Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
timberwolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 17, 2006 12:23 pm

Zelo trdo prestavljanje v "rikverc"

Napisal/-a timberwolf Sr jun 07, 2006 2:25 pm

A je to klasika pri Laguni II 1,9dci in nekaterih renoltovih menjalnikih? Namreč zjutraj ko ga vžgem in je še hladen gre prekleto trdo v vzvratno prestavo. Ročica se upira na vse kriplje in zelo trdo gre v prestavo tudi če prestavljam počasi in z občutkom (samo rikverc, druge prestave so OK). Ko se avto ogreje je vse kolikor toliko OK. Saj je logično, da je prestavljanje morda malo težje ko je olje še trdo ampak tako trdo pa je le malo preveč :( . Recimo imam tudi Cilota II pa je njegov menjalnik zjutraj prava poezija proti Laguni (pa tudi nasplošno se mi zdi Cliotov menjalnik veliko prijetnejši za delo, preprosto boljši občutek je pri prestavljanju)
A ima kdo izkušnje z laguno glede tega? A je to normalno pri teh avtih (ima pa 6 prestav 1,9dci).
 
jery
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So nov 19, 2005 7:52 pm
Kraj: NM/LJ/NM

Napisal/-a jery Sr jun 07, 2006 2:28 pm

men to vcasih pr polotu ...
visoko, višje, najvišje, CZ
 
Collector
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:08 pm
Kraj: Med Ljubljano in Kamnikom

Napisal/-a Collector Sr jun 07, 2006 3:15 pm

Če gre na trdo v rikverc, probaj dat v prvo in potem gre ponavadi lažje. Testirano na cca 6 Renojih.
Slika
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 07, 2006 3:22 pm

Včasih vozim citroena C3, ki ima tudi strašne probleme s prestavljanjem v rikverc, pa če je motor vroč ali hladen. Če bi ga hotel spravit direktno v rikverc brez spodnjega postopka bi najverjetneje polomil mehanizem ročice.

Pri prestavljanju v rikverc naredim tako: Stisnem sklopko, poskusim takoj prestavit v rikverc. Ponavadi ne gre, zato zamenjam v 3. brzino in nazaj v rikverc. Če še vedno ne gre, prestavim v četrto in nazaj v rikverc.

Štos je v tem, da s prestavljanjem nekoliko premakneš zobnike

Ni se mi še zgodilo, da po tem postopku ne bi mogel prestavit v rikverc
Lp
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Sr jun 07, 2006 3:24 pm

menjaj olje v menjalniku mene je prislo olje in delo 7000 sit pa gre dosti bolse :D
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 07, 2006 3:47 pm

Tisto s spuščanjem sklopke v prostem teku ni najboljši sistem, saj moraš ponavadi postopek nekajkrat ponoviti, povrh vsega pa še čakati, da se zobniki ustavijo, ker drugače grdo zaruži

Novo olje problema verjetno ne bi rešilo, saj gre vsaj pri meni za nov avto (star 1,5 leta). Težave so enake že odkar je bil nov 0km in trajajo še vedno, čeprav ima zdaj 65.000km

Lp
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr jun 07, 2006 5:42 pm

Pri meni se pa večkrat zgodi na Twingu, da zaružijo zobniki, če imam v leeru, ko avto vžgem in dam direkt iz leera v rikverc. Če pa dam najprej v prvo in potem iz prve direkt v rikverc pa praktično nikoli ne zaruži. To so pač finte menjalnikov, jaz sem imel tudi težave s šaltanjem(je šlo dostikrat zelo trdo) v prvo in drugo prestavo ter včasih v tretjo dokler nisem zamenjal olja v menjalniku, zdaj pa je neprimerno bolje. Aja, je pa Twingo letnik `99 z 78000 prevoženimi km.
Don`t worry, be happy:)
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Sr jun 07, 2006 6:54 pm

Ma meni se pa zdi, da je to nekako splošni problem pri renaultu. Vozil sem že več cliov, meganov, lagun, senica ...
V rikverc gre skoraj vedno težko oz. grdo zaškrta če si malce bolj grob. Pri svojem cliu sem se že navadil, da ko vidim, da ne bo šlo, potem dam v prvo, ter nato v rikverc. Tako pa gre. Lahko pa gre tudi brez prve, ampak moraš spustiti skloplo, potem pa zelo previdno prestaviti, pa tudi ne škrtne.
Je pa tečno, priznam.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Sr jun 07, 2006 8:59 pm

fotr je meu pred enim letom tako laguno z istim motorjem pa zdej sam hval menjalnik u primerjavi s peugetom 307.nikol ni ne njemu ne bratu k jo je tut furu,delu rikverc kšne probleme.nej bi bli menjalniki u laguni dost dobri...tko da pejt probat do servisa mal uprašat...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Sr jun 07, 2006 9:13 pm

Pri meni je bil tudi olje problem,sam da ni šlo oz.na trdo v 2 ko pa sm dal redkejše olje not pa ni blo več problema.
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr jun 07, 2006 10:24 pm

Ja, olje v menjalniku zna biti včasih problem. Sicer pa je rikverc problem pri veliko različnih avtomobilih, Pugiji so na primer zloglasni glede menjalnikov nasploh in pa Polo je znan po škrtajočem in tudi sicer včasih problematičnem rikvercu. Rikverc tudi nima sinhrona in po mojem zaradi tega radi škrtnejo zobniki oz. je treba dat v eno drugo prestavo preden daš v rikverc pa tudi menjalniki so včasih malo nenatančno izdelani sploh pri manjših in cenejših avtih.
Don`t worry, be happy:)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov