Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
simon 1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:03 pm

opel vectra 2.2dti

Napisal/-a simon 1980 Po jul 03, 2006 1:06 pm

zanima me a ima kdo kako idejo zakaj bi lahko opel vectra letnik 2002 s 100 kkm pozimi a le pri določeni temperaturi slabo vžigala Gre se za to da ko je okoli ničle ( 0 ˙C) potem avto ne vžge na prvo, ampak rabi nekaj verglanja.

HVALA, LP
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po jul 03, 2006 1:13 pm

Mogoče je pa akumulator hin.
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Po jul 03, 2006 1:16 pm

Če te prav razumem, imaš problem samo pri temp. okoli ničle, se pravi, da pri še nižjih temp. (npr. -10) boljše vžiga? :? Če sem te torej prav razumel, potem zna bit kak problem z elektroniko. Mogoče kak senzor temperature...moje mnenje.
LP, e
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po jul 03, 2006 2:31 pm

RSR pozna rešitev...
Slika
 
simon 1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:03 pm

Napisal/-a simon 1980 Po jul 03, 2006 3:32 pm

tako ja... če je minusa je OK pa če je plusa je OK edin okol ničle...
naložen nov software pa nič boljše. Nek namig sem dobil da bi naj bile neke gumice za gorivo..... nevem nevem
 
simon 1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:03 pm

Napisal/-a simon 1980 Po jul 03, 2006 3:32 pm

tako ja... če je minusa je OK pa če je plusa je OK edin okol ničle...
naložen nov software pa nič boljše. Nek namig sem dobil da bi naj bile neke gumice za gorivo..... nevem nevem
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po jul 03, 2006 6:03 pm

simon 1980 je napisal/-a:tako ja... če je minusa je OK pa če je plusa je OK edin okol ničle...
naložen nov software pa nič boljše. Nek namig sem dobil da bi naj bile neke gumice za gorivo..... nevem nevem


Se mi zdi, da če so tesnila sploh ne vžge več.

Tole je pa razlaga rsr-a:

Problem zagona hladnega motorja pri vozilih OPEL z 2.0 DI in DTI motorji (X20DTL in X20DTH)
Hladen motor pri temperaturi hladilne tekočine med cca. 2 °C in 10 °C težko vžiga, saj se žarilne svečke prižgejo premalo časa ali pa sploh ne. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa saj je rešitev težave brez posega v krmilni program nemogoča.
S strani tovarne OPEL zaenkrat še ni na voljo UPDATEa za nadgradnjo krmilnika. Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo tako, da spremenimo program krmilne elektronike, da žarilne svečke grejejo do 13°C temperature hladilne tekočine. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.
Slika
 
simon 1980
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:03 pm

Napisal/-a simon 1980 Po jul 03, 2006 8:34 pm

Bosko001 hvala ti lepa!!!

a to delajo samo na oplovih servisih ali samo pr RSR(bi te prosil za naslov)?

hvala in LP
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po jul 03, 2006 8:45 pm

simon 1980 je napisal/-a:Bosko001 hvala ti lepa!!!

a to delajo samo na oplovih servisih ali samo pr RSR(bi te prosil za naslov)?

hvala in LP


Oh ti lenoba... :P

http://www.rsrmotorsport.com/
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], motom in 9 gostov