Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Samči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 23, 2006 5:19 pm

klima in gretje nedelujeta pravilno...POMOČ!

Napisal/-a Samči To jan 23, 2007 12:55 pm

Zdravo! imam en zelo nadležen problem pri mojem polotu 02 in sicer mi gretje in klima ne delujeta tako kot bi morala! Problem pa je v tem da ko imam vklopljeno klimo mi včasih začne kar vroče pihati vn kar je poleti zelo nadležno sploh če sm v kaki koloni! druga stvar pa je da tudi gretje ne deluje kot bi moralo in sicer če imam dokonca gretje se včasih zgodi da začne mrzlo vn pihati ko pa imam gretje nekje na sredini pa piha ornk vroče vn! dogaja pa se tudi to ko se pelm pa mam dokonca gretje pa pač vn piha vroče pa potem zmanjšam na polovico pa še kr piha vroče pa pol dam čist na mrzlo pa še kr piha vroče no pol pa če avto vgasnem pa spet pržgem pol pa piha mrzlo vn...no in če vrjamete al ne mi to že počasi načenja živce, ker je zadeva res nadležna...no zanima pa me če kdo mogoče sluti kaj bi lahko bilo narobe in pa kje bi mi to lahko odpravili seveda cenovno kar se da ugodno!

Vnaprej hvala za odgovore!

LP Samči
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta To jan 23, 2007 1:07 pm

če je klima navadna ročna, ali si preveril če se z vrtenjem gumba za toplo-hladno premika tudi žica, ki odpira ventil? všasih se tam sname oz, zdrsne iz ležišča in potem ne dela tako kot mora.
 
Uporabniški avatar
Samči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 23, 2006 5:19 pm

Napisal/-a Samči To jan 23, 2007 7:06 pm

klima je pol-avtomatska in ima sam nekekšen potencimeter namreč sem imel že razdrto pa sm spucal! sej pol je neki cajta delval sam pol je pa spet začel zafrkavat!

No sm pa prašu enga avtomehanika če slučajno ve pa je reku da je možno termostat šou sam da ni sigurn ker pač to ni njegovo področje

kaj vi mislte je možno in če kdo kej ve kok to kej stane?
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jan 23, 2007 7:47 pm

Motorček za nastavitev lopute,ki zapira oz. nastavlja hladno-vroče ti ne dela dobro.
Pelji ga na tester, pa ti ispiše napako. Mel podoben primer, na carismi, in sem šel na tester, pa je ispisal napako, da je motorček zanič. sem ga menjal, zaj pa deluje OK
BMW E46
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 23, 2007 10:31 pm

... po vsem opisanem mislim, da ti res potenciometer zgublja stik, jaz bi priročno napeljal z njega dva kabla in v momentu, ko se regulaciji meša meril njegove vrednosti... ali pa opazuj, če je nastane razlika, če ga za eno stopnjo zvišaš ali znižaš...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Samči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 23, 2006 5:19 pm

Napisal/-a Samči Sr jan 24, 2007 1:13 pm

leoCar je napisal/-a:Motorček za nastavitev lopute,ki zapira oz. nastavlja hladno-vroče ti ne dela dobro.
Pelji ga na tester, pa ti ispiše napako. Mel podoben primer, na carismi, in sem šel na tester, pa je ispisal napako, da je motorček zanič. sem ga menjal, zaj pa deluje OK


kje pa se da to testirat? a ma to mogoče amzs tm k majo servis al je treba na uradn servis VW pelat sam tm vem da mi bojo za vsako malenkost orng zaračunal!

LP Samči
 
Uporabniški avatar
Samči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 23, 2006 5:19 pm

Napisal/-a Samči Sr jan 24, 2007 1:18 pm

DrMr je napisal/-a:... po vsem opisanem mislim, da ti res potenciometer zgublja stik, jaz bi priročno napeljal z njega dva kabla in v momentu, ko se regulaciji meša meril njegove vrednosti... ali pa opazuj, če je nastane razlika, če ga za eno stopnjo zvišaš ali znižaš...


Hja nism glih kak električar tako da se u take podvige nebi spuščal! sem pa drugače tud jz razmišlal u tej smeri da je potencimeter zanič!

Naj bolše bi bilo da bi na tester pelu tako kot je leoCar priporočal! pa da pokaže v čem je problem!

Torej, kje bi se dalo to testirat?

Hvala za vse informacije!

LP Samči
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jan 24, 2007 2:12 pm

Enak problem sem imle jst na svoji fabiji ki ima tudi polavtomatsko klimo notr, tako kot jo imaš ti v polotu. Se je isto dogajal da mi je polet ob prižgani klimi, ko je bla nastavljena na 20° začel vroče ven pihat, pozim mi je namest mlačnega zraka začel vroče pihat, pa potem mal mrzlo itd. Pa sem pelu na servis, so dal na tester in ugotovl da sta šla dva motorčka u maloro in da je treba to menjat, strošek cca. 70.000 z delom. Ampak se takrt na srečo nisem odloču za tak poseg in sem šel še k enmu k se z avtoelektriko ukvarja, je razdru tist del armature, motorček ven vzel, neki okol potenciometra šaru, dal vse skupej nazaj, kasiru 5 jurjev in zadeva zaenkrat deluje BP. Če bi blo pa že treba menjat motorček je to tist ki uravnava toplo-mrzlo, stane pa okol €100.
 
Uporabniški avatar
Samči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: So sep 23, 2006 5:19 pm

Napisal/-a Samči Sr jan 24, 2007 7:25 pm

ban je napisal/-a:Enak problem sem imle jst na svoji fabiji ki ima tudi polavtomatsko klimo notr, tako kot jo imaš ti v polotu. Se je isto dogajal da mi je polet ob prižgani klimi, ko je bla nastavljena na 20° začel vroče ven pihat, pozim mi je namest mlačnega zraka začel vroče pihat, pa potem mal mrzlo itd. Pa sem pelu na servis, so dal na tester in ugotovl da sta šla dva motorčka u maloro in da je treba to menjat, strošek cca. 70.000 z delom. Ampak se takrt na srečo nisem odloču za tak poseg in sem šel še k enmu k se z avtoelektriko ukvarja, je razdru tist del armature, motorček ven vzel, neki okol potenciometra šaru, dal vse skupej nazaj, kasiru 5 jurjev in zadeva zaenkrat deluje BP. Če bi blo pa že treba menjat motorček je to tist ki uravnava toplo-mrzlo, stane pa okol €100.


Najlepša hvala za info! Se bom zapelu do enga avtoelektričarja pa da pogleda zadevo upam da nebo drago, ker 70k pa glih ne mislm plačvt!!!

LP Samči
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr jan 24, 2007 8:57 pm

Original tester ti zabeleži vsako napako, tako da je najbolše da raskiraš tistih par evrov in pol veš kaj je zanič, pa pol samo del najdeš in premontiraš, enostavno ko pasulj ;) Tako sem bar jaz naredil, samo je kar dosti dela, ker moraš praktično razdreti celo armaturo.
BMW E46
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov