Napisal/-a Sigor Sr jul 05, 2006 9:23 am
Moje izkušnje so take, da je kazalec temperature bolj kot ne skoz na istem mestu, tam okrog sredine, seveda po tistem, ko motor dsoseže delovno temperaturo. Pri Roverjih je vsaj tako, 214 SI in 75 2.0 CDT enako (slednji čist na sredini), kazalec se v bistvu sploh ne premakne, pa naj bo to pozimi ali poleti, s klimo ali brez.
Je bilo pa pri 214 SI takrat ko je crknil termostat tako, da se motor sploh ni ogrel na delovno temperaturo, torej je termostat ostal odprt (hlvala bogu, da ne zaprt), ko sem ga pa menjal, seveda ne z originalom, je pa bila delovna temperatura motorja za spoznanje nižja, ampak spet vedno konstantna, brez nihanja kazalca. Po moje je to prav in dobro.
Sem pa videl na Opel Corsi, da je zelo nihala temperatura, kazalec je prišel že skor do rdeče, pol se je vklopil ventilator, je temperatura padla, verjetno je kako stikalo včasih zatajilo ali kaj podobnega.