Napisal/-a joztom Sr nov 15, 2006 10:49 pm
@strokovnjak me je skoraj upravičeno kritiziral, ker ne pozna tega tipa bencinske mašine. Nima nobenega VTI-ja, ker ima specialno resonančno sesalno cev, že pri 2000 obratih naklepa 88% navora, ki ga zvezno drži tja do 6000, to je nekje do 270 Nm, kar je za bencinarja kar veliko (3.0/24V). Ja, iz mesta se manjši, lažji in bolj iskri avti velikokrat dosti hitreje poženejo, od 100 naprej je pa konkurenca zares redka. Žal se to pri nas ne da dobro izvajat zaradi vseh teh kamer in Provid in na splošno varnosti. Se pa recimo zelo čuti v Vrhniškem klancu, ko kljub kakšnem zastoju v klanec pospešuje in imaš na vrhu že čez 220 na uro. Takrat potem na pumpi v Lomu včasih zaduhaš sklopko. Sklopka je sicer 85K sit, veselja ti pa nobeden ne more vzeti. In to z avtom, ki ga za veliko manj kot milijon lahko rabljenega kupiš na trgu. Enako glede navora velja tudi za novejše dizeljne, kot je obravnavana alfa JTD.