Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hzan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe sep 22, 2006 2:07 pm
Kraj: konjice

Kdaj menjava turbine?

Napisal/-a hzan Če feb 01, 2007 9:07 pm

Mene zanima pri kolikih kilometrih se menja turbina pri Renault laguna 1,9dci
2002/2003

lp.
PUNTO GT
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Če feb 01, 2007 9:10 pm

Se ne menja, če jo z napačno uporabo ne uničiš. Turbina ni potrošni material.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe feb 02, 2007 2:42 am

A ti bi pa kar turbino zamenjal tak kot npr. zavorne ploščice? :D Ko crkne, daš obnovit če se jo da, drugače pe novo takrat. Prej pa niti ne razmišlaj o tem oz. si ne želi da ti gre turbo po gobe. Ni poceni stvar to. ;)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Pe feb 02, 2007 7:42 am

Mogoče pa pri renojih je turbina potrošni material! :lol: šala
 
hzan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe sep 22, 2006 2:07 pm
Kraj: konjice

Napisal/-a hzan Pe feb 02, 2007 6:29 pm

aha hvala za odgovore ma neki sm ču da se pr 130.000menja :D :D sam res za renoja je 500evrov ni pocen :roll: :roll: :roll: :roll:
PUNTO GT
 
Uporabniški avatar
SEAT motorsport
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:12 pm

Napisal/-a SEAT motorsport Pe feb 02, 2007 6:48 pm

hzan je napisal/-a:aha hvala za odgovore ma neki sm ču da se pr 130.000menja :D :D sam res za renoja je 500evrov ni pocen :roll: :roll: :roll: :roll:


pri nekaterih bencinarjih ja ;)
www.a-jereb.si JEREB RACING!!!
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe feb 02, 2007 6:54 pm

ne mi renoja šimfat :evil: :twisted:
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So feb 03, 2007 6:22 am

Hmm, 500 EUR se mi zdi nizka vsota za turbolader. Pri VAG grupi so po 200 jurjov minimalno novi, pa še višje cene.Govorim o novem, ne obnovljene. Hehe potrošni material, tota je dobra ja. :lol: Sam pri nekaterih voznikih pa bi lahko res to držalo ja. :roll: :evil:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So feb 03, 2007 10:48 pm

Turbina se menja vsaki dve leti na prvo polno luno, če pa takrat ni šla pa tatretje lto ob prvem mlaju. In je potrošna roba, če je v napačnem avtu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So feb 03, 2007 10:58 pm

nova turbina za citroena evasiona 2.0 CT turbo je bila pred dvema letoma 457.000 sit :shock: ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So feb 03, 2007 10:58 pm

Turbina se menja, če šofer ne pazi, kaj dela, če je zamašena dovodna arterija olja ali odvodna. Če se špara na olju, je pregosto ali slabo, in če se po zaustavitvi po hitri vožnji takoj ugasne motor, brez da se počasi turbina ustavi. V vseh evropskih avtih so iste turbine, zato ne tumbajte o razlikah, Garett ali KKK, to je pa vsa razlika.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne feb 04, 2007 12:00 am

joztom je napisal/-a:Turbina se menja, če šofer ne pazi, kaj dela, če je zamašena dovodna arterija olja ali odvodna. Če se špara na olju, je pregosto ali slabo, in če se po zaustavitvi po hitri vožnji takoj ugasne motor, brez da se počasi turbina ustavi. V vseh evropskih avtih so iste turbine, zato ne tumbajte o razlikah, Garett ali KKK, to je pa vsa razlika.


Ja in tut vse mašine v evropskih avtomobilih so enake, zato ne tumbajte o HDI ali TDI ali DCI, ker to je vse isto!!! :twisted: Še clo audi 1.8 turbo je isto kot 1.9 TDI - pa fantje v evropi je vse to isto. :rofl :rofl :rofl :rofl :twisted:
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne feb 04, 2007 12:10 am

Itak! Jest mam še v ventilaciji namest ventilatorja kar eno Garret turbino ;) , k tud v vseh ventilacijah od vseh evropskih avtov so not iste turbine, nima veze al je KKK al pa Garret. Japonci majo pa IHI not, k more pihat mal nižje, k so japonci mal bl mejhni ;)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
makz
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: So apr 03, 2004 8:08 am
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a makz Ne feb 04, 2007 12:58 am

za 1.9 dci 120km te pride nova turbina 200k pri beji...vem, ker sem jo sam zamenjal na 90k km ;)
NI vec tdija....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov