Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Nekakšen "preskok" pri speljevanju in čuden zvok -

Napisal/-a silencer_ Sr dec 06, 2006 9:15 am

Pozdravljeni

Imam eno tezavico pa ne vem tocno kaj bi lahko bilo. Pred kakim tedno je bila menjana sklopka, sedaj pa se mi pri speljevanju dogaja ena cudna zadeva. Ko speljujem mi cisto na koncu ko spuscam sklopko, sklopka oz. nevem kaj bi se drugega blo, kar malo preskoci in zato avto malenkostno cukne. Sicer ne vedno, ampak v vecini pa kar. Pojavlja se v toliksni meri, da mi gre ze kar posteno na ku****?! :evil: Je mozno da zdrsne (nova) sklopka?

Je pa potem se drugi problem, ki pa se mi je pojavljal ze pri prejsnji sklopki. Ko saltam v drugo ima avto navado, da mi vedno pocuka. Ampak dvomim da bi to bila krivec sklopka ali jaz, ko bi konjsko spuscal sklopko. Malo imam na sumu dušilno loputo (potreban kalibracija) ali nekaj v zvezi z dovodom zraka. To pa zaradi tega, ker se mi zdi, da ko presaltam v drugo, da obrati zelo zelo hitro padajo. Nevem, mogoce pa imam sam tak filing... :?:

Aja, loputa je bila tudi spucana na zadnjem servisu, hkrati pa je bil akumulator odklopljen in se loputa potem ni kalibrirala.

Za kaksne ideje/pomoc bom zelo hvalezen.

Lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr dec 06, 2006 4:56 pm

če ima tvoj avto dvomasni vztrajnik ga lahko to zajebava
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Če dec 07, 2006 12:04 am

ja ponavad imajo novejši dizli ta dvomasni vztrajnik pa kolkor jaz vem je drag ko :twisted: :twisted: :twisted:
pa je kakšna razlika ker ponavadi se ta dvomasni vztrajnik sliš na mestu še imaš v prostem teku kot da bi nekaj kovinskega rožljalo če pa sklopko stisneš pa le to neha?
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Če dec 07, 2006 8:47 am

Hmmm mogoce bi to blo to. Kje se pa nahaja ta vztrajnik ponavad? Je to mozno zamenjat brez ponovnega doljemanja menjalnika in vse skp? :?: Drugace je moj Audi 1.8 l. , se pa slisi tako kot si rekel, da oddaja nekaksen zvok ko je v prostem teku, ko pa stisnes kuplungo pa nic vec. Vendar se to ne vedno pa ponavadi takrat ko je mrzel. :?
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Če dec 07, 2006 10:26 am

Ja ta vztrajnik oziroma lamela od sklopke pritiska na ta vztrajnik da se ta stvar oziroma avto premikata vztrajnik je med glavno gredjo in sklopko. ta dvomasni vztrajnik je sestavljen iz dveh plošč vmes pa naj bi bila nekakšna guma ali nekaj podobnega zato da ko dodaš plin ko spelješ in spustiš sklopko avto čim lepše spelje, oziroma avto ne cukne.

poskusi dobit mnenje od kakega drugega mehanika, da boš točno vedel pri čem si ali pa vpražaj če ima tvoj model avta tak vztrajnik vgrajen, drugače pa kakor jaz vem je npr za mojga zatahmašnega fiata Lancio Lybro 180k nov obnovljen pa 120k za Audi pa je še mal draži. :evil: :evil: :evil:

upam da ni to in da je kej drugega kaj več ti bo lahko povedal kakšen strokovnjak jaz sem bolj laik na področju avtomehanike.
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Če dec 07, 2006 10:38 am

Huh... cena je kar (pre)visoka :shock:

Bom se se malo pozanimal kako je s tem pri razlicnih mehanikih, da mi malo povejo kako je stem. Hvala za odgovore!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če dec 07, 2006 4:23 pm

če je vztrajnik zanič ne kupuj originalnega ker dobiš istega pri konkurenci z precej manj denarja za golfa 4 TDI smo dali sicer z 25% popustom 101 -ga jurja z lamelo in košaro v kompletu pri EUROTONU redna cena je okol 130 jurjev proizvajalec je pa LUK dobi se pa tudi SACHS cene pa so od 180 jurjev pa dol
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Sr dec 13, 2006 1:00 pm

Hm, sem bil vceraj pri avtomehaniku in je sel en krog pa je rekel, da je velika verjetnost, da je sel kak nosilec motorja. Kar se mi je to kar dobra ideja sem se malo pobrskal na forumu, ce je se kdo imel podobne simptome... tresenja avta v prostem teku (se mi tudi dogaja) in pri speljevanju, opazno premikanje prestavne ročice pri speljevanju in prestavljanju... Sicer pa grem danes se enkrat do mehanika, da zadevo dvignemo in bomo pogledali kaj je na stvari. Jaz upam, da je "le" to.... 8) boljse kot vztrajnik ;)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr dec 13, 2006 3:28 pm

ja čist možno, tebi je bilo verjetno čudno ker si ravno ob menjavi opazil še to.

kaj pa recimo v 3. pri 50 če naglo spustiš gas, al pa pritisneš?
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Sr dec 13, 2006 4:45 pm

Ja sej, sele po menjavi sem zadevo opazil...
Drugace, ce gas naglo spustim ali pohodim v 3. prestavi ni tistega "mehkega" prehoda ampak pocuka. Na prestavni rocki pa se cut kako se premika naprej in nazaj....

lp
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Sr dec 13, 2006 10:37 pm

No ja... po danasnjem daljsem prebivanju pri mehankarju je diagnoza: dvomasni vztrajnik. Je**.... :evil:
Glede na to, da je zadeva precej draga, predvidam, da se ne kvari tako pogosto ali pac? Ali gre lahko kaj narobe oz. kaj gre narobe ce se še kake dva mesca fjakam z unicem vztrajnikom? :roll:

razen tega, da mi zivci pocijo :shock: hehe
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Pe dec 15, 2006 10:04 pm

sočustvujem s tabo. sam sem imel srečo pa je bila pri meni le sklopka hvala bogu. sem v službi vprašal mehanika, kako je če se voziš kar naprej in pravi da se po daljšem času lahko uniči ležaje v menjalniku in posledično os menjalnika ker v bistvu ta guma med vztrajnikoma skrbi, da se ta prenos moči iz menjalnika na sklopko in na kolesa ne izvaja tako direktno ampak blaži to.
poskusi vozit s konstantno brzino pri višjih hitrostih, tako, da ne dodajaš in odvzemaš gasa.
glede tega pa če je dobro da se voziš se kaka dva meseca po mojem ravno najbolj ni je pa tukaj vprašanje koliko k km boš ti naredil v teh dveh mesecih :?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
silencer_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr mar 30, 2005 4:56 pm

Napisal/-a silencer_ Če dec 21, 2006 7:29 am

Hmm kilometrov delam kar nekaj, se posebej ce zdaj upostevas, da se bo hodilo tud mal na smucisca in to :) Drugace pa hvala za odgovor in bom probal zamenjat ob prvi priliki, ker drugace lahko nastane se vec pizdarij in pol bom.. :twisted:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če dec 21, 2006 10:34 pm

silencer_ je napisal/-a:No ja... po danasnjem daljsem prebivanju pri mehankarju je diagnoza: dvomasni vztrajnik. Je**.... :evil:
Glede na to, da je zadeva precej draga, predvidam, da se ne kvari tako pogosto ali pac? Ali gre lahko kaj narobe oz. kaj gre narobe ce se še kake dva mesca fjakam z unicem vztrajnikom? :roll:

razen tega, da mi zivci pocijo :shock: hehe
lahko se posede in boš zelo zežko šaltal ali pa sploh ne boš vprašaj pa pri EUROTONU tam so vztrajniki najcenejši pa mal teži za vsaj 10% popusta glede na to kok košta (okoli 500 EUR)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: AssKicker, Majestic-12 [Bot] in 10 gostov