joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim. Hyundai pač ne slovi po podvozju, Ponyji so bili smrtonosni, resonanca zadnje preme... Preglej zgornje ležaje amortizerjev, če kateri ni dobil preveč od tršega podvozja. Če vleče v eno stran, pomeni neenakomerno obrabo leve in desne gume. Lahko ti jo je kakšen mojster narobe obrnil, pa se platno v eno stran podaja, v drugo napenja. Tisoč je možnosti za vlečenje, biti moraš natančen. Fantje, ki predelujejo svoja podvozja naj ne bi spraševali po forumih, ampak razlagali in pojasnjevali nam brezveznikom. Če bi rad hiter avto, si omisli kaj primernejšega za frizuro. Accent je izvrsten nizkoproračunski družinski delovni konj, ne bo pa nikoli športnik, že zaradi podvozja, ki je narobe narejeno.
joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
INFINITI je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
Tip je naredil en hud engine-swap- kr vrjemi da hudičevo pospešuje
Kennman je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Kako lahko močno pospešiš s Hyundai Accentom ravno ne zastopim.
Tip je naredil en hud engine-swap- kr vrjemi da hudičevo pospešuje
ma kaksen engine swapops: , tist me je ze zdavnaj spustilo:) pac ga bom zapelu po klancu navzdol pa gasa v prvi:) hehe, lp!!
aja, infiniti, ves mogoce za kaksen komplet sprednjih sedezev iz starega coupeja (97-2001)? pa za kaksno normalno ceno.
falalepa
joztom je napisal/-a:Ko sprašuješ javnost za mnenje se kaj lahko zgodi, da potem nisi zadovoljen z odzivom. Če sem se ti zdel omalovažujoč ali žaljiv, se ti opravičujem, povedal sem samo iskreno mnenje. Preračunavanje kotov podvozja in hodov koles, sinhronizacija amortizerjev-fedrov-znižanega profila gum so specialističa znanja, v tem sem jaz takorekoč brezveznik. Pri nas dostikrat vidiš samo pri kovaču skrajšane fedre. To potem izgleda, kot bi se po riti čez vogale drajsal, avto samo odskakuje, kar je za lego najslabše. Ravno rabljeni močnejši in športnejši avtomobili so zadnje čase še najcenejši, zato predelave niso vedno racionalne. Lani sem enega takih nabavil.
Hyundayi so zapleteni za urejanje podvozja v sprejemljivo stanje, kaj šele za športno predelavo. Veliko jih je šlo s ceste zaradi nemogočih originalnih amortizerjev in fedrov, ki so v resonanci z zadnjim koncem, da te je rado katapultiralo s ceste.
Ropotanje podvozja je dostikrat uganka in naporno iskanje, ker ni možnosti za preverjanje avta, ko je na tleh in normalno obtežen. Še najboljši je bil tastar Monroe simulator na AMZS, ki je tresel avto, mogoče je še kje kakšen. Ko avto dvigneš z navadnim dvigalom, se vse zategne in ni občutka, tudi s pajsarjem se nič ne najde. Npr meni je zadnje čase škripalo na mestu, bolj je bilo toplo, bolj intenzivno je škripalo. Na dvigalu nisem lep čas nič našel, vse trdno. Nazadnje sem našel vzrok, silent blok spodnjega nosilca motorja (torque nosilec 70mm, prenosnik navora). Zdaj se pripravljam, da ga preprešam z novim (Tapos 2,5K sit).
Ropot v podvozju ti lahko povzroča tudi vmesni ležaj na eni od polosi ali njegov sedež in varovalke, če ga Hyundai ima, preveri. Moj menjalnik je asimetričen, različni polosi in ima na desni na sredini ta ležaj (Peugeot ML5T s hidravlično vlečno sklopko). Preveri tudi vpetje volanske letve.
Po forumu brska: zundapp in 7 gostov