Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lermi901
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 01, 2006 10:11 pm

Cudni zvoki pretakanja tekocine v predelu sklopke

Napisal/-a lermi901 Ne okt 01, 2006 10:34 pm

Zdravo, v zadnjem casu se mi je nanizalo nekaj manjsih problemckov z mojim avtom, ki zaenkrat se niso resni, vendar me je strah da se bo razvilo v kaj dosti bolj neprijetnega.
Ce zacnem z tistim ki mi je najmanj jasen in nimam pojma kaj bi lahko bilo :

Tip avtomobila : Opel Vectra l. 97, navadna 1.6, 8 ventilska masina 200+ tisoc km.

1) zanima me ce bo kdo vedel od kod bi lahko izvirali zvoki pretakanja nekaksne tekocine
( tekocina zveni preredko za olje) ki se razlocno slisi ce avto prizgan miruje v prostem teku in malce pritisnem na plin in takoj spustim nogo z plina. Zvoki prihajajo iz dela kjer ima sovoznik noge, zveni kot da bi bila pogonska gred v vodi in bi vsakic ko malo pritisnem plin voda spricala okrog. Torej moras se skloniti k tlom da se slisi, ce odpres pokrov motorja in poslusas od zgoraj pa se nic ne slisi, zvoki prihajajo iz spodnjega dela masine. Skoraj gotov sem da se to prej ni slisalo, pojavljati se je zacelo kaksna dva tedna nazaj kar na lepem.

2) Hkrati v tem casu sem zacel opazati da se mi nivo vode v ekspanzijski posodi neprestano znizuje, vendar glede na mokroto okrog ventila sklepam da voda odteka skozi venitl na posodi in bi rekel ( pricakujem da me popravite ce se motim ) da je ta problem z prvim nepovezan, ta problem sklepam, je morda pokvarjen ventil, termostat, tudi tu pa seveda nasvet dobrodosel.

3) Avto kadar hladen "trza" ko pospesuje. Segret avto vozi gladko. Ta problem sem imel tudi pri svojem prejsnjem avtu, jugotu, in sem ga do konca vozil takole, zato se prevec ne sekiram, a vseeno, ob upostevanju da sem menjal svecke, filter nad uplinjacem in bencinsko pumpo, kaj bi se lahko bilo vzrok temu ? Se lahko to razvije v resnejsi problem ?


vem da je cel roman, pa ce se bo slucajno komu dalo prebrat in kaj pripomnit bom hvalezen, predvsem za tisto prvo zadevo, ker mam obcutek da vozim podmornico ne pa avto :)

lp, andrej
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne okt 01, 2006 11:04 pm

hmm...tvoj prvi problem glede vode bi lahko bil da ko das gas se zacne vodna crpalka hitreje vrtet in glede na to da ti to slisis pod armaturko ti lahko kaka cevka od pecke pusca (pecka se nahaja pod armaturko in sluzi za gretje).Drugo ne vem kaj bi lahko blo povezano s tem problemom, glede na to da ti vode zmankuje.A si pogledal kej nivo olja??je olje cisto in ga je dovolj? pri meni (tudi opel) ko je avto hladen mi malcek cuka ce imam nivo olja pol polovico na sipki.

drug problem bi pa lahko bil da je tesnilo glave prepihano in ti kompresijo mece v vodo in pol se ti nivo vode dviguje, ker v njo hodi zrak in zato ti to slisis.cepraw dvomim da bi to blo to.

glede termostata....ce bi bil pokvarjen ti bi avto zahual, saj voda nebi tekla v hladilnik in se ti nebi hladil.ce tega problema ni je termostat oke ;)

da ti pa vode zmankuje....o kirem ventilu pa je govora, ki pravis da je pokvarjen??

ves kaj ti naredi....vzgi hladen avto...in pol sledi kaj se dogaja z motorjem...prvo tipas uno cev od vode, ki gre iz termostata v hladilnik....ce je ta cev hladna in se temperatura vode segreva (sledi na armaturki) je termostat fuc....ce pa se segreje in gre voda v hladilnik je qool.....druga stvar pa se ti more pri doloceni temp vzgat ventilator....

pol...se en poizkus....zopev uzgi hladen avto...in odpri ekspanzijsko posodo....in ko se avto segreje oz ko das po gasu ce se v njej pojavljajo mehurci pomeni da je narobe s tesnilom glave....samo more bit precej mehurckov ko das po gasu...

no to bi bilo to...upam da nisem se prevec razpisal...ampak prvo poglej kaksno je stanje olja v motorju ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po okt 02, 2006 6:25 am

1.) Sem mel tak problem. Stvar je v tem da se je v cev ujelo nekaj zraka in se sedaj sliši kot pretakanje vode. (cev pri kabini za gretje)

2.)Nivo vode ti verjetno upada zaradi tega ventila kerkoli že je.
Če je šel termostat vidiš tako da takoj ko prižgeš avto probaš če se ti segreva
cev ki poteka do hladilnika, še se ti segreva preden voda doseže 90 stopinj celzija
je termostat ostal odprt, (če bi ostal zaprt bi ti avto zakuhal) ga je treba menjat.

3.) Nimam pojma


L.P.
Sport
Vozi hitro in reskiraj
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Po okt 02, 2006 3:45 pm

Na Fiat Tipu sem imel podoben problem. Za 1. točko nisem siguren ali mi je klokotal al ne sem pozabil, vem pa da mije prav tako zginjala hladilna tekočina in avto mi je, ko je bil mrzel težko vžgal in fino belo pokadil, ko pa se je segrel je bilo v redu.
Rezultat je bil, da mi je na glavi motorja naredilo kot las majhno resico, ki je šla od vodnega kanala naravnost v cilinder. smo zbrusili glavo in zamenjali tesnilo stroškov cca 50k samo vedi da je bil tisto Fiat.
Upam da nimaš enakega problema, poglej pa, ko vžgeš mrzlega, če ti kaj fino belo pokadi.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To okt 03, 2006 12:46 pm

Uhajanje vode in klokotanje po armaturo STA povezana.
Najprej je potrebno ugotoviti kam uhaja voda, kjer sta lahko dva razloga: ali pušča pri kakem ventilu, cevi, hladilniku ipd, ali pa voda uhaja v motor.
Če voda uhaja v motor, je šlo tesnilo na glavi. V takem primeru tudi dostikrat kompresija tolče v hladilni sistem in ga napihuje, istočasno pa se v njem ustvarjajo "zračni" mehurji in se pretakajo po sistemu (in tudi čez gretje), kar ti slišiš kot klokotanje pod armaturo.

Da boš najbolj siguren, napolni sistem z vodo, dobro ga prezrači (ziher ima kje prezračevalne ventilčke - ponavadi na ceveh za gretje), potem pa opazuj dogajanje - v tem primeru mora klokotanje vsaj za nekaj časa izginiti. Če ne izgine, nisi dobro prezračil sistema.
 
lermi901
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a lermi901 To okt 03, 2006 6:27 pm

hvala vsem za odgovore!

Kar sem znal sem preveril, sem preveril - to je nasvete glede nivoja olja, glede termostata in nisem
nic odkril ( termostat dela ). Verjetno da bo res kaj resnejsega, kot pravi peters, ker vsak dan dolivam vodo. Samo to je pa ze izven mojega znanja, tako da bom odpeljal na servis. Ce bo pa kaj se bolj eksoticnega pa itak sporocim :)

Pozdrav vsem,
andrej
 
lermi901
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a lermi901 Če okt 05, 2006 6:47 pm

na mojo grozo je mel peters prav. Slo je tesnilo na glavi :(
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: MercedesV in 12 gostov