Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 05, 2005 10:59 pm

Mouse je napisal/-a:Zdaj pa še jaz nekaj dodam na to temo.Vozim Golf 1.8i 55kw. :( Lučka za olje se mi je prižigala pogosto pri segretem motorju, pri vrtljajih med 2000-2500 min/-1, pod in nad to mejo pa nikoli in tlak olja je v mejah normale.To je pogost pojav pri teh motorjih( :?: "naj bi bila kriva črpalka olja", prevoženi kilometri).Zdaj se mi prižge malokdaj. :idea: Uporabil sem drugo olje (15W-50) vsaj za poletni čas. Ta problem pa mislim rešiti pozneje, ko bo čas ;) (enkrat na pomlad).LP :D


Ni kriva črpalka, ampak by-pass ventil pritiska v njej. Je kdo sploh spremljaj pritiske, ko se prižge lučka - med vožnjo, ali ste samo gledali, merili in "analizirali" ob odprti haubi, turirali in komentirali :?: Stvar je treba prijet za j...e :!:
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse Po sep 05, 2005 11:59 pm

Se strinjam, ....nekaj bo treba naredit ;) , da bo mašinca lepo predla...
merit je tudi treba, da se ve pri čem si, a ne. :idea:
LP
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Če sep 08, 2005 9:17 pm

lp.
fantje, povedu vam bom nekaj-iz lastnih izkušenj.
res da je lahko krivo od stikal in lučk ampak...lučka za olje zagori ker pade pritisk olja v motorju. 1.lahko je pumpa že slaba, 2.kar je bolj verjetno, je da si naletel na ser. napako 1.8t motorjev in sicer ti je pobrusla odmična gred sedež ležaja.olje spolzi skozi in to je to.da te potolažim te pride material za popravilo cca 140k. :( glih zdaj jaz iščem dele za to...problem je tudi da obnovljene glave pridejo ceneje ampak ti ne dajo garancije-posledica je kakšen okrušek,pa ti ga še kak bat zagrabi,... :cry:
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če sep 08, 2005 10:21 pm

nanni je napisal/-a:lp.
fantje, povedu vam bom nekaj-iz lastnih izkušenj.
res da je lahko krivo od stikal in lučk ampak...lučka za olje zagori ker pade pritisk olja v motorju. 1.lahko je pumpa že slaba, 2.kar je bolj verjetno, je da si naletel na ser. napako 1.8t motorjev in sicer ti je pobrusla odmična gred sedež ležaja.olje spolzi skozi in to je to.da te potolažim te pride material za popravilo cca 140k. ....:

nekterim je zgleda treba 3x napisat ....
oba stikala preklopta - merjeno z inštrumentom
pritisk olja je min. 1,5 bara - merjeno z manometrom

- mehansko je z motorjev vse vredu .... in tud olja je dost
- armatura je tud OK ker u drugem avtu dela

fora je u tem da je mehanik nekje potrgu instalcijo al pa konektor tko da se ne vid zato iščem elektro načrt instalacije :!:
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse To okt 24, 2006 9:23 pm

:D Hvalabogu sem rešil problem :D
Komaj danes sem se zraven spravil in porihtal, ker mi je že pošteno šlo na k....
:idea:
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To okt 24, 2006 9:41 pm

Ja in kaj je blo?
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr okt 25, 2006 3:07 am

nanni je napisal/-a:lp.
fantje, povedu vam bom nekaj-iz lastnih izkušenj.
res da je lahko krivo od stikal in lučk ampak...lučka za olje zagori ker pade pritisk olja v motorju. 1.lahko je pumpa že slaba, 2.kar je bolj verjetno, je da si naletel na ser. napako 1.8t motorjev in sicer ti je pobrusla odmična gred sedež ležaja.olje spolzi skozi in to je to.da te potolažim te pride material za popravilo cca 140k. :( glih zdaj jaz iščem dele za to...problem je tudi da obnovljene glave pridejo ceneje ampak ti ne dajo garancije-posledica je kakšen okrušek,pa ti ga še kak bat zagrabi,... :cry:


meni se podobno dogaja na A3 1.8T AGU mašini. Nekaj časa se vredu vozim, potem pa se začnjeo problemi z lučko za olje. Zgleda tako da ko se olje malo bolj segreje se začnejo problemi z oljem ko mu viskoznost pade. Mene čaka tako ali tako malo večji servis ker ima 175kkm za sabo pa bom dal menjati tudi oljno pumpo, cev za olje to turbine ter termo ščit za to oljno cev. Imam pa namen namontirati tudi dodatne senzorje za pritisk olja, T olja in tlak turbine.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr okt 25, 2006 5:31 pm

Armaturko nes k električarju. Sm mel podobn problem na seatu 1.8 motr kar med vožnjo se je prižigala lučka. Pa vsakič k je zapiskala sem mogu ustavt in it pogledat za olje,ker nikol ne veš. lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr okt 25, 2006 7:28 pm

Mouse je napisal/-a::D Hvalabogu sem rešil problem :D
Komaj danes sem se zraven spravil in porihtal, ker mi je že pošteno šlo na k....
:idea:

... bla, bla, bla...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So okt 28, 2006 11:24 pm

A kdo rabi obnovo glave z garancijo?
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], mrtwelvetrees in 13 gostov