Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe jul 21, 2006 7:38 pm

Mouse je napisal/-a:Sem imel na golfu enak problem dvakrat.
Prvič mi je odpovedal senzor temperature vode in mi ga je "zalivalo"(sem skoraj 100% da je to),
drugič pa mi je odpovedala sonda ( je dajala podatek rač. da je premalo goriva in mi ga je zalivalo)
Najprej pojdi na test elektronike ti dve napaki na tvojem golfu tester zazna.


Kje pa je ta senzor pri golfu za temperaturo.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Po jul 31, 2006 9:53 am

če vas zanima... avto je bil skoraj cel razmetan... še nič novega, zdej ga mam pri enem vw mehaniku, baje da je zlo zlo dober, v bistvu dela samo z vw.ji... pa nič, ugotovili smo da je premajhen pritisk goriva med vožnjo.. v štangasu je ok... naj dodam da mi vsakih tolko časa crkne benz pumpa... zakaj??

LP! :evil:
Zadnjič spremenil leoncasar, dne Sr sep 20, 2006 7:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

še vedno nič!!!!

Napisal/-a leoncasar Sr sep 20, 2006 7:38 pm

in bil je pri tem mehaniku... ki pa žal ni resen... dele mi nabavlja po en teden to dva tedna... in do sedaj mi ga se ni nič porihtal...

tak da zdej ze eni tri tedne avto ni videl nobenega orodja... in sem se odločil da ga odpeljem domau... zdaj ga bom peljau nekam nevem kam...

zanima me ali je normalno da ima golf 3 4,2 bara pritiska goriva... mislim da je to mal preveč, ga morda zato zaliva??? Zakaj mi dela to??? če je benz pumpa skoraj nova in nima prevoženih 5000km se mi zdi da celo manj...

kaj je narobe?
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Sr sep 20, 2006 7:55 pm

mislim da ne ker sem vlival tisto tekočino ki baje razgradi vodo če je v rezervarju... tak da bi pol moglo bit mal boljše pa ni...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr sep 20, 2006 9:40 pm

... ne ni normalno, da ima 4.2, saj to smo ti že omenili, odvisno pa je kako ste merili pritisk,... glede na opis in resnost tvojega mehanika :pivo , da ni slučajno meril samo črpalke brez priklopljenega regulatorja :oops: ... mislim, da ti v SLO zna pritisk izmerit 3257 mehanikov in locirat do kod dalje je previsok (od regulatorja, glave vbrizga ali rampe, cevi povratnega voda, kartuše v rezervoarju)...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Če sep 21, 2006 7:22 am

ja koliko sem videl, je meril pritisk goriva na cevi pred motorjem in tukaj ima čez 4 bare pritiska!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če sep 21, 2006 8:08 am

Prav nikjer ne more biti v sistemu več kot 2,5atm, ker mora ventil na ajnšpric rampi spustit čez iberlauf cev (če ni zamašena ali preščipnjena) višek pritiska nazaj v tank. Ker pumpo matrate s 4 in več atm crkava. Tudi poraba je višja zaradi tega. Zamenjaj regulator pritiska, po moje ni drago.
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Če sep 21, 2006 12:10 pm

ok, če se še komu kaj sanja kaj bi lahko bilo naj kr napiše...
jz bom pa avto peljal nekam in vam sporočil kaj se dogaja!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če sep 21, 2006 1:14 pm

Preveri odvodne cevi iz tega regulatorja. Regulator je oblike kot majhna trobenta podtlačnega regulatorja na fičotih. in se nahaja na rampi, ki napaja ajnšpric dize. To o pritiskih sigurno drži, ker imam vse knjige od BOSCH Motronic in K-Jetronic, včasih sem se še na tiste membranske mehanične spoznal (SAAB)
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Če sep 21, 2006 1:27 pm

hvala ti joztom, upam da bo to resitev mojih nevšečnosti....
Zadnjič spremenil leoncasar, dne Pe sep 22, 2006 9:06 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Če sep 21, 2006 9:46 pm

:atensn Se pridrožujem odgovoru Dr.Mr. , vseno pa preveri stikalo temperature motorja in sesanega zraka, vendar te dva ne moreta povzročiti odpovedi črpalke, kvečjemu dim in pa trokiranje motorja.
Problem se verjetno nahaja v ventilu ki vzdržuje tlak v vbrizgovalnem sistemu, monotronic cca 1-1,5 bar, multitronic cca3 bare.
Najenostavneje pregledaš zadevo če ti iz povratne cevi iz monotronica sploh teče gorivo nazaj. :tipk

LP :vrum
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe sep 22, 2006 5:58 am

... naj raje ne šari sam, še bo kaj zakuril :D ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 22, 2006 7:08 am

Saj to se na črpalki proba, snameš povratni vod. Vseeno je treba imeti gasilni aparat poleg in delati brez iskrenja ter s trezno glavo.
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Pe sep 22, 2006 8:50 am

ja danes bom zmeril pritisk goriva iz povratne cevi... (mi en prijatelj posodi to napravo)
a mi lahko kdo pove kje tak se nahaja ta regulator zraka? če ma kdo kašno knjigo kjer je to prikazano morda v računalniški obliki, bi prosil če mi lahko posreduje na moj email: Leon.Casar@gmx.net

ali pa opiše kje ga najdem kako najlažje pridem do njega..
upam da nebo treba gasilnega aparata... :)


hvala!
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Po sep 25, 2006 9:21 pm

zdaj sem izmeril pritisk goriva še na povratni cevi pred rezervarjem... in ugotovil da je pritisk goriva tudi tukaj enak čez 4bare...
kaj nam pove zdaj to? pokvarjen regulator pritiska? ali?
naj ga zamenjam? za rabljenega? kolk bi stal nov? morda kdo ve? kje naj najdem rabljenega? v bližini prekmurja...
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse Po sep 25, 2006 10:12 pm

če pa je tako pa mora biti zamašena povratna cev.
odstrani povratno cev ter jo napelji v eno posodo, nato pa meri pritisk goriva na dovodni cevi.
Takrat bi moral biti pritisk 1.2 bara.
 
leoncasar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 26, 2006 5:28 pm

Napisal/-a leoncasar Pe okt 06, 2006 12:00 pm

problem je rešen... končno...

zamašena povratna cev tik pred rezervarjem... menda je bila celo malo skupaj stisnjena in tam se je nabirala umazanija...

hvala vsem za pomoč
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], MercedesV in 11 gostov