Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Če avg 31, 2006 6:12 am

imilet1 je napisal/-a: Za vse SDI-je in dizle 1.9D je znacilno da topli tezko vzigajo(felicia,polo,golf...)

imilet1 ,mislim da ti nekaj ni najbolj jasno.tony013 ima problem z zagonom MRZLEGA motorja in ne TOPLEGA.

Drugače je ena izmed možnosti dodaten upor,ki ga vežeš zaporedno s senzorjem,ter tako prevaraš računalnik,ki misli da je 5 stopinj,v resnici pa je 15 stopinj.
Zadnjič spremenil SIMY001, dne Če avg 31, 2006 6:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Če avg 31, 2006 6:13 am

Popravljeno zaradi dvojnega posta,sorry !!!!!!!!
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če avg 31, 2006 7:42 am

tony013 je napisal/-a:Tudi tebi se zahvaljujem za odgovor.Ker se jast bolj malo spoznam na avte,me zanima,kaj je to ECU,ki si ga omenjal dvakrat.Ali si siguren,da izklopi grelne svečke kljub temu,če izklopim senzor in koliko časa potem grejejo svečke preden jih izklopi.Jast ko sem odklopil senzor sem pustil lučko svetiti kakih 10s,več pa se nisem upal,ker ne vem če bi se gretje izklopilo,nato sem užgal avto in hitro priklopil senzor.
Skratka ali mi lahko poveš,če imam lahko odklopljen senzor toliko časa,da zadevo odpeljem na računalnik,kar pa seveda je najbolj pametno.
Hvala vsem,ki ste se trudili spremljati to temo,mislim da je bila ta tema tudi kakšnemu drugemu u pomoč.


ECU je računalnik, ki upravlja s tvojim motorjem v avtu (uravnava zamik vbrizga, gretje s svečkami, količino vbrizganega goriva...)
Glede svečk sem malo provociral imilet1-a, ker česa takega še nisem slišal. Drži pa, da prav ti, ne najnovejši, dizli ala SDI (AQM) motor ipd. s svečkami ogrevajo izgorevalni prostor tudi še nekaj časa, ko motor že teče, res pa je, da ne tako močno, kot takrat, ko motor štartaš. Pa tudi to delno gretje se potem po nekaj časa izklopi, vic je pa v tem, da ti bodo svečke malo manj zdržale če bodo več časa grele.
Z imilet-ovo rešitvijo pa ECU prelisičiš, samo vprašanje je kako se potem ECU obnaša, lahko da nič hudega (vsaj tako imilet trdi, čeprav mislim, da je za njegovo trditev, da je vse OK 60.000 km premalo), lahko pa zaradi spremenjenega režima izgorevanja škodiš motorju ali npr. katalizatorju. Seveda pa so to le domneve...
Torej glede tvojih svečk je pomembno kateri tip motorja ima tvoj avto in katero verzijo ECU oz. softvera. Lahko, da ti svečke takoj, ko motor vžgeš, izklopi, lahko pa da ne in bodo zato prej crknile. Moje laufajo, seveda brez "modifikacij domače sorte" že 4 leta in 165.000 km...
Na koncu je vedno tako, da tehtaš koliko boš vložil v avto in koliko boš od tega imel koristi.
 
Uporabniški avatar
tony013
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:06 pm

Napisal/-a tony013 Če avg 31, 2006 7:30 pm

Tole z uporom,ki je predlagal simy001 je dobra začasna rešitev,vsekakor boljša kot pa spulit konektor in se brez njega voziti.To sem mislil narediti tudi jast.Upor bi dal na senzor,ki meri temperaturo ,ki jo pošilja v računalnik.Če pa odklopiš konektor,pa ti ne kaže niti temperature v armaturi,kar pa ni dobro.
Danes sem probal odklopiti ta senzor in grelne svečke so mi res svetile toliko časa kot pri zelo niskih temperaturah,Nato so ugasnile,če pa jih je še naprej grelo to nevem.Vroč avto pa mi je normalno užgal.
No,avto bom vsekakor peljal na servis,kamor mi je svetoval Carlnvent,saj sem pleharijo popravil v nulo,ker ga nameravam imeti vsaj še 5 let,seveda če ne bodo kakšne hujše okvare na motorju.Do sedaj mi je delal odlično,kot bi imel 70.000 km,zato sem pa ga tudi odpeljal avtoličarju,da mi popravi rjavice,ki so bile skoraj po celem avtu.Sedaj pa tole z motorjem,pa šele dober mesec je okoli,ki sem zrihtal pleharijo. :roll:
 
Uporabniški avatar
tony013
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:06 pm

Napisal/-a tony013 Če avg 31, 2006 7:50 pm

Ali mogoče ve,razen Carlnventa,ki se ukvarja s tem in najbrž to ne bo objavil.

Zanima me katere vrednosti se nastavljajo v računalniku za odpravo te napake in kolikšna naj bi bila to vrednost.
Jast imam starejši kabel za priklop teh nemških avtov,vendar mi na nobenem ne dela vse.Na vseh avtih mi je do sedaj pokazalo le tiste osnovne stvari,kot so armatura,centralno in take reči.Na prejšnji trojki mi je kazalo samo to.
To trojko pa mi pokaže začuda samo motor in nič drugega.Kaže ti razne podatke o motorju,ki jih je zelo veliko.
Ali kdo ve kje bi dobil tovarniške nastavitve za ta avto,saj sedaj pri toliko kilometrih so se te vrednosti zelo spremenile.
Nekatere je najbrž treba nastaviti le na tovarniške nastavitve,nekatere pa na večje,manjše vrednosti,ki se spreminjajo na kilometre.

Ko bi vedel kaj in kakšne parametre je treba vnesti bi vsekakor poskusil.
Ker vem,da carlnvent spremljaš to temo še naprej,lahko še ti pripišeš kakšen komentar.
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Če avg 31, 2006 9:23 pm

če misliš na vag-com, si z njim glede tega ne boš pomagal. Tu gre za modifikacijo eproma motornega računalnika in to se ne dela s testerjem, ampak z ustrezno opremo (praktično enako kot bi delal čip tuning), le da se popravlja druge, točno določene mape.
Zadnjič spremenil CarInvent, dne Pe sep 01, 2006 6:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Če avg 31, 2006 9:25 pm

btw, tudi mi moramo odpret motorni računalnik, lotat, modificirat, programirat, itd
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Če avg 31, 2006 9:57 pm

Z Vag-com bi lahka naprimer povečal predvbrizg,kar bi bilo mogoce priporoceno ce ma avto tolk kilometrov.Sam kak se pa to naredi pa ne vem.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
tony013
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:06 pm

Napisal/-a tony013 Ne sep 03, 2006 11:27 am

Ja te reči sem res sprobaval z Vag-comom.Mislil sem,da se to naredi s tem programom,vendar zgleda da ni tako.Vidimo se kar na servisu.
Glede nastavljanja predvbrizga pa bi bilo tudi to najbrž kar potrebno.

Kaj pa mi svetujete glede menjave ostalih stvari pri tolikih kilometrih ,kot so šobe itd...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov