Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Obnova ventilov

Napisal/-a Blinder So apr 01, 2006 11:30 am

Pozdravljeni.

Mene pa zanima, ce in kdaj je potrebno obnovit ventile na motorju(nasplosno). Mehanik mi govori o brusenju ventilov, o vodilih, pa se nekaj, jaz pa ne vem za kaj se gre :oops:
Drug mehanik mi je rekel, da ventili se je obnavljalo pri starih motorjih, pri sodobnih pa da so hidravlicni in da jih ni vec potrebno obnavljat.
Ker je tale obnova zelo draga, in ker pri delovanju motorja ne opazim posebnosti, mislim da jih ne bi dal obnavljat(velik strosek!).
Ventili pri mojem niso bili zabiti.

Je ze kdo dal obnavljat ventile(ali zamenjat)? Ce ja, zakaj ja? Pri kolko kilometrih se to dela?

Lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr So apr 01, 2006 12:41 pm

ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So apr 01, 2006 5:51 pm

zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.


Kdaj pa postane potrebno obnovit ventile, priblizno pri kolko kilometrih?
Kaksni so znaki, da so ventili v slabem stanju?

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So apr 01, 2006 6:11 pm

ko daš glavo brust pa menjat vodila, ti on itq vzame ventile ven in vidi kakšni so, potem ti pa svetuje kako naprej

pa to se ne dela časovno - glede na km, ampak glede na obrabljenost motorja, ki pa je odvisna od samega motorja, načina vožnje in vzdrževanja
podpis
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So apr 01, 2006 7:19 pm

Če pa so oz.je ventil zažgan ga je potrebno zamenjat in ležišče pobrosit,to pa se dela ko avto izgubi moč-na ventilu spušča kompresijo.Če jo je mehanik zmeril in jo ni potem je treba razdret glavo in zamenjat ostali pa se zrihtajo.
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td So apr 01, 2006 7:42 pm

na ventilih se nabirajo saje zaradi izgorevanja itd in jih zato čistimo, defekt ventilov pride zaradi slabega izgorevanja, recimo če maš motor na osvinčen bencin peleš se pa z neosvinčenim ti po določenem času zgorijo ventili oz bati, drgač se ventili načeoma pobrusijo z finim šmerglom pa avtopolir pasto ob menjavi tesnila glave

lp
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy Ne apr 02, 2006 8:00 am

avtopolir pasto :rofl

Ventili se ne obnavljajo ali vzdržujejo. Dokler delajo delajo pol pa se jih zamenja. Pobrusi se jih samo v primeru, da razdiraš glavo, naprimer ob menjavi teflonov ali brušenju glave.
seveda se jih pobrusi z brusilno ne pa z avtopolirno pasto.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne apr 02, 2006 11:17 am

hahahaha avtopolirna pasta, okej sam se je poštekal
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Ne apr 02, 2006 1:53 pm

počas mišljena je tista zelena [bolj stara verzija] z večjimi granulami , ne pa solex mleko za poliranje, verjemnte da se tista zelena ZELO dobro obnese sam je ne prodajajo več, vsaj jest je nism nikjer zaslediu


lp
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To apr 25, 2006 8:39 pm

Torej...
Na avtu moram menjat tesnilo od glave. Motor drugace ima ze kr precej kilometrov.
Mehanik pravi, da se ponavadi spotoma se ventile obnovi(ker je masina razdrta). Ne ve mi povedat, v kaksnem stanju so ventili, ker jih ni pogledal.
Popravim tudi ventile(+70k sit), ali jih pustim stat in riskiram, da kaksen od njih "zgori" in da pol moram vse skup se enkrat delat. Kaj naj naredim?

PS: pri menjavi tesnila glave se menja tudi olje?

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr To apr 25, 2006 9:42 pm

naj jih samo pobrusi ce ze noces menjat ti in porezka sedisca. ker si z obale ti priporocam da neses celo glavo na ratifica udinese v udine in tam ti bodo postimali za manj denarja ! imamo z njimi dobre izkusnje .
Zadnjič spremenil zcmr, dne To apr 25, 2006 9:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To apr 25, 2006 9:47 pm

zcmr je napisal/-a:naj jih samo pobrusi ce ze noces menjatin porezka sedisca. ker si z obale ti priporocam da neses celo glavo na ratifica udinese v udine in tam ti bodo postimali za manj denarja ! imamo z njimi dobre izkusnje .


Kolko stane pri njih? Udine je predalec za en avto, ki pije tolko hladilne tekocine...
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO To apr 25, 2006 9:48 pm

Popravim tudi ventile(+70k sit), ali jih pustim stat in riskiram, da kaksen od njih "zgori" in da pol moram vse skup se enkrat delat. Kaj naj naredim?

Če ti avto ne kuri več kot +/-- liter olja na 10.000 km, pusti tako kot je.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 26, 2006 12:16 am

zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.


Hidravlika odpira ventile...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Sr apr 26, 2006 6:14 am

Mad je napisal/-a:
Hidravlika odpira ventile...

:shock: fant ne mi s takimi.......ne zavajat ljudi da ne bo kdo se verjel
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Pe apr 28, 2006 9:48 am

Mad je napisal/-a:
zcmr je napisal/-a:ventile obnovis ko ti gre tesnilo od glave ali motor in si primoran podirat glavo.v nobenem primeru pa ne bos razdiral dobrodelujocega motorja da bi samo ventile obnavljal.
hidravlika pa nima nobene veze s tem . ona opravlja nalogo drzanja distance -zracnosti , kar se je nekoc nastavljalo rocno.
ce ventili niso popokani se jih lahko obrusi drugace se menja. vodila se obvezno menja ,sedeze ventilov se ravno tako obdela ce so se dovolj dobri drugace se tudi sedeze zamenja. so pa to dela za katera je treba imeti posebna orodja in tudi cena za to delo je temu primerna.


Hidravlika odpira ventile...


hidravlika nastavlja ventile (OHC)


lp
Srečna budala
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr maj 03, 2006 12:20 am

xyxyxy je napisal/-a:avtopolir pasto :rofl

Ventili se ne obnavljajo ali vzdržujejo. Dokler delajo delajo pol pa se jih zamenja. Pobrusi se jih samo v primeru, da razdiraš glavo, naprimer ob menjavi teflonov ali brušenju glave.
seveda se jih pobrusi z brusilno ne pa z avtopolirno pasto.

Tudi z pasto za zobe gre samo traja malo dlje ... :DDD sej sm rekl - MAd
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov