Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

čudno obnašanje golf 2

Napisal/-a modrina To apr 25, 2006 3:43 pm

Ker je kar nekaj strokovnjakov na tem forumu vas prosim za pomoč.
Gre za golf 2 diesel letnik 88.
Pred par mesci sem zamenjal dva nosilca motorja sprednji in zadnji na voznikovi strani. Ta zadnji je bil totalka, sprednji načet.
Sedaj me pa še zanima kaj bi lahko bil vzrok, ko hitro dodam plin med vožnjo avto "čudno rukne", če med vožnjo dodajam in odvzemam plin malo hitreje avto (cukne, se zaganja, kot bi skakal) nimam pravega izraza za to . Podobno je bilo pred menjavo nosilca, mogoče v malo hujši obliki. Ali je vzrok še v nosilcih ali kje drugje?
Hvala za strokovne odgovore!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: čudno obnašanje golf 2

Napisal/-a Mad To apr 25, 2006 4:08 pm

modrina je napisal/-a:Ker je kar nekaj strokovnjakov na tem forumu vas prosim za pomoč.
Gre za golf 2 diesel letnik 88.
Pred par mesci sem zamenjal dva nosilca motorja sprednji in zadnji na voznikovi strani. Ta zadnji je bil totalka, sprednji načet.
Sedaj me pa še zanima kaj bi lahko bil vzrok, ko hitro dodam plin med vožnjo avto "čudno rukne", če med vožnjo dodajam in odvzemam plin malo hitreje avto (cukne, se zaganja, kot bi skakal) nimam pravega izraza za to . Podobno je bilo pred menjavo nosilca, mogoče v malo hujši obliki. Ali je vzrok še v nosilcih ali kje drugje?
Hvala za strokovne odgovore!


Kako si vedel da so nosilci? Lahko so trikotna vodila sprednje preme - potegneš ročno in nekdo stoji zraven avta ko daš v prvo ali v rikverc ti gumo prvo potegne naprej-oz nazaj dva cm Na ta način isto probaš nosilce motorja - daš v brzino in z ročno gor narahlo spuščaš sklopko in spet stisneš - na trenutek obremenjuješ, da se vidi kaj se dogaja okrog motorja oz menjalnika . Pa nosilec ki si ga montiral, je bil rabljen? ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Re: čudno obnašanje golf 2

Napisal/-a modrina To apr 25, 2006 4:17 pm

Mad je napisal/-a:
modrina je napisal/-a:Ker je kar nekaj strokovnjakov na tem forumu vas ]

Kako si vedel da so nosilci? Lahko so trikotna vodila sprednje preme - potegneš ročno in nekdo stoji zraven avta ko daš v prvo ali v rikverc ti gumo prvo potegne naprej-oz nazaj dva cm Na ta način isto probaš nosilce motorja - daš v brzino in z ročno gor narahlo spuščaš sklopko in spet stisneš - na trenutek obremenjuješ, da se vidi kaj se dogaja okrog motorja oz menjalnika . Pa nosilec ki si ga montiral, je bil rabljen? ... L.p. Mad

oba nosilca sta nova.
ali mi lahko malo več napišeš o trikonih vodilih sprednje preme, ker mi to ni znano.
Hvala.
 
Uporabniški avatar
GOLFLY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne apr 09, 2006 7:05 pm

Napisal/-a GOLFLY To apr 25, 2006 8:50 pm

Ej Modrina, če češ ti lahko pošljem Haynes VW Golf & Jetta Service And Repair Manual v pdf-ju. Not maš polno zanimivih stvari o vzdrževanju golfeka, mogoče tam najdeš kaj o trikotnih vodilih. Manual je v angleškem jeziku.
----------------------------------------------------------------------
Slika
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr apr 26, 2006 12:23 pm

GOLFLY je napisal/-a:Ej Modrina, če češ ti lahko pošljem Haynes VW Golf & Jetta Service And Repair Manual v pdf-ju. Not maš polno zanimivih stvari o vzdrževanju golfeka, mogoče tam najdeš kaj o trikotnih vodilih. Manual je v angleškem jeziku.
----------------------------------------------------------------------
Slika


Podoben problem imam tudi jaz sicer ima golf 2 dizl.l88, z več kot 300tkm.
Problem se mi pojavi zlasti takrat ko grem v klanec in ko so obrati nizki in moram dodati plin mi par sekund cuka dokler ne dobi obrate. lp
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Po maj 01, 2006 8:47 pm

Danes sem pogledal iz kanala in ugotovil da je stvar na zadnji gumici ki je vpeta v kovinsko vodilo prednjega kolesa. Očitno gumica preveč "diha" ima luft na obeh straneh spredaj, kjer je vpeta na karoserijo.
Zanima me kako se strokovno imenuje ta gumica (ali je to Ksilen) in ali se menja samo ta gumica ali je to v kompletu s kovinskim vodilom. Pa še glede menjave ali je menjava zahtevna.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po maj 01, 2006 8:54 pm

To je meni poznano pod imenom silen blok. Za Golfa IV se menja samo gumo, ena pa stane par tisocakov.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 01, 2006 9:09 pm

Mate je napisal/-a:To je meni poznano pod imenom silen blok. Za Golfa IV se menja samo gumo, ena pa stane par tisocakov.

Silent Block ... silenblok je poslovenjen izraz drugače je pa to mini mortizer ko imaš zrabljene oz potrgane imaš luft mislim, da se ne da samo gumic menjati Golf 2 (mislim da gre cela roka ?) Cuka pa lahko zaradi drugih stvari zaradi te ti samo tolče... menjava ni zahtevna vseeno naj ti kdo pomaga ki je to že delal da ne boš kakih zglobov razstavljal in boš potem moral premo nastavljati L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po maj 01, 2006 10:11 pm

modrina je napisal/-a:Danes sem pogledal iz kanala in ugotovil da je stvar na zadnji gumici ki je vpeta v kovinsko vodilo prednjega kolesa. Očitno gumica preveč "diha" ima luft na obeh straneh spredaj, kjer je vpeta na karoserijo.
Zanima me kako se strokovno imenuje ta gumica (ali je to Ksilen) in ali se menja samo ta gumica ali je to v kompletu s kovinskim vodilom. Pa še glede menjave ali je menjava zahtevna.


To je ravnokar brat popravljal na golfu 2 te silene bloke(roka),pač nesu je v vargalant obnovt in zdej je ok.Sam kr novo kup,da se zament brez težav mislm da moraš na treh koncih odvit in je situacija rešena,drugača sem pa tu sam imel pred letom dni swift k je bl roka slaba in sem nesu obnovt(6000 nova 14000) in zmontiral nazaj,to je seveda delov vaško mehanik,k ma dvigal k sam da bi spodaj šranfal je nemogoče.....pel k enmu pa tu bo zamenu.Pa čimprej ker je lahko nevarno.
lp
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Po maj 15, 2006 4:39 pm

Evo zamenjal sem oba silena na obeh rokah. Stošek je bil minimalen in avto manj cuka "skače" pri pospeševanju. Se pa še čuti cukanje, če spustiš in takoj dodaš plin.
Sprašujem kaj bi bil lahko še vzrok za to, da napako odpravim v celoti?
Ali je mogoče vzrok za to zadnji nosilec motorja, ki se mi zdi precej "mehak" in še ni bil menjan, ker so mi rekli da se menja samo takrat če je avto karamboliran.
Hvala za pomoč!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po maj 15, 2006 5:37 pm

modrina je napisal/-a:Evo zamenjal sem oba silena na obeh rokah. Stošek je bil minimalen in avto manj cuka "skače" pri pospeševanju. Se pa še čuti cukanje, če spustiš in takoj dodaš plin.
Sprašujem kaj bi bil lahko še vzrok za to, da napako odpravim v celoti?
Ali je mogoče vzrok za to zadnji nosilec motorja, ki se mi zdi precej "mehak" in še ni bil menjan, ker so mi rekli da se menja samo takrat če je avto karamboliran.
Hvala za pomoč!


Lej lahko je potrebno obnovit bosch pumpo, lahko da so kje cevke na raklo razpokale za dovod goriva in kje vleče zrak(se mi je že zgodil na enem drugem avtu to in sploh ni delov),lahko imaš slabe amortizerje,končnike,nosilce, tukaj je dejnsko lahko vsaka malenkost in da boš to zrihtal v nulo boš zamenjal polovica vta zmeraj bo bolja za recimo 3 % al več....jest ki imam ta avto in je isti letnik ter prevoženih tam čez 300 tkm ne bom še nič popravljal ko bo skrajni čas oz. že precej kritično se bom lotil popravila tako da meni včasih kar skače a se umiri....Jest v glavnem pred nakupom zmeraj peljem k enmu da mi pregleda avto sej ne morš vedt takrat če je kej zvit še poseba kolo....tako da zapeli se k enmu fušarju ki ima dvigalo in dodobra preglej vse sklope avtomobila....lp
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Po maj 15, 2006 6:20 pm

Lej lahko je potrebno obnovit bosch pumpo, lahko da so kje cevke na raklo razpokale za dovod goriva in kje vleče zrak(se mi je že zgodil na enem drugem avtu to in sploh ni delov),lahko imaš slabe amortizerje,končnike,nosilce, tukaj je dejnsko lahko vsaka malenkost in da boš to zrihtal v nulo boš zamenjal polovica vta zmeraj bo bolja za recimo 3 % al več....jest ki imam ta avto in je isti letnik ter prevoženih tam čez 300 tkm ne bom še nič popravljal ko bo skrajni čas oz. že precej kritično se bom lotil popravila tako da meni včasih kar skače a se umiri....Jest v glavnem pred nakupom zmeraj peljem k enmu da mi pregleda avto sej ne morš vedt takrat če je kej zvit še poseba kolo....tako da zapeli se k enmu fušarju ki ima dvigalo in dodobra preglej vse sklope avtomobila....lp[/quote]

Amortizerji so novi skupaj z ležajem , končniki nimajo zračnosti , roke so vredu spredni in zadnji na menjalniku sta nova. Sumim zadnji nosilec in sprašujem koliko lahko motor niha na tem nosilcu .
Hvala !
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po maj 15, 2006 7:49 pm

modrina je napisal/-a:Lej lahko je potrebno obnovit bosch pumpo, lahko da so kje cevke na raklo razpokale za dovod goriva in kje vleče zrak(se mi je že zgodil na enem drugem avtu to in sploh ni delov),lahko imaš slabe amortizerje,končnike,nosilce, tukaj je dejnsko lahko vsaka malenkost in da boš to zrihtal v nulo boš zamenjal polovica vta zmeraj bo bolja za recimo 3 % al več....jest ki imam ta avto in je isti letnik ter prevoženih tam čez 300 tkm ne bom še nič popravljal ko bo skrajni čas oz. že precej kritično se bom lotil popravila tako da meni včasih kar skače a se umiri....Jest v glavnem pred nakupom zmeraj peljem k enmu da mi pregleda avto sej ne morš vedt takrat če je kej zvit še poseba kolo....tako da zapeli se k enmu fušarju ki ima dvigalo in dodobra preglej vse sklope avtomobila....lp


Amortizerji so novi skupaj z ležajem , končniki nimajo zračnosti , roke so vredu spredni in zadnji na menjalniku sta nova. Sumim zadnji nosilec in sprašujem koliko lahko motor niha na tem nosilcu .
Hvala ![/quote]
Uh jest imam že tok dol avto povešan da ko grem po kakšnem makedamu mi kar spredaj tisti spodnji spojler drgne ob tla sam morš pa neki vedt da sem nad 700-800 m nadmorske in da je sam hribovit svet,Včasih če nadevam not polno je zadaj 10 cm od tal.
lp
Probaj zamenat še un nosilc
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan in 11 gostov