Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V So maj 06, 2006 6:16 am

Pri meni so ble sobe minimalno zabasane verjetno...ze od vsega zacetka so sumil sobe...zdej avto dela lepse, drugo so preverjal pa so rekli da je vse res zelo OK, tako kot mora bit, sem pa za foro vceraj peljal avto se drugam na reno servis in naletim tam na kolega, pa ga mal povprasam okrog tega, pa pogleda rocico, ki se vedno ni cisto cisto mirna pa pravi da je ok, da se nimam kaj bat...pokaze se novega cliota z 2km, da se prepricam :D Pa seveda mi ni dalo miru, pa hocem vidt se kakega novega cloiota in je pri vseh tko. :D
Zdj pa kokr sm js bral na reno forumu, mas ti vibracije celega avta, pri meni je bla pa sam rocica v vibracijah, drugje ni blo nikjer zaznat tega.Pa ce ti drugace motor nic ne nagaja, poglej se kak nosilec motorja, ki bi tudi lahko bil hin, ker pri meni je na case trznil se motor. Je pa res kot si sam napisal, ce avta nimas v garanciji, pa da ti gredo vse delat kar so meni, bo verjetno kar drago. Najboljse da preveris kompresijo, potem pa kar je povezano z bencinom, sobe, benz pumpo, tlak ipd. Sobe ce so zabasane, je najbolje nove...cena za eno je cca. 12 000sit.
Je pa baje problem pri cliotih 1,2 16V predvsem v sveckah, ki naj bi se po servisni knjigi menjale na 60 000km, kar je seveda prevec ;) Tuljava naj ne bi bila problem, je pa samo ena...pri 1,4 16V 1,6 16V, 2,0 16V pa naj bi bil pogost pojav okvare tuljava. So pa 4 tuljave. Cena ene je na servisu cca. 15 000sit.
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ So maj 06, 2006 9:40 am

Pri meni je bil tudi to problem: Samo, ko sem odprl havbo, se je tresel cel motor (ki je bil ponavadi cisto na miru) in smo ugotovili, da sem imel svecke zalite z oljem in da mi je slo tesnilo na pokrovu ventilov. zdej je v redu, samo od nekje mi se spusca olje in kapa direkt na izpuh grrr


lp AS_
GTi rocks?!
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi So maj 06, 2006 10:30 pm

Na nosilce motorja sem tudi pomislil, samo tam nimam kaj preverjati. Lahko bi edino vprašal na servisu, samo najbrž se ne da tega zanesljivo videt, lahko bi kvečjemu preventivno zamenjal vse... Najprej bom pr avtolektričarju preveril štrom in vse kar je s tem povezano in pomeril obrate v prostem teku, potem pa bom dal pomerit kompresijo na vseh cilindrih, če bo pri kakšnem odstopanje, bom dal preverit še ventila na tistem cilindru in šobo. Poleg nosilcev motorja mi potem že malce zmanjkuje idej, ker loputo sem že dal spucat, zdej edino, če nagaja dejansko motorček prostega teka, samo to se bo videlo, ko bom dal pomerit obrate, če so prenizki in če preveč nihajo...
Don`t worry, be happy:)
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi To maj 09, 2006 7:04 pm

Tako, avto sem zdaj dobil nazaj od avto električarja(plačal sem 3 jurje brez računa) in ko sem se peljal od Domžal v LJ, moram reči, da se je na semaforjih prestavna ročica bistveno manj tresla. Nekje je tut olje pri kolektorju na mašini puščal in tist je mehanik zakrpal. Kaj drugega pa je rekel, da niti narest ne more, sumi pa, da je težava v auspuhu, ker mi zadnja zica še vedno ropotata zaradi vibracij, so pa zdej same vibracije najbolj opazijo(slišijo) na zadnjem delu avta(GRRR) tako, da se bom jutri pri Kokalju v Kamniku naročil, da mi pogleda, če se da auspuh kaj bolje namestit, kot so mi ga nesposobneži pri Laušu v LJ. Upam, da je to to, sicer pa eventuelno še pucanje šob in sem zaključil s tem.
Don`t worry, be happy:)
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr maj 17, 2006 4:57 pm

Takole je. Mislim, da mi je s pomočjo Skydancerja na Mobisux forumu dokončno uspelo ugotoviti vzrok za vibracije na mojem Twingotu. Skydancer je bil pri dobrem serviserju, ki mu je očistil loputo in zatrdil, da je težava na motorčku leer laufa(prostega teka), ker ima serviser sam enega Twinga z identično težavo in to je edina rešitev za dejansko odpravo vibracij. Menjava naj bi bila pa 40 čukov, čeprav je meni na Suzuki servisu govoril serviser neki o 60 čukih. :evil: Ker obstajata baje dva tipa teh loput za zrak, ena naj bi bila okol 40 čukov druga pa 60, se bom kmalu oglasil pri tem istem serviserju(takoj, ko dobim številko od Skydancerja), da še meni oceni zadevo, sem pa skoraj prepričan, da gre za isti vzrok težave, saj so pri meni povsem identični simptomi(ko je hladen, se motor manj trese, potem pa se začne precej bolj, ko se malce ogreje) kot pri Skydancerju. Hec je v tem, da je pri Skydancerju po pucanju lopute opazno izboljšanje, kar se tiče vibracij, pri meni pa se je malce poznalo šele po nadaljnjem čiščenju sesalnih kolektorjev, a mislim, da je bilo izboljšanje prisotno le kakšne 3 dni, zdaj pa je že isti šmoren kot pred čiščenjem. :roll: Njemu je serviser rekel, da če se bo stvar spet poslabšala, bo potrebna menjava motorčka prostega teka, česar se bom gotovo moral poslužiti tudi jaz. Zdaj, če je reč 40 čukov, bi še nekako šlo sčasoma, 60 je pa malce huda, čeprav mi grejo te vibracije tolk na k.u.rac, da bom verjetno tut 60 čukov dal, samo da se jih znebim. Me pa veseli, da mi je vsaj zelo verjetno uspelo ugotoviti vzrok teh vibracij. Lahko bi bilo sicer še slabše, recimo bi bil hin vztrajnik.
Don`t worry, be happy:)
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če jun 01, 2006 3:55 pm

Do zdaj sem bil še pri enem serviserju, ki sem ga spoznal preko Renault foruma. Mi je zatrdil, da so po njegovem krive za moje vibracije motorja šobe. Se oglasim 5.6. pri njem, da mi nese šobe spucat z ultrazvokom, nastavi ventile, zamenja kolektor(počen in zalit z tesnilno maso samo baje bolje vse skup zamenjat) in zamenja kable(včasih mi avto pod nižjimi obrati v nižjih prestavah cuka). Sem pa imel avto tudi na testerju in ni prijavil nobene napake(pričakovano), obrati pa so nekoliko nihali za okoli 20-30, povprečno pa so bili nikje okoli 730 na minuto. Po mnenju serivserja za tresenje motorja ni kriv motorček prostega teka na loputi, je pa žal na mojem avtu takšna loputa, da se z nje ne da odšraufat motrčka za prosti tek in ga dobro spucat. Vendar kot mi trdi mehanik, bi v primeru, da bi bil kriv za vibracije motorček prostega teka, obrati bolj očitno nihali ne le za 20-30 povprečno kot pri meni. Je pa zanimivo, če avto vozim nekaj kilometrov pod višjimi obrati(prestavo ali dve nižje kot običajno), potem se za nekaj minut tudi vibracije motorja zmanjšajo, to nekako sovpada po mojem s teorijo o zamašenih šobah... Če bi bilo pa res kaj z motorčkom za prosti tek, kar je po mnenju mehanika malo verjetno, bi bilo pa treba menjati celo loputo za zrak, kar bi stalo čez 60 čukov in v to investicijo se ne bi spustil dokler ne bi stestiral z neko drugo loputo, če je to to ali pa priklopil na nek 100% tester za samo loputo, ki bi mi potrdil, če zadeva ne deluje OK.
Don`t worry, be happy:)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: xxl in 8 gostov