Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Corsa občasno crkne

Napisal/-a Cuf To jun 27, 2006 11:52 am

Lep pozdrav, to je moj prvi prispevek na tem forumu. Imam problem z Opel Corso 1.2, letnik 1995, prevoženih pa ima okoli 120.000 km. Občasno mi avto crkne in ne vem zakaj. Npr se peljem, potem pa ga kar zmanjka in vse lučke se prižgejo in avto se ustavi. To se je večinoma zgodilo, ko sem vozil počasi, torej v 2. prestavi ali pa sem ravno dal v nižjo in zaviral z motorjem. Vendar to se zgodi občasno, na rečmo vsak mesec 1x. Svečke so bile zamenjane, avto je bil na tehničnem nekaj mesecov nazaj. Od začetka se to ni dogajalo, od približno marca 2006 pa se je začelo to dogajati.

Prosil bi za vaša mnenja, kaj naj bi lahko bilo narobe. Sumimo cin špulo in pa bencinsko pumpo oz filter. In ko smo že pri tem, bi rad še vprašal, kje ima moja Corsa bencinsko pumpo in kako do nje ter do filtra?

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik To jun 27, 2006 12:18 pm

Zdravo. Lej ne vem kolk ti bom pomagal, kolega je imel podobne težave, ampak pri vectri 2.0 se mi zdi. Tud njemu je avto crkoval in vse lučke so se mu prižigale, cel lightshow v glavnem. Pol ga je pa peljal na en servis, tam nekje proti Litiji, tam so mu zamenjali neke žice in če se ne motim mi je razlagal, da so ščistili neke magnete.... ne me spraševat. V glavnem po tistem mu je avto delal brez problema še 3 leta, preden ga je prodal. Naj bi bil pa problem v elektroniki... :tomidelej:
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

:)

Napisal/-a strmi To jun 27, 2006 1:09 pm

bencinska črpalka, stavim jurja! črpalka je v posodi za gorivo, (potopna črpalka) do nje prideš da odstraniš zadnje sedeže, pa odviješ vijake na posodi. na pumpi je originalna številka 8150112. z to cifro ti bodo v vsaki trgovini pomagali cena cca 25200,-
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf To jun 27, 2006 3:43 pm

A to pomen, da je bencinska črpalka zanič ali da je filter umazan? Ker ne bi kupoval novo pumpo, dokler ne bom prepričan, da je res zanič. Zdej točno ne vem, vidva sta dala vsak svoje mnenje. Ali je elektronika ali pa pumpa, bom probal preverit oboje. Drugač pa hvala za odgovor.
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf Če jul 20, 2006 3:06 pm

Jst bi rad samo sporočil, da smo zmenjali bencinski filter za vsak slučaj ampak problem še vedno ostaja. Zdi se mi da vedno bolj pogosto crkne. Potem preostaneta samo še razdelilna kapa in pa pumpa. Ampak nočem menjat ker ne vem kje je vzrok in je škoda denarja. Mogoče še kakšen nasvet, zdej ko sta samo te dve stvari ostale?
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če jul 20, 2006 4:14 pm

Avto takoj vžge po tistem, ko crkne? Se sliš pumpa, ko daš kontakt po tem, ko je motor crknu? Kako pa vžge? Lepo al se kaj matra? Tu mam v mislih predvsem to kolk časa traja, da motor zalaufa pri vžiganju.

Za slučaj malo poglej varovalko in rele od pumpe. Varovalka je lahko na videz cela pa vseeno zjbava tako, da predlagam, da jo probaš s piskačem, če prevaja štrom al pa zamenjaš z drugo. Rele pa bo vrjetno enak za dolge luči. Lahko bo tud kater drug. Skratka zamenjaj rele pumpe z relejom porabnika, ki ga ne pogrešiš bistveno, da izključiš opcijo releja.

Po vsej vrjetnosti pa imaš ti težavo z ventilom prostega teka al VSS senzorjem. Nisi pa povedal v katerem trenutnu avto crkne? Če prestaviš v nižjo prestavo in zaviraš recimo pred semaforjem. Tedaj crkne, ko se ustaviš na semaforju in stisneš sklopko motor pa namesto, da bi obstal na prostem teku ugasne? Kako zgleda ugašanje? Ugasne odrezavo ali se matra kot bi se boril, da ne bi ugasnil?
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf Pe jul 21, 2006 3:35 pm

Imam problem z Opel Corso 1.2, letnik 1995, prevoženih pa ima okoli 120.000 km. Občasno mi avto crkne in ne vem zakaj. Npr se peljem, potem pa ga kar zmanjka in vse lučke se prižgejo in avto se ustavi. To se je večinoma zgodilo, ko sem vozil počasi, torej v 2. prestavi ali pa sem ravno dal v nižjo in zaviral z motorjem. Vendar to se zgodi občasno, na rečmo vsak mesec 1x. Svečke so bile zamenjane, avto je bil na tehničnem nekaj mesecov nazaj. Od začetka se to ni dogajalo, od približno marca 2006 pa se je začelo to dogajati.

Tole se dogaja. Štarta normalno, brez problemov. Zdej pa se mi zdi da vedno bolj pogost crkne. Pač prižgejo se vse lučke in to je to. Ponavadi traja neki časa da se ugasnejo in motor spet zagrabi, pred kratkim mi pa sploh niso ugasnile. Aja pa bencinski filter smo zamenjali za vsak slučaj. Aja še to, ponavadi ko mi crkne in ga hočem vžgati, mi samo vergla. Tko da morm počakat neki časa, ne vem kok, da ga potem lohk spet zalaufam.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Pe jul 21, 2006 4:38 pm

Čaki. Teb gorijo vse možne lučke na armaturi al kak? Oz takole bom prašu. Gori kaka več kot recimo zjutraj, ko avto prvič vžgeš v tistem dnevu?

Rešitev na tale problem sem že nekje videl pa se ne morm spomnt ne kje sem bral ne kaj je rešitev :oops: Mislm pa, da je neki v povezavi z elektriko sam nism 100%.

Iz kje pa si?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Pe jul 21, 2006 6:22 pm

menjaj svečke pa filter. men je to pomagalo.
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf So jul 22, 2006 1:09 pm

Svečke pa filter so zamenjan že. Ne, nobena lučka ne gori extra. Avto se normalno vžge. Vse lučke se prižgejo tako kot morjo pred vžigom. Potem pa se pač peljem in če npr pride do tega, pač se mi prižgejo vse lučke, pač za olje, alternator in akumulator in gorijo. Gorijo neki časa potem pa ugasnejo in avto spet zagrabi in greš naprej lahko pa tudi ne ugasnejo in morš avto ustavt ugasnt. In ko ga hočem vžgati, mi samo vergla. Zdej ali je lahko bencinska pumpa ali pa razdelilna kapa oz pač elektrika. Iz Medvod, blizu Ljubljane je to. Nisem nič zamenjal od teh dveh ker dokler ne vem 100% kaj je narobe ne bom nič kupoval.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jul 22, 2006 2:23 pm

Popolnoma iste težave sem imel sam na seatu...samo da je bilo pri meni še huje ali pa kr enako kot pri tebi......no ko sem se peljal domov mi je začel piskat lučka za olje...včasih je kr števc skp padu nč ni delov sploh nisem vedu kok je blo benca not al pa obrati,temeperatura motorja...itd no en vrnih udarc po armaturki in spet je delalo....pa včas mi je kr crknil k sem šel čez kakšno lužo...jest mislm da imaš števc zanič....lej če se da normalno pelet se voz dokler ne boš menjal tega...več ti ne znam povedat. to je bilo pri seatu

Sedaj če imaš problem z ugašanjem motorja so lahko varovalke(snemi jih ven in jih spucaj), potlej lahko je tuljava al po domač cinkšpula,lahko je sam frtajler oz.kapa,lahko so vžigalni kabli,kaj imaš to navadno bencinsko al električno pomoje da maš električno...(se sliš ob kontaktu..če ne je zelo slaba in ti bo kaj kmalu crknil avto tako kot pri meni sam da sem pol kr sam menal pa je delalo(sam .......??? da bencinska ker eni simptomi so taki da če ti mrzu vžge BP in ti segret crkne je bencinska zanič)...iz kje pa si
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf So jul 22, 2006 2:39 pm

Ne, jst nimam nobenih problemov z ugašanjem motorja al pa kej podobn. Edin problem je ker avto crkne med vožnjo, to je vse. Glede pumpe, pa smo poslušal če se sliš ko daš kontakt ampak mislm, da se ni nič slišalo. Mogoče je res možno da je pumpa, mogoče je pa lohk tud razdelilna kapa. Glede števca dvomim, ker delo isto kot prej, ko je avto normalno delal. Jah, problem je edin, ker se to ne zgodi vsakič ko se peljem. Enkrat se, enkrat pa ne in se mi je smotan vozit ker nikol ne vem kje mi bo crknil. Če mi na klancu kje, bi blo zlo nerodn, ker nimam kej narest kokr ustavt in počakat, da ga lohk spet vžgem.

Hvala za vaša mnenja, zgleda, da večina res sumi pumpo, potem je že velika možnost da je res pumpa. Kaj pa razdelilna kapa, je možn da lahko nagaja? Težko vprašanje vem, ampak mogoče bo na konc res pumpa.
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver So jul 22, 2006 4:20 pm

Vrjel al ne sam zdej pa nimam 3 čiste pojma kdaj ti kaj gori al motor crkne al ne. Čist vse si zmešano povedu.

Kolkr sem zastopu se ti pelješ in se ti kr prižgejo lučke medtem, ko motor laufa. In, ko ti zagori vse živo ga ugasneš in potem noče več vžgat. Si prav razlagam tvoje težave?
 
Cuf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 27, 2006 11:43 am

Napisal/-a Cuf So jul 22, 2006 4:46 pm

Točno tako, edin da motor ne dela oz crkne. Jst ko se peljem, se mi prižgejo lučke in pač avto je mrtev, gas ne prime, avto pač crkne. In ko odvzamem kontakt in hočem ponovno vžgati, mi samo vergla. Če pa počakam neki časa, najmanj 10 minut, ne vem točno, mogoče več, potem mi pa vžge. In ponavad mi crkne ko se peljem v 2. prestavi ali pa ravno v 2. prestavim da zaviram z motorjem.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jul 22, 2006 5:51 pm

Vrjetno maš pumo električno, ker jest sem mel cordobo l.94 in je bila pumpa el. zanjo sem dal cca 15 jurjev...pri meni je bilo takole...že neki časa sem sumil da se zmeraj manj sliš pumpo no in enkrat sem jo celo poslušal in se je le komaj oglasla z takim zvokom (zzzzzzzzzzzzzzzzzz) potem pa zmerja manj in kar naekrat je avto crknu(po cca 45 min. cca 30 km je avto crknu) sem ga poskusil vžgat in ni več pol kresnu in je bila samo rešitev za zamenjavo.

Vzemi si čas in prečisti vse možne dele(loputo tud) pa magar mal z wd-jem seveda za začetek....ker če boš peljal na servis se bodo tud matral kje je napak zdej pa da še avto enkar na mesec crkne je pa tud mal preveč da bi ga vozu na servis...probaj kakšnga mehanika prašat drugač pa sem jest bil ravno včer pri mehaniku pa se nisem spomnil da bi vprašal kaj je narobe pri tvoji corsi....če maš imenik doma pa al pa pejt na net in poišč kr eno številko in vpraš....ponavad je pa tako, če peleš k enmu mehaniku ti sploh noče povedat kaj je narobe govorim za pooblaščen servis...za vaške pa ni problema.

Takole vzemi pumpo ven in jo priključi na akumolator sam da maš električno(vpraš na pooblaščen servis) pa če dela je OK če ne menjaj...sam pazi kako dajaš ven al pa cev tank dol vzm pa ga peskat še nes bo koristlo čez čas.

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver So jul 22, 2006 8:36 pm

Ham. Tole men diši po senzorju odmične gredi! Točn tkole nardi kak focus tdci. Se pelješ in samo crkne in se pač pržgejo lučke(to je tako normalno, le je kontakt in motor ne deluje). Če ga probaš vžgat noče. Počakaš ene 15 minut, vžgeš in greš dalje :D

Možn, da maš ti podoben problem. Ko zaviraš z motorjem, ti le tega požene v obrate, vibracije motorja so drugačne kot takrat, ko zahodš plin in senzor zgubi stik al pa podatek in avto ugasne. Bi blo za prevert!

Pa če maš pumpo bi blo tud za prevert. Če ne drugače zjutraj, ko daš kontakt poslušaj, če naredi bzzzzzzzzzzz. Če maš pumpo se to 100% sliš razen, če pumpa ne dela. V tem primeru tud motor ne bo vžgal.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: zundapp in 8 gostov