Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Hitra menjava zavornih ploščic-kje??

Napisal/-a Speedfighter Če sep 21, 2006 5:54 pm

Pozdravljeni!

Zanima me kje v okolici Domžal bi se dalo hitro pa relativno ugodno zamenjat zavorne ploščice? Namreč danes (še sam ne vem kako) sem uspel ostat brez sprednje desne zavorne ploščice (leve je še vsaj 6 mm!) in bi rad zamenjal zdaj obe v najkrajšem možnem času-po možnosti že jutri, ker avto vsak dan potrebujem!
Če pozna kdo koga v okolici (ne bi se rad predaleč vozil brez dobrih zavor), naj prosim sporoči-hvala!!!
 
rozy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: So mar 04, 2006 12:56 pm
Kraj: radovljica

Napisal/-a rozy Če sep 21, 2006 5:58 pm

pejd jih u trgovino z avto deli iskz pa jih sam zamenjej sam na dvorišču

lp aleš
 
Uporabniški avatar
cliopower
Novinec
 
Prispevkov: 468
Pridružen: So dec 31, 2005 12:25 pm

Napisal/-a cliopower Če sep 21, 2006 6:53 pm

rozy je napisal/-a:pejd jih u trgovino z avto deli iskz pa jih sam zamenjej sam na dvorišču

lp aleš


Se strinjam bos najhitreje in najceneje zrihtu :D :D
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če sep 21, 2006 8:33 pm

obvezno očisti čeljust+"sedež" ploščic ker ti je štekala (to se itak naredi pri vsaki menjavi, sam sem že vidu talente k niso nič zdrgnil.)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
andrazzupan
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: Ne nov 13, 2005 9:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a andrazzupan Če sep 21, 2006 9:43 pm

ja. Moraš obvezno očistit okolico ploščic, ter tudi preizkusiti čeljusti če lepo tečejo. Lahko so tudi zarjavele če je ena ploščica skoraj nova druga pa obrabljena. Jaz osebno v takem primeru nisem mogel popraviti čeljusti in sem jih zamenal.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če sep 21, 2006 10:04 pm

Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če sep 21, 2006 10:48 pm

sonček je napisal/-a:Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.


sem vedel, da boš nekaj infomativnega za golfa napisal. hvala, bom uporabil nasvet če kdaj kupim golfa 2 dizl, ko bom obupal nad ostalimi vozili.
Zadnjič spremenil SAVINJCAN, dne Pe sep 22, 2006 4:20 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Če sep 21, 2006 11:35 pm

Upam da jih dobim, pa ze danes zamenjamo ;)
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 22, 2006 7:20 am

Obvezno vse očistiš z drateno krtačo (razen bata in prašne gumice bata, ki je izrinjen). Za stiskanje bata čeljusti v zaprto lego lahko uporabiš cvingo, podločeno z lesom (mizarsko, manjšo). Eni avti pa morajo tudi sočasno bat vrtit v desno, zato se pozanimaj. Stranska vodila ploščic in zadnja površina ploščic se maže zelo na tanko z bakreno ali keramično mastjo (temperaturna mast), horizontalna vodila (štifti, ki so v gumi) izključno z nevtralno belo mastjo (ATE za zavore). V nasprotnem primeru prašne gumice narastejo na 2x velikost in čeljust gre rakom žvižgat. Pravi mojstri z orodjem snamejo rob diska, ki ni izrabljen ali pa s pilo posnameš iglo. Rahlo trkanje s kladivom po robu diska za odstranitev napihnjene rje je dobrodošlo za kvalitetno zaviranje, čene se deli, ki odletavajo zarivajo med čeljust in ploščico.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: Hitra menjava zavornih ploščic-kje??

Napisal/-a MacTron Pe sep 22, 2006 7:24 am

Speedfighter je napisal/-a:Namreč danes (še sam ne vem kako) sem uspel ostat brez sprednje desne zavorne ploščice (leve je še vsaj 6 mm!)


pa se pred tem mal preglej cilindre... ker ti ocitno neenakomerno
bremza...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Pe sep 22, 2006 10:33 am

BlažB je napisal/-a:Upam da jih dobim, pa ze danes zamenjamo ;)
Lp


Take rabmo! :bow :pivo Upam da uspe še dans :D
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe sep 22, 2006 3:55 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:Veš če se ne spoznaš na take stavri raje pelji k enmu fušarju mal se pozanimaj pa je. Druga vrjanta je da se da z malo truda narest (pr golfu je tako da se odvije dva vijaka potem pa samo dol vržeš čeljust, potem ščistiš, potem pa naj bi vzel dva železa(pr nas rečem mtrajzl nekako tako) in porin cilinder nazaj,vstaviš not ploščice, in moniraš nazaj.).
Upam da sem razložu prov.


sem vedel, da boš nekaj infomativnega za golfa napisal. hvala, bom uporabil nasvet če kdaj kupim golfa 2 dizl, ko bom obupal nad ostalimi vozili.


Več ali maj so se mahaniki učil na golfu,škodi,stojenki itd.....take stvari kot osnova pol se mi ne sanja kako nej napišem.

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 22, 2006 5:00 pm

mtrajzl se reče MontierEisen in po slovensko montirajzn. Pri zavorah ravno sila ni vedno najboljša, bolje je razumeti zadevo. Tudi jaz včasih zaidem k fušarjem, seveda pa možakar pri jurja na uro ne more preživeti. Orodje, dvigala, material, zaloga so le prevelik zalogaj za socialne cene, drugo je, če s prijateljem malo pošraufamo na dvigalu. Golf in VW nista ravno blesteč primer za zavore, ker je koncern dolgo zaostajal za resnimi firmami, npr passat 1,9tdi letnika 1991 ima še enojne, nehlajene diske, da ne moreš verjeti. Pozneje so na silo in hitro dohitevali žabarsko konkurenco, ko jih je Clio I skoraj nabrisal. Se spominjam enega prvih avtov, Renault Gordini, vse štiri diske 250mm in zadaj omejevalec, takrat so hrošči še ekscentre na firkant gonili in vse pakne, edino amerikanar 1302/1303 je bil malo boljši. Tudi tako poznana firma ATE (Alfred Teves gmbh) je z licenco od Lockheed-a sistem diskatih zavor prevzela. Ravno tako je silno znana tovarna Bilstein sramežljivo z malimi črkami pisala na amortizer "sistem DeCarbon", ki pa jih poznamo iz vsake katrce, ki z amortizerji in to dvostranskimi in plinskimi, ni nikoli imela težav. VW je dandanes dobra firma, v naših krajih pa precenjena.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: zundapp in 8 gostov