napi je napisal/-a:btw
vžigalna tulja - punto ima to namesto foltajler kape (razdelilna kapa), ta daje iskro svečkam.
Dokler je tuljava hladna dela normalno, ko se segreje pa mrkne-crkne.Js sem norel zraven tega, ko je bla hladna je blo vse vredu potem pa ko se segreje pa kr naenkrat avto po 2 cilindrih.
Vglavnem fiata si ne kupim več
a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolanenapi je napisal/-a:btw
vžigalna tulja - punto ima to namesto foltajler kape (razdelilna kapa), ta daje iskro svečkam.
Dokler je tuljava hladna dela normalno, ko se segreje pa mrkne-crkne.Js sem norel zraven tega, ko je bla hladna je blo vse vredu potem pa ko se segreje pa kr naenkrat avto po 2 cilindrih.
Vglavnem fiata si ne kupim več
čare je napisal/-a:a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolanenapi je napisal/-a:
napi je napisal/-a:čare je napisal/-a:a zarad tuljave katero bi nekdo mogoče prej odkril kot ti ki si zraven norel preden si ugotovil kaj je narobe (se pravi nimaš pojma) najbolš da si vsakič namesto da bi avto peljal v pralnico kupiš novega da ne bo umazan pišuka mate eni bolanenapi je napisal/-a:
Po vojni je lahko vsak general!!! Tuljava še je od časa do časa dala signal svečkam, poleg tuljav pa je še tu rele in induktivno tipalo. Preden najdes napako traja nekaj časa. Napaka ni odkrita v 2 minutah, ko pade temparatura na tuljavi ( 5 - 10 stopinj) tuljava zacne delovati normalno.
V bistvu nabavi si punteka mk1 pa bos videl kaj so to problemi oz. popravljanje .
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov