Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Podvozje, oz. njega ostanki

Napisal/-a ŽVal Če okt 05, 2006 11:14 pm

Zdravo,

mam spet en problem s svojo 5ko GTT. Zdaj sem namreč ugotovil (po 3 mescih) da podvozja skorajda nimam več. Sem bil pri mehaniku pred kratkim, da mi menja sprednje ležaje in mi potem ko pridem po avto, pove, da so vsi 4je amortizerji malodane zanič :shock: , zadnje "vilce" (ne vem točno kaj bi to naj blo, mislim si svoje...) so prerjavete in preperele :shock: , podn ma luknje velike za pest ali dve :shock: (ni še čisto prerjaveto, ampak ne manjka dosti), itd... . Sam sem ugotovil da avta ne morem dvignit na avtodvigalko, ker se mi podn začne udirat... :shock: .
Mehanik je reko da bi mogo vse dat pošvasat pa amortizerje menjat pa da bi avto potem bil spet dober. Ampak... Kdo bi se spustil v tako obširno delo, problem pa je tudi material. Prage sem že nabavo, amortizerji so problem ker od navadne 5k verjetno ne pašejo (trši pa nižji se mi zdi da so od GTT) in sploh deli za podvozje.

Še en zabaven info :
"... morš pazit da ne boš na kako lukno fejst naleto al pa žlajfal, ker je čist možno da ti bo podvozje spod potegnlo al pa kako zadno kolo vtrgalo..." :D

Crap, indeed.
Pa še 350 jurjov sem dal :evil:

Pomoč, bitte. Hvala

Žiga
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Pe okt 06, 2006 1:37 am

Lepo da si pogledal ko si kupoval. :roll:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 06, 2006 6:01 am

Amortizerje za petko dobiš v italiji (car avto) za 20k sit prenje in zadnje za okol 15k sit.
Poden pošvasaj, zadnjo premo(po tvoje vilice) pa kupi od kake razbite petke turbo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Pe okt 06, 2006 8:04 am

Mogoče je pa počasi prišel čas, da gre petka v zaslužen pokoj. Pa naj se še tako grdo sliši. Tak avto ni za na cesto. Druga stvar je spet, ali se ga sploh splača popravljat. Od rabljenih petk boš dobil gnile dele, EMŠO dela svoje. Pa poden menjat oz. flikat nekaj :roll: . Kaj pa vem. Verjamem, da ti je škoda avta, samo če nisi avtoklepar.sp, pomoje ni vredno.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Pe okt 06, 2006 8:20 am

SlaYeR je napisal/-a:Lepo da si pogledal ko si kupoval. :roll:


Sem pogledal ko sem kupoval. Je pa res da nisem avta dvignil in pregledal celega podvozja :) . Ne vem če je že kdo to kdaj naredil ampak nekak se mi zdi manj verjetno. Problem je pri tej 5ki ker mam plastične obrobe. Zdaj ko mi je ena stran dol padla zaradi manjše nesreče, pa sem videl vse grozote tega sveta. Seveda se je vidla rja tu pa tam, pa sem vedel da je spodaj verjetno še malo več. Samo ne da tolko... :cry:

Torej car avto pa odpad. Ata je varilec, bomo vidli kaj bo rekel. Jaz nabavim 2mm rostfrei on bo pa švasal :D
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe okt 06, 2006 10:57 am

ajd vredu za to kako si kupoval...
samo da ne opaziš da imaš VSE amortizerje zanič? :shock:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Pe okt 06, 2006 1:37 pm

Jah kaj jaz morem. Za avte sem se začel zanimat šele ko sem si mogo nabavit svojga (vsaj kaj se glede tehnike & ostalega stuffa okol avta tiče). Nasral sem se pri nabavi prve navadne 5ke in seveda zdaj tudi pri tej :? .
V 3 mescih človek ne zve dosti o tehnikaljiah avta, večina avtomehanikov v tej okolici pa najraje vidi če k njemu prpelješ avto na katerem je treba naret mali servis. Da bi jih kaj spraševal in gnjavo pa lahko kr odmislite. ZATO (lack of communication & information) ne vem kak sploh zgleda ko je amortizer za nič. Se sliši ? Vidi ? Čuti ? GTT že itak majo trše podvozje zato se mi zdi nekaj normalnega če se peljem kot v lojtratnem vozu. Poleg tega GTT niso ravno pogoste da bi lahko šel do kolega in primerjal, kot bi lahko recimo pri ostalih avtih.
Pri nakupu sem pač upošteval to da bo v avto treba nekaj vložit, da bo spet na poti stare slave in to je tudi moj namen.
Prihranite prosim negodovanje in raje svetujte.
Povejte kdaj so pofu.ani amortizerji zanič.
Razsvetlite me 8)
Turbo whine is mighty fine !
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Pe okt 06, 2006 2:09 pm

kdaj so amrtizerji zanič?
stopiš do avta, nasloniš roko na rob strehe, zamaješ avto, počakaš. če se avto še kr maje, so amortizerji zanič.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 06, 2006 6:58 pm

prjatu nobene panike ne zganji ampak dej amortizerje lepo obnovit če ni možnosti dobit novih,prage pač zamenjaš ,sam poden pa pošvasaš pa je poznam ljudi ki 2-3 leta konkretno razbite avtomobile uvažajo pa rihtajo in ga brez skrbi četrt stran odbije in da drug konc zraven in privari nazaj pa noben tega ne vid pa se avto še zmeri oz. se še en cajt bo vozil .Sicer je pa to za tak avto normalno da je karoserijsko dotrajan ker je prešvoh unoT ima iste probleme in če ti je do avta oz. ga misliš vozit dej to enkrat pa ornk porihtat pa maš en čas mir
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Pe okt 06, 2006 9:06 pm

hm hm. Kolko pa so ti amortizerji potem zanesljivi če jih dam obnovit ? Novi bi me prišli okol 50.000 . Ni ravno poceni in se bom verjetno še en čas vozil s tem kar mam zdaj, za podn pa že tut mam zmenjeno. ;)
Končno sem si malo oddahnil, ker po tem kar mi je mehanik povedal sem bil kar malo v šoku. Sicer pa avto že vozim 3 mesce, pa ga nisem ravno šparal, ker nisem vedel kakšno je stanje. Če zdaj malo gledam na to kak pa kje vozim mislim da mi ne bo hudega, vsaj dokler mi ne pošvasa podna (čez teden, dva ali tri). :roll:

Aja. Kaj pa je s fedrami (vzmeti) ?
Spada to k amortizerju ali se šteje kot posebej del ?
Bi lahko kje obnovil tudi zadnjo premo ?
Turbo whine is mighty fine !
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So okt 07, 2006 1:32 am

obnovljeni amortizerji so kot novi sicer pa če jih dobiš nove za 50 jurjev nimaš kaj mislit ampak samo kupi ker tok nekak pridejo povprečni amortizerji fedri so pa posebej ,za zadnjo premo pa ne vem kako ma turbinarca sploh narejeno če je na isti sistem kot navadna ne vem kaj tam lahko zgnije ker so roke lite edin problem z zgnitjem zadnjih rok je bil pri katrcah kjer so bile roke štancane,drugače pa kakršen avtop si si privoščil moraš že v štartu vedt da je to rizik kupovat
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal So okt 07, 2006 4:08 pm

50 jurjov ni malo, potem pa še motaža, fedre in pošvasanje podna = 100.000 po moje. Tolko pa nimam :? . Mam ravno za vse amortizerje, ki pa mi nič ne pomagajo dokler je vse ostalo gnilo. Sprednji levi amortizer bi naj bil čisto zanič, ker se suče okoli svoje osi. Recimo da dam pošvasat podn amortizerji pa ostanejo še pol leta ? Varnost na cesti ipd... ?
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So okt 07, 2006 4:25 pm

Pa si pelov na kakšne teste da bi ti pogledal amortizerji.Testiral. Ma ti se sam voz sej stran ti nov odletu po omejitvah. Drugač pa če se ti gre za varnost pa čimprej zamenjaj, obnova-raje ne
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal So okt 07, 2006 4:31 pm

Ja bil sem na preventinem tehničnem in je reko da je vse vredu, pač podn je pirav in volanska letev ma luft. Pol pa pridem do mehanika pa mi reče da se vozim v trugli :?
Turbo whine is mighty fine !
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So okt 07, 2006 4:52 pm

amortizer se v večini primerov vrti oz. obrača s kolesom tko da če ni uscan oz. se avto ne maje kot ladja pol bi še bli za en čas ne razumem pa da si šel kupit tak avto in si mislu da se boš vozil brez problemov ker za ta in njemu podobne avte vsak ve da je to jama brez dna
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal So okt 07, 2006 5:35 pm

Avto se ne maje kot ladija :D , sem pa vedel da zavarovanje avta ne bo edini strošek. Kupil sem ga popolnoma priseben in za njega polno odgovarjam, zato se tudi trudim skrbet za mojo 5ko kolko pač lahko. Z malo dnarja gre bolj težko ampak bo že. Danes tedn že peljem 5ko na švasaje. 8) Počasi se daleč pride...
Turbo whine is mighty fine !
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So okt 07, 2006 5:43 pm

počasi bo pa s petko turbi bol težko šlo :D , drugače pa ti je čare svetoval nekak najbolj optimalno možnost, obnovit amortizerje ( pozanimaj se kok to stane), ostalo pa zakrpat in posvasat pa bo mir dokler ne crkne kaj druzga ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal So okt 07, 2006 8:32 pm

Zdaj ko sem ugotovil v čem se v resnici vozim, je tudi pedal za gas malo manj obtežen kot je bil do zdaj :D.
Ko bo vse porihtano, bo pa turbo spet prepeval simfonije nekontroliranih pospeškov in vzdihoval ob hitrih menjavah, katerih sem zmožen samo in edino jaz, mogočni gospodar tega majhnega avta, ki je večji od vseh ostalih na cesti. 8) Khm, ja...

Bom pripel nekaj slik, pred in po švasanju, pa mogoče poslikam še amortizerje če bo zanivimo. Sicer pa to ni nič takega kar še ne bi videli. Ali pač ?
Turbo whine is mighty fine !
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov