Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
tlc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To jul 25, 2006 9:46 am

punto! pomoč

Napisal/-a tlc Pe okt 13, 2006 8:07 am

Pozdravljeni!

Imam puntota 1.2 sx, prevoženih 74.000km, problem je nastal včeraj ko sem se z avtom ustavil, ter bil pri miru 5 minut, v tem času mi je temperatura narasla več kot normalno, vendar ko sem šel naprej mi je v petdesetih metrih padla na normalno, danes sem moral doliti antifriz.
Ali kdo ve kaj bi bilo? a je možno da je tesnilo glave fuč, avto dela dans normalno, pri teh puntotih gre pa rado tesnilo glave.

Prosim za pomoč!

LP
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe okt 13, 2006 9:35 am

Kdaj si pa nazadnje preveril nivo hladilne tekočine? Če si jo predhodno preveril in ti je v kratkem času padla, je lahko dvoje, ali počena cev oz kakšen del na katerega pride cev pritrjena, ali pa je šlo tesnilo. Malo poglej mašino, če je kje mokra, avto vžgi na mestu in ga pusti teči, ti pa preveri če se kje lužica nabira pod njim.....
Glede trenutnega dviga temperature mislim da tesnilo nima nobene veze. Sicer pa če bi ti počilo tesnilo glave mora biti kot sem rekel, ali moker blok motorja, ali pa se meša z oljem, kar je še slabše. To pa vidiš, ko odpreš pokrov kjer se doliva olje in če vidiš notri tako smetani podobno stvar je to to. Če opaziš slednje se ne vozi več in ga daj nemudoma v popravilo. :ne
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe okt 13, 2006 10:02 am

Punto II 1.2 ima falar, da nekje okoli 80k km spusti dihtunga glave; ga praktično ni, ki se mu nebi to zgodilo. Strošek je nekje 80k, potem pa bo mašina delala dalje.
Nikakor pa ne odlašaj, ker ti lahko -če se voziš brez vode- zvije glavo, pol bo pa štala.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Pe okt 13, 2006 10:03 am

Možno da termostatski ventil crkuje, ko si speljal, je mašino streslo, ventil je izklopl, pa je voda zaokrožila... Ena od možnosti, pač.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Pe okt 13, 2006 11:52 am

če je avto tekel na mestu se je segrel zato ker ni vklopilo ventilatorja.
avto užgi in ga na mestu pusti laufat. opazuj tempreraturo. ko bo malo nad normalnim poglej če je obrnilo ventilator...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe okt 13, 2006 12:25 pm

phoebus je napisal/-a:Punto II 1.2 ima falar, da nekje okoli 80k km spusti dihtunga glave; ga praktično ni, ki se mu nebi to zgodilo. Strošek je nekje 80k, potem pa bo mašina delala dalje.
Nikakor pa ne odlašaj, ker ti lahko -če se voziš brez vode- zvije glavo, pol bo pa štala.


Prosim vas kje vam 80 k za menjavo dihtnge. Kvečjem cca 10 jurjev pri fušarju le kaj zamenjajo za 80 k.(tesnilo,brušenje,novi vijaki........????????)

Zdej da ti je tem.padla je lahko termostikalo zanič(ne vključi ventilatorja pazi lahko ti gre mašina v tri pi**de ma**ne) ali pa termostat ampak bo vrjetno kar termostikalo. Ta se nahaja na hladilniku lahko ga zamenjaš sam.......da pa ti je vode zmanjkal pa nebi vedu(lahko da jo nisi že dolgo kontroliral, ali pa ti je ob narasli tem mal popil vode iz sistema.)....pa čimprej preglej če ti dela ventilator ker se ni hecat s tem.


lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
samekk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: To mar 29, 2005 12:37 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a samekk Pe okt 13, 2006 1:45 pm

lenivec je napisal/-a:80k za dihtungo... moreš bit nor da to daš.
jaz sem dal na 1.2 puntotu za dihtungo+vodno pumpo+vse jermen pa pač vse kaje treba za vlki servis (ker je dihtunga spustla 5k pred velikims ervisom) vse skupaj z delom 45k pri "popoldancu"

ja, res, realna cena zamenjave dihtunge je tm okol 30000-40000 sit. je odvisno kolk ti bo majster del računu.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki So okt 14, 2006 6:58 am

Cena do 50k je čisto ok,pod pogojem da je zamenjano vse kar je potrebno.
Črpalka,jermen+natezalec,glava poravnana,garnitura tesnil za glavo,olje,antifriz in seveda termostat,po potrebi tudi termostikalo.
Seveda je vse pogojeno tudi od kvalitete materiala,saj že motorno olje lahko stane
5k pa tudi do 15k ali še več.
Prav tako je odvisno kdo ti delo opravi...odvisno od cene njegove ure.

Priporočam ti,da najprej postaviš dobro diagnozo,ter se nato lotiš popravila.
Lahko da vzrok termostatu ali termostikalu.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 So okt 14, 2006 7:39 am

jst rajš dam 10 jurjev več, pa se naslednjih pet let vozim B.P., kot pa da šparam pri materialu in dajem mineralno olje, pa turške šponarje noter..... veliko vas pa ne dela tako. sam da je avto velik....
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov