Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gigi;)
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe maj 23, 2003 9:27 am

Sharan turbina fuč?

Napisal/-a Gigi;) Sr sep 27, 2006 9:03 am

Oj,

kupujem sharana TDI 1.9 115KM in rabim nasvet...

Včeraj sem enega preskušal pa se je zgodilo, da pri speljevanju pri cca. 3000/3500 obratih zaslišim nekaj kot "pokanje/žvenket", avto ne potegne več... kolikor vem bi moral pri teh modelih avto normalno vlečti do omejevalnika...

Prav takov nisem čutil nobene luknje pri speljevanju... piskanje sem slišal ko sem spustil gas, kasneje (po večih poskusih) ne, pri speljevanju ni bilo piskanja.

Kak pameten nasvet? Zanima me če se pri teh modelih čuti luknja in cca. pri kakšnih obratih? Kakšen cenovni rang popravil je to?

Hvala in LP!
;)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr sep 27, 2006 9:15 am

Turbina bi se morala vklopiti pri 1900 obratih, pri tem bi moral začutiti močnejši prirastek navora oz. kako avto nenadoma potegne, če tega ni pol je turbo fuč ;)
Kaj več pa naj ti razložijo VWjaši :D
BMW E46
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Sr sep 27, 2006 9:17 am

sej TDI vleče nekje do 3500 obratov, pol ga pa zmanjka. pol pa sam še obrati rastejo.
če misliš da kej ne štima na avtu ga raje ne kupuj. lohk zamenjaš pol avta, pa še vedno ne boš najdu napake. jst bi na tvojem mestu iskal drugega
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr sep 27, 2006 10:33 am

Če ga misliš kupit?
Raje ne , ker turbina je zelo velik strošek, okoli 250ksit, raje se ozri za kaksnim drugim sharanom.
BMW E46
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr sep 27, 2006 11:58 am

Turbo luknja se mora pri tem motorju vsekakor občutiti. Turbina začne opazen pritisk ustvarjati nekje med 1600 in 2000 obrati, odvisno od zraka, prestave, položaja stopalke za plin, ...

Če plin pohodiš recimo v drugi prestavi pri 1500 obratih, bo avto počasi pospeševal do nekje 1800, morda 2000 obratov, potem pa bo močno potegnil in po občutku enakomerno vlekel do nekaj čez 3000 obratov, nato pa mu začne navor počasi upadati. kljub temu pa mora vlečt najmanj do 4000 obratov in kakršnokoli žvenketanje ni običajen pojav.

Razlika, če turbina ne dela ali če dela pa mora biti več kot očitna. S turbino mora avto pospešiti do 100 v recimo 13ih sekundah, brez pa potrebuje najmanj 20, oz. bi moral avto preklopiti v varni način, ker dobi napačne podatke za pritisk turbine.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], MercedesV in 11 gostov