Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne sep 10, 2006 11:57 am

preglej vse podtlačne cevi če je kera pretrgana-počena lahko da je lambda pa povej mi v čem je fora da tankaš vsake dva dni za dva jurja bolš je če ti tankaš 10 jurjev na teden ker tko kot ti tankaš maš skoz prazn tank najbrž in ti vleče not svinjarijo kar je pa smrt za dize
 
alesh666
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To sep 05, 2006 10:36 pm

Napisal/-a alesh666 Ne sep 10, 2006 1:18 pm

Lambda sonda, my bet is on that.
A3 1.6 2001 letnik, trenutno četrta lambda sonda.
Crkne vsako leto, 1 mesec po izteku garancije, prokleta j***a, 13 mesec vedno odleti... še mal pa bom začel trditi, da imajo vgrajene čipe kot HP kartuše :-)

Prvo kar opaziva z ženo je: čuden zvok motorja (v smislu zadušenosti/zamorjenosti), to je kake 3-5 dni preden se potem rumena lučka prižge v armaturki, poraba ji zraste medtem rahlo...
Stvar ni poceni (60+k), jeba pa v tem, da ne vem kje dobiti ne-originalne... preklical že vse živo, no luck.

A.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne sep 10, 2006 11:16 pm

aleš: univerzalna sonda za tvoj avto ne obstaja?

Tle maš Boschev katalog, pa poglej:
http://ecat-online.bosch.de/toc/en/DaYQ ... =VIndexJsp

O lambda sondah (priporočam univerzalne) pa sem na tem forumu že na dolgo in široko pisal, uporabita iskanje ;) Btw. Bosch predpisuje življenjsko dobo 160k km, ne vem kdaj bo nekatere srečala pamet in boste nehali slepo kupovati (očitno) zanič originale :lol:

Avtorju teme pa tole: tvoj način merjenja porabe je, oprosti, popolnoma zanič (poleg tega je tudi ekonomsko precej brezvezen). Če ti avto normalno porabi 10 litrov/100 km, so nihanja za liter gor/dol lahko precej normalna, saj je to borih 10%. Sploh pri tankanju za 2 jurja :roll:, saj se lahko 2 dni recimo voziš po mestu precej tekoče, nato tankaš, naslednja 2 dneva pa slučajno 2x padeš v gužvo in evo višja poraba...

Porabo se mora meriti tako, da natankaš polno, izprazniš tank (po možnosti vedno do podobne točke, recimo da greš tankat 50km po tistem, ko se ti prižge lučka za benz), spet natankaš polno (nehaš tankat takoj, ko ti prvič skoči ven pištola na šteli). Potem izračunaš porabo (litre pomnožiš s 100 in deliš s št. prevoženih kilometrov; npr. 75,53 litrov * 100 = 7553/720 km= 10,49 L/100 km), zanesljivejši podatek pa boš dobil šele pri več zaporednih tankih.

Meni se je recimo zgodilo, da sem šel po 300 km tankat, pa mi je avto žrl 12,8 L/100km povprečne porabe, WTF? :shock: Naslednji tank sem šel spet tankat pri praznem tanku, pa je bila lepo poraba spet 10L. Taka nihanja porabe (oz. težke noge :)) se z večanjem prevožene umirjajo in vedno bolj približajo povprečju, zato dobiš na daljši rok realnejšo cifro.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po sep 11, 2006 6:34 am

lambda že mogoče,
samo če je poraba skočla za več kot 3L (pa predpostavimo da je res, glede na način merjenja :D ) je še en senzor, ki bi znal šel rakom žvižgat in pri katerem poraba skoči
do daske.
To je MAP senzor, oziroma luftmesser, odvisno kateri model senzorja maš (en meri vakuum en pa pretok zraka), pri puntotu mk1 vem da gre poraba za 3-4 litre gor če senzor crkne in ne kaže več vakuuma, mašino pa dobesedno zaliva, ker tok še z zaugom ne pije.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po sep 11, 2006 1:52 pm

red_mamba je napisal/-a:lambda že mogoče,
samo če je poraba skočla za več kot 3L (pa predpostavimo da je res, glede na način merjenja :D ) je še en senzor, ki bi znal šel rakom žvižgat in pri katerem poraba skoči
do daske.
To je MAP senzor, oziroma luftmesser, odvisno kateri model senzorja maš (en meri vakuum en pa pretok zraka), pri puntotu mk1 vem da gre poraba za 3-4 litre gor če senzor crkne in ne kaže več vakuuma, mašino pa dobesedno zaliva, ker tok še z zaugom ne pije.


Ko ti crkne MAF (=LMM) avto dobesedno ne bo več v voznem stanju in boš to sigurno opazil (da ne omenim na tehničnem bo štala)... Pri postarani lambdi pa se lahko tako voziš desettisoče kilometrov...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po sep 11, 2006 6:06 pm

lenivec je napisal/-a:in kj ma punto mk1 ta senzor :)


na vezni steni desno od releja je montiran, če boš od spredjega kolesa pogledal (voznikova stran) proti vezni steni, ga boš videl, kakor tudi cevko, ki povezuje MAP z vstopnim kanalom.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po sep 11, 2006 6:06 pm

tony1 je napisal/-a:
red_mamba je napisal/-a:lambda že mogoče,
samo če je poraba skočla za več kot 3L (pa predpostavimo da je res, glede na način merjenja :D ) je še en senzor, ki bi znal šel rakom žvižgat in pri katerem poraba skoči
do daske.
To je MAP senzor, oziroma luftmesser, odvisno kateri model senzorja maš (en meri vakuum en pa pretok zraka), pri puntotu mk1 vem da gre poraba za 3-4 litre gor če senzor crkne in ne kaže več vakuuma, mašino pa dobesedno zaliva, ker tok še z zaugom ne pije.


Ko ti crkne MAF (=LMM) avto dobesedno ne bo več v voznem stanju in boš to sigurno opazil (da ne omenim na tehničnem bo štala)... Pri postarani lambdi pa se lahko tako voziš desettisoče kilometrov...


moj je bil, mogoče je pa uber FIAT :P
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov