Metalik lak je že nešteto ljudi pokvarilo z nepoznavanjem. Omenjeni Sonax LackReiniger naneseš na opran avto, ki je še moker od spiranja. Z vlažno krpo ga s krožnimi gibi in z občutkom umiješ in ne pretiravaš s trenjem. Ko se posuši v meglo, le-to odstraniš s čisto krpo. Avto še ni zaščiten. Namažeš ga z voskom, ki ima najmanj dodanih abrazivov, primer je SealIt neabrazivni polimer:
http://www.automagic.biz/waxes.htm
Ko se posuši, ga samo zglancaš s čisto krpo in avto je zaščiten. Večina sodobnih sredstev obenem vsebuje kredo (abraziv, kalodont) in vosek skupaj, torej vsakič snameš sloj laka. Da ne govorim o strojnem poliranju, veliko robov ali mest, kjer se je stroj ustavil, je bilo poškodovanih, predrgnjenih. Se pa o poliranju da napisati milijon stališč in izkušenj, jaz pišem o svojih, zato se morebitni nadaljnji zajedljivi polemiki odpovedujem.