modrina je napisal/-a:Ker je kar nekaj strokovnjakov na tem forumu vas prosim za pomoč.
Gre za golf 2 diesel letnik 88.
Pred par mesci sem zamenjal dva nosilca motorja sprednji in zadnji na voznikovi strani. Ta zadnji je bil totalka, sprednji načet.
Sedaj me pa še zanima kaj bi lahko bil vzrok, ko hitro dodam plin med vožnjo avto "čudno rukne", če med vožnjo dodajam in odvzemam plin malo hitreje avto (cukne, se zaganja, kot bi skakal) nimam pravega izraza za to . Podobno je bilo pred menjavo nosilca, mogoče v malo hujši obliki. Ali je vzrok še v nosilcih ali kje drugje?
Hvala za strokovne odgovore!
Mad je napisal/-a:modrina je napisal/-a:Ker je kar nekaj strokovnjakov na tem forumu vas ]
Kako si vedel da so nosilci? Lahko so trikotna vodila sprednje preme - potegneš ročno in nekdo stoji zraven avta ko daš v prvo ali v rikverc ti gumo prvo potegne naprej-oz nazaj dva cm Na ta način isto probaš nosilce motorja - daš v brzino in z ročno gor narahlo spuščaš sklopko in spet stisneš - na trenutek obremenjuješ, da se vidi kaj se dogaja okrog motorja oz menjalnika . Pa nosilec ki si ga montiral, je bil rabljen? ... L.p. Mad
GOLFLY je napisal/-a:Ej Modrina, če češ ti lahko pošljem Haynes VW Golf & Jetta Service And Repair Manual v pdf-ju. Not maš polno zanimivih stvari o vzdrževanju golfeka, mogoče tam najdeš kaj o trikotnih vodilih. Manual je v angleškem jeziku.
----------------------------------------------------------------------
Mate je napisal/-a:To je meni poznano pod imenom silen blok. Za Golfa IV se menja samo gumo, ena pa stane par tisocakov.
modrina je napisal/-a:Danes sem pogledal iz kanala in ugotovil da je stvar na zadnji gumici ki je vpeta v kovinsko vodilo prednjega kolesa. Očitno gumica preveč "diha" ima luft na obeh straneh spredaj, kjer je vpeta na karoserijo.
Zanima me kako se strokovno imenuje ta gumica (ali je to Ksilen) in ali se menja samo ta gumica ali je to v kompletu s kovinskim vodilom. Pa še glede menjave ali je menjava zahtevna.
modrina je napisal/-a:Evo zamenjal sem oba silena na obeh rokah. Stošek je bil minimalen in avto manj cuka "skače" pri pospeševanju. Se pa še čuti cukanje, če spustiš in takoj dodaš plin.
Sprašujem kaj bi bil lahko še vzrok za to, da napako odpravim v celoti?
Ali je mogoče vzrok za to zadnji nosilec motorja, ki se mi zdi precej "mehak" in še ni bil menjan, ker so mi rekli da se menja samo takrat če je avto karamboliran.
Hvala za pomoč!
modrina je napisal/-a:Lej lahko je potrebno obnovit bosch pumpo, lahko da so kje cevke na raklo razpokale za dovod goriva in kje vleče zrak(se mi je že zgodil na enem drugem avtu to in sploh ni delov),lahko imaš slabe amortizerje,končnike,nosilce, tukaj je dejnsko lahko vsaka malenkost in da boš to zrihtal v nulo boš zamenjal polovica vta zmeraj bo bolja za recimo 3 % al več....jest ki imam ta avto in je isti letnik ter prevoženih tam čez 300 tkm ne bom še nič popravljal ko bo skrajni čas oz. že precej kritično se bom lotil popravila tako da meni včasih kar skače a se umiri....Jest v glavnem pred nakupom zmeraj peljem k enmu da mi pregleda avto sej ne morš vedt takrat če je kej zvit še poseba kolo....tako da zapeli se k enmu fušarju ki ima dvigalo in dodobra preglej vse sklope avtomobila....lp
Po forumu brska: Fan in 11 gostov