Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Kaj bi bilo tole?

Napisal/-a imilet1 Pe sep 22, 2006 10:52 pm

64 Fuel quantity adjustment control - malfunction Wiring, fuel quantity adjuster/position sensor, ECM

Tole pokaze na testerju.Omega B 2,5TD
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe sep 22, 2006 10:55 pm

ce se ne motm si biu 100% preprican da je bla to bosch pumpa.
zgleda da ni al kako?
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe sep 22, 2006 11:18 pm

ma nevem niti sam vec tok je ene je_e_e elektronke da je joj.Pravjo da je elektronika na pumpi,sam nevem vec..Mogoce kje zrak vlece ker na mestu trokira trese ko nor.?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kaj bi bilo tole?

Napisal/-a abbe So sep 23, 2006 12:34 am

imilet1 je napisal/-a:64 Fuel quantity adjustment control - malfunction Wiring, fuel quantity adjuster/position sensor, ECM

Tole pokaze na testerju.Omega B 2,5TD

64-to je vrjetn sam zaporedna stevilka errorja da lah na servisu pogledajo u prirocnik kaj je narobe-tko da bi mogl vedt oni
fuel quantity adjustment control-to je vrjetn ksn senzor,al pa naprava ki uravnovesa kolicino goriva v bosch pumpi al pa ke drge.
tko da vrjetn je sam kateri del te pumpe hin al pa ksnd rfug deu okol injectiona
to je moje mnenje lah da se motm
pa pismo niso pa valda na servisu tko nesposobni da nevejo kaj to pomen.ce bi jm pa tm pustu avto da ti ga popravjo bi vrjetn koj najdl napako,pa zaracunal kdove kok.hinjoti
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So sep 23, 2006 10:43 am

na servisu nocjo povedat kaj tocno je,ampak samo govorijo pustite avto tukaj pa vam ga bomo zrihtali-ewo jim ga na :g:
Pravijo da je v nasprotju z zakonom da mi povejo(mislim norci so ej)
mislijo da bom pri njih 200 jurckov pustil aha
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric So sep 23, 2006 2:21 pm

imilet1 je napisal/-a:na servisu nocjo povedat kaj tocno je,ampak samo govorijo pustite avto tukaj pa vam ga bomo zrihtali-ewo jim ga na :g:
Pravijo da je v nasprotju z zakonom da mi povejo(mislim norci so ej)
mislijo da bom pri njih 200 jurckov pustil aha


Če je elektronika na črpalki šla, boš pustil še malo več kot 200 jurčkov.
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So sep 23, 2006 3:31 pm

kaj pa če se jo obnovi pri Jelenu?
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric So sep 23, 2006 9:04 pm

imilet1 je napisal/-a:kaj pa če se jo obnovi pri Jelenu?


Elektronike na EDC črpalki nimaš kaj obnavljat!
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So sep 23, 2006 10:22 pm

Po moje je ta napaka, ki jo opisuješ iz treh možnih odgovorov:

Napaka na ožičenju (kabli, konektorji)
Napaka na senzorju pozicije gasa.
Napaka na računalniku.

Preglej kable in konektorje na senzor lopute gasa, pozanimaj se, kakšen tip senzorja ali potenciometra je to, ki dozira nafto na črpalki. Pri računalniku pride v poštev le reset, snemanje kabla + na akumulatorju za 15 minut. Zajebantskim serviserjem pa 1 liter hypenola v domačo fasado, kaj se se pa prenapeteži gredo, za dvesto jurjev (834,59 € po tečaju 239,64) moramo cel mesec trdo delati, jebemjimsunce.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So sep 23, 2006 10:39 pm

in kako naj ugotovim napako,kajti kable lahko samo gledam
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Ne sep 24, 2006 6:20 am

joztom je napisal/-a:Po moje je ta napaka, ki jo opisuješ iz treh možnih odgovorov:

Napaka na ožičenju (kabli, konektorji)
Napaka na senzorju pozicije gasa.
Napaka na računalniku.

Preglej kable in konektorje na senzor lopute gasa, pozanimaj se, kakšen tip senzorja ali potenciometra je to, ki dozira nafto na črpalki. Pri računalniku pride v poštev le reset, snemanje kabla + na akumulatorju za 15 minut. Zajebantskim serviserjem pa 1 liter hypenola v domačo fasado, kaj se se pa prenapeteži gredo, za dvesto jurjev (834,59 € po tečaju 239,64) moramo cel mesec trdo delati, jebemjimsunce.


Potem si kupi pa Yugota, ima 4 svečke, karburator, par žic. Lahko ga popraviš sam.

@imilet, saj smo ti že vse napisali.
Avto ne trokira zaradi kablov!
Slika
 
joco7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne sep 24, 2006 7:50 am

Napisal/-a joco7 Ne sep 24, 2006 7:54 am

zelo verjetno je napaka na regulatorju količine goriva
jj
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne sep 24, 2006 8:05 am

sam ta regulator je direkt gor na bosch pumpi a ne? :D
 
joco
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če jan 22, 2004 5:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joco Ne sep 24, 2006 8:39 am

ta regulator je bosch črpalki in je tudi kot rezervni del
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne sep 24, 2006 8:53 am

kako to zgleda?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], MercedesV in 12 gostov