, avtomatska klima, septembra je bila filana in delala OK, pozimi se je avtomatsko vklapljala (A.C. znakec na računalniku), tako da ni stala pri miru mesece, zdaj mi pa ne hladi.

Kaj dela:
- sklopka vklopi kompresor (se sliši "kot je treba" klik in tudi obrati zanihajo)
- po vožnji z a.c. je lužica pod avtom (kondenz). ne preveč, ne premalo po izkušnjah.

Zanimivo:
pri ne-toplem vremenu sem opazil, da ko lepo pospešim na AC (da mašina lepoooo zapoje) zapiha malo mrrrzlega zraka.

Sicer pa piha zrak z zunanjo, ali pa _malenkost_ nižjo temperaturo.

Šel bom pokazat na klima-servis, samo čudno mi je- a ni tako da bi ob premalo plina kompresor ostal izklopljen zato da ne zariba? Pa računalnik jokal in stokal? Če bi bilo premalo plina, a ne bi bilo brez lužice?

A je možno da je kompresor bogi in da da od sebe dovolj pritiska samo ob visokih obratih? Kakšni so optimalni obrati za komp?

Na kratko- kaj bi vi sumili da je šlo? :)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne apr 23, 2006 10:32 pm

Aha, še tole, zdaj zvečer na poti domov (po cca. 1km vožnje z "ročno" vklopljeno klimo) sem odprl pokrov in potipal cevi od klime. Ena bi mogla bit topla, druga pa mrzla.

Kako mrzla bi morala biti mrzla? Ker ena se mi je zdela malo topla (bi rekel par stopinj več kot zunaj), druga pa je bila praktično na zunanji temperaturi (10C zunaj). A bi mogla bit mrzla "fejst bolj" mrzla?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne apr 23, 2006 10:55 pm

... poišči raje serviserja...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po apr 24, 2006 10:34 am

če si plin nafilal potem plin sam po sebi ne more biti.

rahlo pa sumim sam kompresor - da je žepri koncu. Zdaj kako točno pa so izvedeni ti kompresorji se mi pa ne sanja, tako da nemorem ugibat ali je kaj takega možno.
 
Nekdo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če feb 19, 2004 7:44 am

Napisal/-a Nekdo To apr 25, 2006 8:23 am

Lahko, da je sistem zabit in ni kroženja plina......to pa lahko takoj ugotovijo ko priklopijo sistem na aparat. Mislim pa tudi, da kompresor ne ustvarja pritiska! :roll:
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey To apr 25, 2006 8:32 am

no že ker je tema odprta bi jaz nekaj izkoristil.

A mi lahko ki ma Avtodata pošlje naprintane (pdf) ali kako drugači podatke, za filanje klima (količino, plin.....), in sicer za avto
Renault Safrane 2.2dT, letnik 98, dvojna avtomatska klima.
Mislim da bo dovolj podatkov

LP

PS: lahko pošljete na PS ali mail

pa hvla
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To apr 25, 2006 9:23 am

Original safrane service manual pravi tole, samo se zadnjič stric na polnjenju sploh ni hotu pogovarjat češ da njemu piše avtodata 800-pa nekaj. Mogoče mi zato ne dela klima, danes imam servis pa bomo vidli.

Še opozorilo, tale manual je od saf phase 1, tako da so lahko kake malenkosti drugačne in ne odgovarjam za točnost :) Samo količine plina pa res pomojem niso spreminjali.

Sken:

Slika
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin To apr 25, 2006 10:03 am

phoebus je napisal/-a:Original safrane service manual pravi tole, samo se zadnjič stric na polnjenju sploh ni hotu pogovarjat češ da njemu piše avtodata 800-pa nekaj. Mogoče mi zato ne dela klima, danes imam servis pa bomo vidli.

Sporoči, ker me zanima, kaj je narobe. Se mi zdi, da tudi meni klima ne dela tako kot bi morala.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
st-maverick
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po jul 05, 2004 3:09 pm

Napisal/-a st-maverick To apr 25, 2006 11:08 am

Ena možnost je tudi, da je ventilator(ta za kabino), ker je baje full žičk gor zvezanih in pol če ventilator ne dobi signala, potem ne začne pihati tko ko bi mogu in ti napiše SERVICE na klimi in klima ne hladi!

Najboljš da peleš na tester pa boš videl!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To apr 25, 2006 2:20 pm

Nene, ventilatorčki ipd niso bili, bom dal navodila za vse ostale, sem že doma probal (računalnik od klime to pove).

Drugače glede količine plina:
stari safrani (92-97): 1100g "starega" plina
novi safrani (98-00): 800g "novega" plina

Bil na servisu (pri beji), so pogruntali da imam samo še 80g (ca. 10%) plina noter tako da nekje pušča. Je nafilal z barvnim, nikjer ni "vidno" puščalo, se bom vrnil čez 14 dni pa bomo vidli kje bo pustil flek. Upam samo da je na kakem tesnilu ali gumici in ne na kakem dragem delu :pray:

Aha, zdaj pa self-test.
3 sekunde se drži (istočasno) oba minusa (voznik in sovoznik) in "STOP"; torej 3 gumbe. Potem bo naredil diagnostiko in izpisal na zaslon rezultat.

Diagnostika:
- računalnik je pri novem drugačen (položaj STOP gumba)
- prevodi : babelfish.altavista.com

http://www.apollonus.net/m/diag1.jpg
http://www.apollonus.net/m/diag2.jpg
http://www.apollonus.net/m/diag3.jpg
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov