Hladen motor odlično vžiga, ko pa je vozilo ogreto na delovno temperaturo se pojavi problem, da mora zagnjač vrteti kar nekaj sekund preden motor vžge.
Napaka se popolnoma ne odpravi tudi z menjavo zaganjača, Bosch črpalke, akumulatorja,.. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa. Rešitev pa je v bistvu zelo preprosta.
Gre za napako v krmilnem programu motorne elektronike (EDC). Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.
Cena popravila je 125 eur ( 29.955 sit).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.
peters je napisal/-a:ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.
A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.
peters je napisal/-a:ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.
A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.
peters je napisal/-a:ktmjurca je napisal/-a:Ko pa je vozilo segreto na delovno temperaturo pa je elektronika sprogramirana tako, da začnejo šobe brizgati nafto v cilindre šele, ko zaganjač zavrti motorno gred na 800 vrtljajev/ minuto.
A to je to čudo, zdaj mi je pa jasno! Cel kup TDI-jev različnih znamk sem že vozil in če si rahlo nepazljiv pri speljevanju in mu obrate spraviš pod cca. 700 obratov, hudič kar crkne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov