Napisal/-a svadreb Če nov 16, 2006 10:57 am
Da boš bolj razumel, kaj bi lahko bilo pri tebi narobe, ti bom najprej opisal prnicip hlajenja motorja.
Termostat odpira oz. zapira pretok vode skozi hladilnik. Ko je motor mrzel, je termostat zaprt, da voda kroži samo po motorju. Ko se motor segreje na delovno temperaturo, se termostat odpre in spušča vodo v hladilnik. Ta proces poteka ves čas delovanja motorja in tako ohranja delovno temperaturo. Ko se voda tako segreje, da hladilnik sam ne more dovolj ohladiti vode (npr. ko stojiš na mestu, poleti, ko je vroče ob počasni vožnji...), termostikalo vklopi ventilator. Tudi ta se vklaplja po potrebi. Torej ko hladilnik sam ne more hladiti vode, se vklopi termostikalo. Ko se voda dovolj ohladi, termostikalo ventilator izklopi.
Torej če se pri tebi motor ne segreje, je termostat ostal odprt in voda ves čas kroži skozi hladilnik. Če ventilator skoz laufa, je termostikalo zanič, ker je pustilo ventilatovr vklopljen kljub temu, da temperatura še ni presegla delovne.
Glede gretja kabine pa preveri, katere cevi ti iz motornega prostora vodijo v kabino. Morata biti dve cevi: ena za dotok in ena za odtok. Če gretje dela, morata biti obe cevi vroči. Če je samo ena, pomeni, da voda sicer pride do pečke, vendar ne skozi njo, ker je zamašena. Če pa sta slučajno obe cevi vroči, pa gretje vseeno, v tem primeru pa nimam pojma, kaj bi bilo narobe.
Žal ti ne znam odgovoriti, kje je termostat pri audiju in ali mora ventilator skoz laufat. Zadnje se mi zdi skoraj nemogoče, saj danes vsi avti vklapljajo ventilator le po potrebi. Izjema so primeri, ko laufa klima, ampak te ti itak nimaš.