Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
19-ka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe jun 06, 2003 9:41 am
Kraj: lj

Ventilacija - na vseh stopnja dela na full

Napisal/-a 19-ka To dec 05, 2006 9:15 am

Pozdravljeni!

Prebiram forum in nikakor ne najdem rešitve za moj problem. Imam megana l.97. Zadnje čase mi ventilator kabine na vseh stopnjah dela "na full, razen seveda na 0. Torej mi gumb dela kot stikalo vklop-izklop. Naj povem, da imam ročno klimo, ki vsaj zaenkrat deluje brezhibno in je tudi redno servisirana. Problem z ventilatorjem je konstanten pri prižgani in ugasnjeni klimi. Prosim za pomoč pri rešitvi.

Hvala!
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi To dec 05, 2006 11:54 am

Težava je čisto ista kot pri moji bivši 19-ki..........skor 100% se ti je snel zatič, ki ti drži ovoj zajle na mestu in kot posledica tega si ti ob obračanju gumba premika cela zadeva namesto tega, da bi se premikala samo zajla znotraj ovoja.

Odšraufaj spodnji del pod stikali in se uleži v avto in boš videl, kje se ti je snel zatič....če ne boš našel originalnega uporabi plastične vezice (tko sem naredil jaz) ;)

Upam, da ti je to kaj pomagalo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 05, 2006 12:15 pm

19-ka je napisal/-a:....
P na vseh stopnjah dela "na full, razen seveda na 0.

Hvala!


Jurchi je napisal/-a: ob obračanju gumba premika cela zadeva namesto tega, da bi se premikala samo zajla znotraj ovoja.


Če bi imel prav, se tudi izključla ne bi. Verjetno je elektronika (morda samo notranja varovalka?), ker na najhitrejši stopnji je vent. direktno vezan, počasnejše grejo čez upore itd in če odpovejo, ventilator pač udari direktenga.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To dec 05, 2006 1:23 pm

Včasih se tudi na mojem volvu zgodi da na kateri nižji hitrosti začne pihat na full. Problem pa so eni mali uporčki znotraj konzole - oziroma okoli gumba za hitrost. Ker je tu regulacija motorja pač elektronska in ne več preko močnih uporov blizu samega ventilatorja. In tako pač kateri od tistih uporčkov izgubi stik ker so slabo zlotani, in začne pihat koliko more. Če je v Meganu podoben sistem, lahko najprej začneš iskati tu.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To dec 05, 2006 2:25 pm

Na Citroenu, ki ima Valeo ventilator, je na ohišju ventilatorja blok tranzistorjev, ki krmilijo hitrost. Včasih te tranzistorje potolče. Dajo se zamenjat, material je poceni. Zelo radi pa prodajajo ta del kot rezervni v kompletu kar znese ene 23K sit.
 
xbox360
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr nov 29, 2006 11:22 pm

Napisal/-a xbox360 To dec 05, 2006 8:00 pm

joztom je napisal/-a:Na Citroenu, ki ima Valeo ventilator, je na ohišju ventilatorja blok tranzistorjev, ki krmilijo hitrost. Včasih te tranzistorje potolče. Dajo se zamenjat, material je poceni. Zelo radi pa prodajajo ta del kot rezervni v kompletu kar znese ene 23K sit.


Če se prav spomnim crkne en tranzistor v TO3 ohišju. Ostalo sem že malo pozabil. Cena tranzistorja je manj kot 3.000 SIT.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], motom in 7 gostov