Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Če nov 16, 2006 11:03 pm

Lisko, praviš, da če ne tesni iberlauf, da zato zjutraj ne vžiga??
Sam se s tem problemom ukvarjam na traktorju, zjutraj težko vžge in ob tem kadi kot parnik. Po menjavi šob se stanje ni bistveno izboljšalo, razen, da pri ogretem ni več dima.
Glede ibrlaufa, mam gor prozorno cevko in ko ga ugasnem nafta počasi odteče in se sprazne cevka čisto ali pa samo polovica. Na dovodni cevi imam pa nepovratni ventil.
So mi pa eni zatrjevali, da pri iberlaufu ni važno da tesni?? Kje pa je tebi puščal a na gumijasti cevi??
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Re: Zauh

Napisal/-a peters Pe nov 17, 2006 2:30 pm

triker je napisal/-a:Za poučitev. Dizel nima zauha! Pr dizlu ne zapreš dotoka zraka kot pri bencinarjih, temveč povečaš dotok nafte.
Če tega ne povlečeš, ti bo pri zelo nizkih temperaturah le stežka vžgal.
Dizla mam že 10 let, prvi je bil l.85, zdej pa je l.89. 300000 km je ob pravem vzdrževanju mala šala.


Zauga v pravem pomenu besede res nima, vendar imajo stari golfi še ročico za mrzel vžig (na istem mestu kot bencinar zaug), s katero preko zajle za kako stopinjo ali dve premakneš predvžig. Učinek je isti, kot bi malo obrnil bošpumbo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov