Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rekorder
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če mar 23, 2006 11:06 am

Golg IV TDI ne potegne več kot prej...

Napisal/-a rekorder Če mar 23, 2006 12:27 pm

Izgubil je začetno štartnost oz. potegne s približno eno sekundno zamudo in malenkost slabše oz. ne tako sunkovito kot prej. Ima 110KM in 200.000Km. V hiši imamo še enega, prav tako s 110KM. Probal sem že zamenjati merilec pretoka zraka iz enega na drugega, vendar ni pomagalo. Turbino je prav tako slišati. Ne cuka na obrate in na končne gre tako kot prej 190km/h. Kadar peljem nekoga in mu povem zakaj gre, sploh ne opazi razlike, češ, da je vse v redu, vse dokler se ne zapeljeva s ta drugim Golf-om, kjer opazijo razliko. Kaj ima kdo kakšne izkušnje s tem, kaj bi lahko bilo narobe?
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Če mar 23, 2006 12:33 pm

mogoče to, da ma 200kkm, pa so šobe mal zapacane pa turbina. :D
 
Milč
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:11 pm

Napisal/-a Milč Če mar 23, 2006 2:19 pm

menjaj vložke šob in daj črpalko nastavit,al pa probaj če ti tubina dovolj polni,mogoče je ventil na tubini.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če mar 23, 2006 2:45 pm

Poglej tudi LMM... Ti kej cuka, avto komi potegne, kot da ga kaj bremza? Ce ti to dela ni nujno, da je kaj resnega...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če mar 23, 2006 4:05 pm

LMM zelo verjetno ni nič kriv, ker bi se sicer poznalo na končni hitrosti in pri vpadu moči v višjih vrtljajih.

Jaz bi preveril turbino... verjetno se prepocasi zavrti in prepozno ustvari potreben pritisk, zato tudi ne butne, kot je vcasih.
Slika
 
reXton
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To feb 14, 2006 12:23 pm
Kraj: Razbore(pr Litiji)

Napisal/-a reXton Če mar 23, 2006 4:19 pm

filter spihi ;)
.........::::::::::::::::::::.........
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če mar 23, 2006 5:49 pm

Turbina je ista od prvega dne? - Lahko in verjetno je to, da so lopatice že bolj boge in potrgane, pa ne more narediti tlaka; preveri še to razen vsega kar so ti fantje našteli ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr mar 29, 2006 12:13 pm

zamenjaj filtre (zračni, naftni) ter vlij v rezervoar additiv za šobe. Pa boš videl če bo kaj razlike.

S samo turbino mislim da ne bi smelo biti kaj dosti nareobe....bolj sumim na zmanjša pretok...zdaj ali zraka ali nafte...oz. kaj v zvezi z zamašenostjo vbrizgalnega sistema.

LP
 
rekorder
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če mar 23, 2006 11:06 am

Napisal/-a rekorder So apr 01, 2006 6:52 pm

Filtra sta zamenjana. S turbino ni nič narobe, vsaj na računalniku pokaže, da ima dovolj pritiska in da je vse Ok, prav tako pokaže za ostale releje, da delajo. Z elektroniko naj bi bilo vse vredu. Kot so mi povedali naj bi ostali še dve možnosti: Bosch pumpa za "nastavit" (poštelat) in/ali šobe za ščistit...
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td So apr 01, 2006 7:48 pm

turbine ponavadf ne crkavajo na 200 000 km k večjemu pri 250000+ km
šobe pa se z nucajo po 200 000, boš pumpa je pomoje tud ok ker se tud ta znuca ponavad pr čez 300 000 km, dogaja se tudi da je zamaknjen vžig zaradi starosti zobatega jermena samo to so taki mejhni premiki, kateri se na nekaterih motorjih poznajo na nekaterih pa ne.


lp
Srečna budala
 
rekorder
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če mar 23, 2006 11:06 am

Napisal/-a rekorder To maj 09, 2006 8:20 am

Za tiste, ki bodo imeli podoben primer...napaka je bila na turbini in sicer šla je "vakum doza", ki se nahaja v turbini. Turbina je drugače vredu. Ker se tega kosa ne da kupit posebej (ali pa se zelo težko dobi), je blo treba najt eno turbino v okvari, ki pa je imela ta kos cel. Vse skupaj, z delom vred me je stalo 40kSIT.
 
Uporabniški avatar
MANDZO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 753
Pridružen: Po mar 20, 2006 12:08 pm

Napisal/-a MANDZO To maj 09, 2006 10:18 am

Glede na to da si izgubil začetni štart poglej filter pa pretok zraka. Mogoč se je kj zabasal notr. Odpri pa mal poglej.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne maj 14, 2006 7:58 pm

Kdo pa ti je to popravil in ugotovil?
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan in 11 gostov