Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Pritisk olja v motorju

Napisal/-a tuning1 So nov 04, 2006 8:29 pm

Imam R19 16V in pred kratkim sem dal zamenjat vsa tesnila in teflone.Zdaj pa kar naekrat ni več pritiska olja v motorju. Ko dam kontakt števec pokaže nivo olja in ko ga vžgem pa pade kazalec čisto dol ko bi moral kazat pritisk olja v motorju. Zdaj pa ne vem ali je oljna črpalka ali so ležaji na ojnici ali kaj drugega.Če je imel kdo podobne težave mi prosim naj svetuje kaj naj naredim ali kako naj kaj preverim da vem kje je težava.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: Pritisk olja v motorju

Napisal/-a Mad So nov 04, 2006 10:05 pm

tuning1 je napisal/-a:Imam R19 16V in pred kratkim sem dal zamenjat vsa tesnila in teflone.Zdaj pa kar naekrat ni več pritiska olja v motorju. Ko dam kontakt števec pokaže nivo olja in ko ga vžgem pa pade kazalec čisto dol ko bi moral kazat pritisk olja v motorju. Zdaj pa ne vem ali je oljna črpalka ali so ležaji na ojnici ali kaj drugega.Če je imel kdo podobne težave mi prosim naj svetuje kaj naj naredim ali kako naj kaj preverim da vem kje je težava.
... Če prej teh problemov nisi imel in ... če se še voziš okrog in ne kaže nič pritiska imaš verjetno napako na instalaciji - verjetno ste kaj premaknili ali pozabli nazaj priklopit gor vseeno jaz dokler ne bi našel kje je napaka ne bi vozil ;) pritisk je slab, ko je slaba oljna pumpa in gredo ležaji na motorni gredi takrat ti na minimumu prižiga rdečo lučko od olja - žmiga (ni olja ni pritiska) to se tudi sliši ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne nov 05, 2006 1:54 am

a pa ima 19-ka 16V sploh cager za pritisk ,ker navadna vem da ima tist cager samo za količino olja no če ga ima pa ne kaže potem al niste priklopili kabla na merilec pritiska al je kje preriban al je pa kje drugje napaka najprej pa dobi nekje en manometer da boš izmeril pritisk olja da boš lažje spal
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne nov 05, 2006 10:26 am

Tisti cager je le za nivo olja v motorju in ne za pritisk.Verjemi, če pritiska nebi bilo, bi zaribal v minuti
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Ne nov 05, 2006 12:00 pm

Pavka je napisal/-a:Tisti cager je le za nivo olja v motorju in ne za pritisk.Verjemi, če pritiska nebi bilo, bi zaribal v minuti


Pametni odgovori od lastnikov 16Vjev :?

16V ima kazalec za pritisk olja oz. ima kazalec dvojno funkcijo. Prva kaže nivo olja, ko je avto prižgan pa pritisk olja :!:

Verjetno sploh ni priklopljen oz. ste ga pozabili priklopit :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne nov 05, 2006 1:12 pm

Potem pa priklopljen ni. V glavnem, brez pritiska bi zaribal v minuti-torej pritisk ima
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Ne nov 05, 2006 2:24 pm

Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne nov 05, 2006 8:18 pm

dr.otkar je napisal/-a:Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.


Če je bil renault 21 turbo dober avto, kaj sta bila potem renault alpine(obe verziji)?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne nov 05, 2006 8:27 pm

dr.otkar je napisal/-a:Čebelca strinjam se s tabo, nekateri se še niso usedli v avto s športnim pridihom.

Glede pritiska pa najbolj ziher ga je pomerit s manometrom, nato premerit stikalo če se odziva na pritisk olja pri obratih, nato pa iskamje napake na instalaciji.

Drugač pa ta motor ni kar bi moral biti, primanjkuje konjev.
Dober avto je bil R-21 2.1 turbo z slabimi 200KS. Zadeva za izstrelit.
Kar se renojev tiče da ne bo pomote.
... :P Clio 1.8 16 v By Penso - delavnica blizu Savone, ki jo imajo trije ex Hrvati - oče Valter sinova Mirko in Loris ter stric Mario Penso ... Clio 1.8 16v z Garettovo turbino T3 ima 284 konjev ... daj mi email ti pošljem slike in grafe :P :P :P L.p. Mad
Zadnjič spremenil Mad, dne Ne nov 05, 2006 9:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Napisal/-a tuning1 Ne nov 05, 2006 8:35 pm

Števec je delal,pol pa slučajno spet pogledam med vožnjo na števec in je bil čisto od spodaj. Sedaj pa sem slišal da nekaj malo ropota v motorju tako da bo avto dokler ne najdem napake ostal v garaži.Mislim da bom moral zamenjat oljno pumpo in ojnične ležaje (upam da ni predrago).Ampak še bom malo počakal da najdem koga ki se malo bolj spozna na to kot jaz in da bo pogledal in mi točno povedal kje je težava da si ne bom delal stroškov po nepotrebnem.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Ne nov 05, 2006 9:33 pm

Napisal sem da pustimo novejše skrete in predelane kripe, pogovarjamo se o legendah, tudi alpina je del tega.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne nov 05, 2006 11:05 pm

najdi nekoga da ti bo pomeril koliko pritiska ti da...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne nov 05, 2006 11:43 pm

... pa saj ti bo valjda majster, ki ti je menjal tesnila z manometrom izmeril pritisk...po moje je šel ojnični lager, pa zdaj že tudi kurbelvela...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Napisal/-a tuning1 Po nov 06, 2006 11:18 pm

Nima manometra. Bo pa jutri pogledal malo bolj podrobno. Upam da še ni velike škode...
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Napisal/-a tuning1 To nov 07, 2006 8:18 pm

Ali kdo mogoče ve kje je stikalo za merjenje pritiska olja pri R19 16V??????TIsto stikalo za merjenje nivoja olja sem našel,ne vem pa kje je stikalo za merjenje pritiska olja.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov