Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Sr maj 17, 2006 2:02 pm

Ja res je ampak takrat se izklopi auto in sem bil prepričan da je z mojo klimo nekaj narobe.

Lp
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr maj 17, 2006 2:06 pm

ko imaš vklopljeno AUTO nastavi ročno kam naj ti piha (najbolje da pritisneš gumb za prednjo šipo ter za reže ki pihajo 'vate'...če je pa treba pe še za v noge...torej dve ali tri tipke.


pri avtomatski klimi ne moreš imeti vseh treh načinov pihanja (šipa, noge, kabina) naenkrat vklopljenih ampak samo dva.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če maj 18, 2006 5:14 pm

Osnovno kar bi moral vsak voznik vedet: Mrzel zrak pada, topel zrak se vzpenja.

Zato avto hladimo tako da mrzel zrak pihamo po vetrobranskem steklu navzgor do strehe, dol pa bo itak sam padel zaradi fizikalnih zakonov.

Avto grejemo tako, da nastavimo gretje v noge, in prav tako bo topel zrak zaradi fizike sam "splezal" do stropa vozila.

Če bi hotel avto ohladiti z mrzlim zrakom v noge, bi ti prej noge zmrznile, kot glava ohladila. Če bi hotel avto segreti s toplim zrakom, ki bi pihal s steklo, bi se ti glava skuhala, noge pa bi imel ledeno mrzle.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Pe maj 19, 2006 8:22 am

no_name je napisal/-a:
ko imaš vklopljeno AUTO nastavi ročno kam naj ti piha (najbolje da pritisneš gumb za prednjo šipo ter za reže ki pihajo 'vate'...če je pa treba pe še za v noge...torej dve ali tri tipke.


pri avtomatski klimi ne moreš imeti vseh treh načinov pihanja (šipa, noge, kabina) naenkrat vklopljenih ampak samo dva.


možno....moram rečt da še nisam sprobal

čeprav sem zadnjič nastavil prav vse tri opcije (nsiem pa kontroliral če res na vse reže piha).

strokovnjak...glede toka zraka - kar si napsial je res. Ampak avto je tako majhen da je najpomembnejše da nastaviš tok zraka tako da ne piha direkto vate - torej ga moraš porazdeliti na čim več rež. In pri tej kubaturi (in višinski razliki) kabine kaj pretirano ne boš izgubljal tudi če ti piha navzdol.
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Pe maj 19, 2006 8:47 am

Strokovnjak je napisal/-a:Osnovno kar bi moral vsak voznik vedet: Mrzel zrak pada, topel zrak se vzpenja.

Zato avto hladimo tako da mrzel zrak pihamo po vetrobranskem steklu navzgor do strehe, dol pa bo itak sam padel zaradi fizikalnih zakonov.

Avto grejemo tako, da nastavimo gretje v noge, in prav tako bo topel zrak zaradi fizike sam "splezal" do stropa vozila.

Če bi hotel avto ohladiti z mrzlim zrakom v noge, bi ti prej noge zmrznile, kot glava ohladila. Če bi hotel avto segreti s toplim zrakom, ki bi pihal s steklo, bi se ti glava skuhala, noge pa bi imel ledeno mrzle.


ti zakoni fizike res držijo... kaj pa zdravje, če ti klima piha mrzel zrak direkt v glavo... Jaz imam sicer ročno klimo, vendar ko jo vklopim imam vedno nastavljeno na uni poziciji, kjer piha pol v noge pol pa v vetrobransko steklo....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso, Google Adsense [Bot] in 6 gostov