Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr nov 29, 2006 5:24 pm

ILE je napisal/-a:For, tud z moje strani, svaka čast, saj konec koncev, ti imaš res pravico uveljavljat garancijo, če imaš skos redno serviseranega pri pooblaščenem serviserju, pr men pa žal ni tako, zato vas zdaj vse sprašujem naslednje: Kje popravit mojo napako, kdo dela res vredu, pa da ni cenovno predrag?
Hvala :P :shock: :oops: :roll:

Zakaj vsaj ne probaš? Nimaš kaj zgubiti. Oni pravijo da mora biti prerjaveta pločevina, se pravi: luknja mora biti, da bi priznali garancijo. Če ti pustiš te mehurje pri miru še leto-dve, se bo luknja naredila 100%
Meni tudi niso priznali iz naslova kulanca. Priznali so mi iz naslova zadovoljna stranka, da ja ne bodo priznali da je napaka pri barvanju.
Mene je šef servisa na vsak način hotel prepričat da je to poškodba :roll: kar je nelogično, vsak vidi da so mehuri in nobene luknjice ni videt.

Sigor, jaz tudi nisem mislil da bom dobil nova vrata. Sam šef je rekel: "Za kvalitetno popravilo je potrebno zamenjati vrata in jih polakirati.
Za sanacijo mehurja na vratih nadaljna garancija ni možna


Pa glede na mnenje strokovnjaka (če ste prebrali) je to edina prava pot. Vse ostalo je "drži vodu dok majstori odu"...čez čas se spet pojavi ista pizdarija.

Kritik, glede vrste servisov...res je...če si dolgo časa zadovoljen in tiho, ti kar začnejo prazniti denarnico kar tako :roll: ....zato sem moral po dolgem času malo "vrisnit", da vidijo da nisem bogat.

Sigor, glede sitnosti z avtomobilom....pri meni gre samo za dosledno servisiranje. Pa še vsaka malenkost me moti....rad bi vse imel brezhibno. Če zamenjam avto, kdo mi garantira da bom dobil takšnega ki se ne kvari. ;)

Glede Citroena je pa najbolj pogledat tisto temo o C4 .... :P http://www.avto-magazin.si/forum/viewtopic.php?t=1258 kako oni razumijo garancijo :roll:
 
Uporabniški avatar
momo
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:19 am
Kraj: SAVINJDSA DOLINA

Napisal/-a momo Sr nov 29, 2006 5:36 pm

Vse lepo in prav, praviš da je letnik 00 moj je letnik 97 pa zaenkrat nimam nobenih problemov z rjo (morm potrkat). Si poskusu dat zmerit lak, poznam primere, ko je folk kupu nov avto pa je bil že barvan... se pravi lahko bi se zgodilo da se poškoduje pri transportu ali v salonu in seveda prodajalec to ličarsko popravi in proda avto dalje... kot "nov" nič "poškodovan" avto. Nevem možno je sam tko predlog. Upam da boš zrihtal...
Audi.... zakon!
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ILE Če nov 30, 2006 3:03 pm

No sedaj me zanima, če kdo od vas pozna koga, ki bi mi tole napako dokaj vredu in ugodno popravil?
Pa še to me zanima, ali bo treba štrihat cel del in še kje drugje nardit preliv, al bodo samo tam pobrusili, pa poštrihali malo manjši kos? Ima kdo izkušnje s tem? :? :roll:
Audi A3 1.9tdi
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če nov 30, 2006 11:24 pm

Highlander je napisal/-a:moje mnenje je, da je nekdo zagrabil vrata z potno roko (brez rokavic) še preden je šel avto na lakiranje in po vsej verjetnosti je to storil ličar ki lakira avtomobil po teh nedostopnih mestih preden ga robot polakira, on si odpre vrata da potem naščije malo megle tam notr med vrati in blatnikom pa po stebrišču. Lahko se je kdorkoli drug tudi naslonil na avto, vsekakor se je to zgodilo v fazi pred lakiranjem in to v tovarni, pač na pločevino je prišla neka snov, ki kasneje očitno ni bila razmaščena in posledice so tu, zadeva pol kr nekaj časa zdrži dokler ne pride do nje voda in zrak in pa zanimivo je to, da to ponavadi prej prerjavi skozi pločevino šele nato ven skozi lak in jst sem skoraj prepričan da je na teh vratih tudi že luknjica skozi pločevino (po velikosti mehurja) pa čeprav velika samo za šivankino konico. Najdu bi tudi še kakšno razlago o kondenzu ampak ta je najbolj verjetna


Lahko popraviš na dva (tri) načina ...(a nisi prebral v tisti temi kaj je napisal strokovnjak? :roll: )

Highlander je napisal/-a:1. Na starih vratih sanira poškodbo, kar je zanj cenovno ugodneje ker mu ni potrebno razdirat celih vrat in ker je tudi lakiranje dosti ceneje kot lakiranje novih vrat, pa še preliva jim ni potrebno delati na zadnje vrate (ali bok, v kolikor imaš tri vratno izvedenko) in prednji blatnik. Vendar pa ti ob takšnem popravilu ne priznajo nadaljne garancije, kar se dogaja tudi pri drugih znamkih, dejstvo pa je da ima vsak ličar tudi garancijo na opravljeno storitev, katera pa se razlikuje glede na vrsto (zahtevnost) popravila. Na sanacijo takšne poškodbe kot sem jo opazil pri tvojem vozilu je garancija pol leta, kar pa je metanja peska v oči, ker pol leta ponavadi itak zdrži , torej to je garancija kjer imam v mislih da se pločevina na vratih ne izreže ampak se samo očisti rja in malo pocina ter pokita in tako naprej. Pri takšni sanaciji smo samo za nekaj časa ustavili rjavenje, ker bistvo je notri v vratih za robom in slej ko prej bo rjavenje ponovno udarilo ven, pa lahko klepar še tako zaliva z voskom ne bo neč pomagal. Le redko kateri klepar (čeprav bi morali vsi) gre pri taki sanaciji odrezat zarjaveli del pločevine in ga nadomestit z novim.

2.Nabavi nova vrata. No pri tem pa je postopek dosti dražji. Klepar porabi več časa za premontažo delov iz starih vrat na nove, treba je razdret še zadnja vrata (zaradi lakiranja preliva kot sem že omenil), tudi ličar porabi več materiala in časa in cena ki bremeni prodajalca je dosti višja, zato se raje zatekajo k prvi varianti. Je pa kar se kvalitete zadeva mnogo boljša opcija kot prva . Pri tej opciji je treba pazit da niso namontirali kakšno ceneno kopijo, kar se tudi rado dogaja, je pač ceneje. No garancija na takšno opravljeno storitev pa je mnogo daljša, zdej ne vem na pamet ampak mislim da dve leti (ne me držat za besedo) vsaj pri nas je tako.

Tako prijatelj, zdej kakšno vrsto sanacije bodo izvedli pri tebi pa je stvar prodajalca. Če želijo ohraniti kvaliteto in dobro ime, če jim je kaj do rednih strank (in kot sem prebral ti si redna stranka) potem boš deležen novih vrat, drugače pa bojo udarl po prvi opciji. Kot sem že omenil prodajalec trpi samo delo, ostalo trpi proizvajalec (tako je vsaj pri opel in mercedes servisu pri nas), tiste ure si pa tako al tako not spravijo sej računajo storitve po normativih ki jih predpiše proizvajalec in ne po dejansko porabljenem času. Zdej vrata so pod garancijo in te ne bremenijo, lahko pa ti zaračunajo za kakšne manjše kose ki so spremljevalna dela pri takšnem popravilu, na primer letvico na vratih bodo tudi morali zamenjati (v kolikor se bodo odločili za nova vrata) , v tem primeru tudi za zadnja vrata letvico (ker takšne zadeve ne morejo bit gor ko se avto lakira), morda kakšen plastičen čep za vrata in tapeto ker se bo polomil pri razstavljanju (kar je normalno).


V kolikor bodo namontirali nova vrata, bo potrebno narediti preliv na prednji blatnik in zadnji bok. Preliv lahko naredimo na dva načina. Lahko ga naredimo do polovice boka in tam zaključimo, potem naslednji dan spoliramo prehod, lahko pa pobarvamo z barvo do polovice, ostali del (cel bok ) pa samo polakiramo z lakom. Nujno je da pri stikih boka z ostalimi deli (odbijač, zadnja havba) ostane stara barva samo lak je nov, ki pa nianse barve ne spremeni. Enako velja za prednji blatnik. Za ta drugo opcijo, torej cel bok na prozorni lak, barva pa samo do polovice se po navadi odloča večina ličarjev, ker ni nevarnosti da bi se poznala senca (meglica) tam kjer zaključimo (prva opcija). Tiste odrgnine med vrati in zadnjem steklu bodo (beri - bi morale biti) tudi sanirane, zunanje zagotovo, ker pride čez njih nova barva, za notranje pa je odvisno od ličarja kakšne volje bo in kje bo zaključil, lahko demontira gumo med vrati in avtomobilom in zaključi tik pred sprednjim stebriščem (kar mu je najbolj enostavno, ker vrata bo imel itak dol, v tem primeru bo saniral tudi notranje odrgnine), lahko pa zaključi na kakšni izmed krivin na stebrišču, kar pa je slabša opcija, saj laka ne moreš dobro raztopiti na tako majhnem maneverskem prostoru, da se to ne bi opazilo. Vidim da imaš letvice v barvi avtomobila, to pomeni da boš dobil nove letvice (katere pa se zna zgoditi da boš po vsej verjetnosti moral plačati), ker če se ne motim ima golf te letvice prilepljene, torej se bodo ob demontaži uničile, lahko pa da bo zadnjo pustil kr gor, sam to je mal rizkantno (jst je ne bi), ker se utegne poznati.


Preliv ali niansiranje je isto. Zakaj se dela preliv? Zato ker je zelo zelo malo barv ki bi pasale kr direkt, na primer da bi polakiral samo nova vrata (v tvojem primeru) bi se opazila razlika v barvi, pa če tudi bi jo prinesel direkt iz fabrike in da se ta razlika ne opazi je potrebno ninsiranje levo (prednji blatnik) in desno (levi bok) od novega kosa. Najprej se polakirajo vrata in potem še s taisto barvo tudi polovico blatnika in polovico boka, in potem čez vse skupaj prozorni lak, do kje je šel ličar z osnovno barvo se potem ne vidi, pomembno je da pri nadaljnih spojih ostane stara osnova (med bokom in odbijačem, med bokom in zadnjo havbo, med blatnikom in prednjo havbo....) preko katere pa pride potem prozorni lak, ki pa nianse ne spremeni. Pri niansiranju je pomembno to, da se deli kjer se bo ninasiralo ne brusijo in pripravljajo na takšen način kot nova vrata ampak se samo zmatirajo s posebno matirno pasto in vodo ter gobico posebno fine granulacije , ker če bi brusil tako kot kit, bi se vsi risi poznali, ker jih prozorni lak ne bi zakril pri tem postopku pa so risi tako ultra fini da jih zakrije ža nanos samo prozornega laka. Takšno delo tudi sodi med najmanj zahtevna dela v ličarstvu (priprava na niansiranje) in za takšen bok kot ga imaš ti potrebuje ličar nekje deset minut (brez abdekanja, tu imam v mislih samo pripravo), tudi recimo zavarovalnica prizna niansiranje in to celih 12 minut.


Tist link ti nudi vse odgovore, samo prebrat je treba :roll: ;)

Tole pri meni je delal Keržan iz Predvora pri Kranju. Drugač dela za pooblaščene servise, da se pa tudi privat zmeniti. Jaz sem že lani nekaj dal barvat pri njem.
;)
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ILE Pe dec 01, 2006 2:57 pm

Ej For, kolk časa se pa to dela približno, oz. za koliko cajta je treba avto pustit pri njemu? In, a si zadovoljen z rezultatom? Tu piše, da se rja slej kot prej zopet pojavi, razen če odreže cel kos in privari novega. Pa po tvojem mnenju koliko bi me prišlo vse skupaj? Čist od oka povej :lol:
Audi A3 1.9tdi
 
SENSEI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 22, 2006 9:54 pm

Napisal/-a SENSEI Pe dec 01, 2006 9:56 pm

ILE je napisal/-a:No sedaj me zanima, če kdo od vas pozna koga, ki bi mi tole napako dokaj vredu in ugodno popravil?
Pa še to me zanima, ali bo treba štrihat cel del in še kje drugje nardit preliv, al bodo samo tam pobrusili, pa poštrihali malo manjši kos? Ima kdo izkušnje s tem? :? :roll:


Spoštovani prijatelj. Glede na sliko, ki si jo priložil res ne morem natančno videti kakšno je stanje pri tvojem avtomobilu, zato bi prosil, da malo bolje poslikaš mehurjaste zadeve in njihovo okolico (če seveda želiš), pa ti bom lažje razložil nekaj stvari v zvezi z popravilom. Če tudi nisi opravil zadnjih treh servisov (upam da sem prav zasledil) ne igra nobene vloge pri težavah z pločevino oziroma barvo. Naj vam še enkrat povem, tako kot sem for-u; vse kar se tiče popravil na garancijo (predvsem večjih del, z višjimi stroški) krije rezervni del proizvajalec (v primeru golfa od for-a je to vw), pooblaščeni serviser krije samo čas, ki je porabljen za popravilo. Torej vrata za for-a ni plačal pooblaščeni serviser, ampak tovarna vw, v kolikor je pooblaščeni serviser podal prijavo za garancijo (v kar pa glede na strošek ne dvomim).

lp
Highlander
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe dec 01, 2006 10:37 pm

ILE je napisal/-a:Ej For, kolk časa se pa to dela približno, oz. za koliko cajta je treba avto pustit pri njemu? In, a si zadovoljen z rezultatom? Tu piše, da se rja slej kot prej zopet pojavi, razen če odreže cel kos in privari novega. Pa po tvojem mnenju koliko bi me prišlo vse skupaj? Čist od oka povej :lol:

Vse odgovore imaš v tisti temi. ;)
Tudi ene predračune imaš tam, tudi koliko časa je trajal, tudi kako sem zadovoljen in kdo mi je povedal "da sem zadovoljen"...ipd ;)

Na kakšno novo vprašanje ti bo SENSEI (Highlander) sigurno odgovoril. Če ne misliš probat uveljavit garancijo, potem ti priporočam SENSEI-a, pa čeprav je malo daleč (Celje)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 01, 2006 11:21 pm

Ne vem kaj bi iz 7 let starih j**c radi naredili, leta dajo pač svoje. Garancija za pleh je tako napisana, da ne moreš zmagati brez poznanstev. Današnji čas barvanje ni noben problem. Razdiranje, kar je potrebno, čiščenje do živega, jedkanje s fosforno kislino (Chelade fosfatizacija), suho cinkanje s prayem ali tazeleni primer (klepar). Ličar nato grundira, kita, brusi, špric kit, brusi, baza in nato überlak v peči, zaporedje je odvisno od sistema barv, ki jih uporablja. Na koncu zadevo zapolirajo, če se to da v ferlaufu. Mešanje barve z upoštevanjem starosti avta in obšlesane barve ter UV faktorja pozna vsaka mešalnica (npr Blik d.o.o. na Zaloški- MaxMeyer laki), ki da kaj nase ali boljši ličarji s kontrolno lučjo. Izjemno dober je Novak v Zg.Kašlju. To traja ene tri do štiri dni vse skupaj, ker nisi samo ti na vrsti. Če ni kleparske montaže lahko traja tudi manj.
 
djgregy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe avg 04, 2006 1:06 pm
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a djgregy Pe dec 01, 2006 11:43 pm

garancija na prerjavenje in na lak NE VELJA če avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu.
sem delal na fiat servisu in smo imeli kar nekaj primerov.
stranka pride in reče: avto mi je začel rjaveti. prva stvar kar je je blo treba rečt za servisno knjižico in potem vidiš da servisi niso bili delani na pooblaščenem servisu in lahko rečeš samo žal mi je ampak avta niste servisirali na rednem servisu, garancije vam ne moremo priznati.
drugače pa piše tudi v servisni knjižici da more bit avto servisiran na uradnem servisu da se prizna garancija na lak, rjavenje in tako...

aja še to naj dodam kot zanimivost, da ne boste mislili da so vsi orng avti cinkani: mercedes cinka samo C klaso, vse ostalo pač ne.....in to nej bi bil orng avto pa še tok je drag...
mitsubishi colt C50 l.90 1.3 12V, skoda favorit pick up l.92 1.3 8V
 
SENSEI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 22, 2006 9:54 pm

Napisal/-a SENSEI So dec 02, 2006 1:17 am

djgregy je napisal/-a:garancija na prerjavenje in na lak NE VELJA če avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu.
sem delal na fiat servisu in smo imeli kar nekaj primerov.
stranka pride in reče: avto mi je začel rjaveti. prva stvar kar je je blo treba rečt za servisno knjižico in potem vidiš da servisi niso bili delani na pooblaščenem servisu in lahko rečeš samo žal mi je ampak avta niste servisirali na rednem servisu, garancije vam ne moremo priznati.
drugače pa piše tudi v servisni knjižici da more bit avto servisiran na uradnem servisu da se prizna garancija na lak, rjavenje in tako...

aja še to naj dodam kot zanimivost, da ne boste mislili da so vsi orng avti cinkani: mercedes cinka samo C klaso, vse ostalo pač ne.....in to nej bi bil orng avto pa še tok je drag...


Ja seveda, če nisi na pooblaščenem servisu jermenov menjal pol ti odpade tudi garancija na lak a ne. Vidiš ko ne poznate svojih pravic ( kupci ) in ko vam prvič rečejo ne se obrnete in odkorakate potrti in užaljeni.Ko kupujete nov avto vam rdečo preprogo pod noge raztegnejo, tisti trenutek ko ste odpeljali avto ste postali je...na stranka. Ve se kaj in kje rjavi zaradi poškodb (udarcev raznih stvari predvsem kamenčkov) in ve se kje ne rjavi po naravni poti, ampak zaradi enega felerja ki je bil storjen drugje. Takšnih primerov kot jih je imel for in kot ga ima ile sm kr nekaj spravil čez garancijo. Če bi bil to moj avto bi mi ga na servisu porihtali, pa ne na moje stroške, sam treba je dobro poznat zakaj do takšnih stvari pride in ko jim to razložiš na servisu samo zevajo. Nismo vsi laiki kot si tam predstavljajo, da samo oni vse vejo. Treba je bit vztrajen, treba se je zamerit nekaj ljudem, treba jimje iti na živce in jim pokazat, da jim nismo tja prinesli nekaj miljonov za hvala lepa pa pridite spet ko boste nov model kupovali, vmes pa ne pozabit na servise hodit. Za svoj denar trdno prigaran (da ne govorim o odrekanju) hočem imet kar obljubjajo, kvaliteto, zanesljivost in natančnost kar se tiče celotnega avtomobila od motorja do barve.

lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi So dec 02, 2006 8:18 am

SENSEI je napisal/-a:
djgregy je napisal/-a:garancija na prerjavenje in na lak NE VELJA če avta ne servisiraš na pooblaščenem servisu.
sem delal na fiat servisu in smo imeli kar nekaj primerov.
stranka pride in reče: avto mi je začel rjaveti. prva stvar kar je je blo treba rečt za servisno knjižico in potem vidiš da servisi niso bili delani na pooblaščenem servisu in lahko rečeš samo žal mi je ampak avta niste servisirali na rednem servisu, garancije vam ne moremo priznati.
drugače pa piše tudi v servisni knjižici da more bit avto servisiran na uradnem servisu da se prizna garancija na lak, rjavenje in tako...

aja še to naj dodam kot zanimivost, da ne boste mislili da so vsi orng avti cinkani: mercedes cinka samo C klaso, vse ostalo pač ne.....in to nej bi bil orng avto pa še tok je drag...


Ja seveda, če nisi na pooblaščenem servisu jermenov menjal pol ti odpade tudi garancija na lak a ne. Vidiš ko ne poznate svojih pravic ( kupci ) in ko vam prvič rečejo ne se obrnete in odkorakate potrti in užaljeni.Ko kupujete nov avto vam rdečo preprogo pod noge raztegnejo, tisti trenutek ko ste odpeljali avto ste postali je...na stranka. Ve se kaj in kje rjavi zaradi poškodb (udarcev raznih stvari predvsem kamenčkov) in ve se kje ne rjavi po naravni poti, ampak zaradi enega felerja ki je bil storjen drugje. Takšnih primerov kot jih je imel for in kot ga ima ile sm kr nekaj spravil čez garancijo. Če bi bil to moj avto bi mi ga na servisu porihtali, pa ne na moje stroške, sam treba je dobro poznat zakaj do takšnih stvari pride in ko jim to razložiš na servisu samo zevajo. Nismo vsi laiki kot si tam predstavljajo, da samo oni vse vejo. Treba je bit vztrajen, treba se je zamerit nekaj ljudem, treba jimje iti na živce in jim pokazat, da jim nismo tja prinesli nekaj miljonov za hvala lepa pa pridite spet ko boste nov model kupovali, vmes pa ne pozabit na servise hodit. Za svoj denar trdno prigaran (da ne govorim o odrekanju) hočem imet kar obljubjajo, kvaliteto, zanesljivost in natančnost kar se tiče celotnega avtomobila od motorja do barve.

lp


Bravo! Takšnih je potrebno več. Ne pa to, da se pustiš nategovat na servisih glede takšnih in podobnih stvari. Točno tako je kot si napisal. Ko avto kupuješ ti ližejo podplate. Takoj ko se odpelješ jim je pa tvoj avto zadnja skrb. Glavno, da mastno računajo za servise in delo. Za drugo je potrebno pa že orenk pritisnit na njih, da se zbudijo.
Niso pa vsi takšni. Da si ne bi kdo napačno razlagal stvari.

lp
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ILE So dec 02, 2006 8:37 am

Spoštovani prijatelj. Glede na sliko, ki si jo priložil res ne morem natančno videti kakšno je stanje pri tvojem avtomobilu, zato bi prosil, da malo bolje poslikaš mehurjaste zadeve in njihovo okolico (če seveda želiš), pa ti bom lažje razložil nekaj stvari v zvezi z popravilom.


Zadeva je se je zaenkrat pokazala samo na tem mestu in v zelo majhni obliki (hvala bogu), zato je to najboljša slika ki mi jo je uspelo narediti. Vidi se le od zelo blizu, to sem opazil šele ko sem avto poliral :shock:

Naj vam še enkrat povem, tako kot sem for-u; vse kar se tiče popravil na garancijo (predvsem večjih del, z višjimi stroški) krije rezervni del proizvajalec (v primeru golfa od for-a je to vw), pooblaščeni serviser krije samo čas, ki je porabljen za popravilo. Torej vrata za for-a ni plačal pooblaščeni serviser, ampak tovarna vw, v kolikor je pooblaščeni serviser podal prijavo za garancijo (v kar pa glede na strošek ne dvomim).


Da ne boste mislili da sem odšel obupal kar tako (ker sem po naravi zelo trmast :evil: ) Najprej sem prišel na sprejem k modelu za ličarska popravila, or what ever, in on celo pozna 1. lastnika (namreč nisem 1. lastnik, ampak 2.) in je rekel, da ta avto pozna, da je bil redno servisiran in čuvan,.... in zelo je bil prijazen z mano in obljubil mi je da se bo zadeva poslikala in poslala naprej k uvozniku (ki mora odobriti zadevo, da gre to naprej potem na firmo Audi), potem pa mi pravi ta model (g. Kavčič), da gremo do enega, ki bo to poslikal. No in on potem pravi prosim za servisno knjižico, Kavčič mu jo pokaže in on samo pravi, da to sigurno ne bodo dali naprej, ker niso vsi servisi delani pri pooblaščenem servisu :twisted: :roll: In jest sm potem razložu, da oni na servisu nič ne gledajo barve in da nebi sploh opazili te napake tud če bi jim avto pripeljal na servis,... on mi je pa sam reku da oni tud če dajo to naprej uvozniku, da mi bo uvoznik zavrnu prošnjo ker pač servisna ni poštemplana :roll: Jest sm pač tam še neki se pizdu tam na njih, oni so sam stal pa gledal me pa čakal kdaj me bodo frej in to je to :evil: The end of story :shock:
Audi A3 1.9tdi
 
Uporabniški avatar
dzanzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če jan 08, 2004 5:58 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a dzanzi So dec 02, 2006 11:29 am

Ena fora: avto prepiši/prodaj ožjemu družinskemu članu, preko prodajalca, kjer si kupil avto, oziroma kjer si ga pred tem servisiral. Potem pa uveljavljaj garancijo.
Glede na tele slikice, pa se ti bodo v vsakem izogibali garanciji, ker je garancija na prerjavenje, to pomeni, da mora biti luknja, ne pa napihnjena kot v tvojem primeru.
DZANZI
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So dec 02, 2006 12:37 pm

kak komplicirate eni zaradi teh treh¨ balonckov¨ :lol: Ko da je pol avta narazn palo.
Garancija je na prerjavenje in ne na rjavenje. Ce ti res ni dat tistih 20jurjev da se zadeva sanira, pol pac cakaj se par let da bo luknja skoz da bos lahko tisto garancijo uveljavil.
Eni bi si naredli natem se 100jurjev stroskov samo da bi pol blo popravilo zastojn. :roll:

Najboljse si it žile rezat, al pa gladovno stavkat :rofl
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po dec 04, 2006 12:12 am

monster_d je napisal/-a:kak komplicirate eni zaradi teh treh¨ balonckov¨ :lol: Ko da je pol avta narazn palo.
Garancija je na prerjavenje in ne na rjavenje. Ce ti res ni dat tistih 20jurjev da se zadeva sanira, pol pac cakaj se par let da bo luknja skoz da bos lahko tisto garancijo uveljavil.
Eni bi si naredli natem se 100jurjev stroskov samo da bi pol blo popravilo zastojn. :roll:

Najboljse si it žile rezat, al pa gladovno stavkat :rofl

Bo treba prebrat tisto temo, pa boš videl tri predračuna.....
Ni 20 jurjev, ampak 200 jurjev....seveda, če hočeš kvalitetno poravit ;)
 
passat1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če feb 01, 2007 11:17 pm

enak problem...

Napisal/-a passat1 Po feb 05, 2007 1:13 pm

moj foter ma audija A3 200 letnik z 47000 km....avto kot nov,stalno v garazi....pa je zadnjic opazil da ima mehurje zadaj na strehi...tud men se to ne zdi normalno...avto ni bil servisiran na pooblascenem servisu.pa me zanima ce se da kaj naredit z garancijo... ;)
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Po feb 05, 2007 5:33 pm

Težka bo....6 let star, pa še ni servisiran na pooblaščenem servisu... :?
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Re: enak problem...

Napisal/-a ILE Po feb 05, 2007 6:17 pm

passat1 je napisal/-a:moj foter ma audija A3 200 letnik z 47000 km....avto kot nov,stalno v garazi....pa je zadnjic opazil da ima mehurje zadaj na strehi...tud men se to ne zdi normalno...avto ni bil servisiran na pooblascenem servisu.pa me zanima ce se da kaj naredit z garancijo... ;)


No, evo, sj sm vedu da nism edini, ker sem v tem času ko sem odprl to temo, najdu še dva modela z a3 letniki 98 - 00, k imajo mehurcke list na istem koncu kot jest! Zdj enga sm vprašu pa je reku da to ni rja, ker je z nohtom neki probavu, pa je reku, da če bi bla rja, da bi lohk z nohtom to predrl, oz. bi blo bl mehko kot je pa zdj. Reku mi je da je to samo volk :roll:
Jest bom zadevo zaenkrat kr pr mer pustu, ker je en moj kolega dal to rihtat (avto so poslal nazaj v fabrko audi) in so mu celo streho štrihal in še skor celo desno stran (ker niso znal barve ujet) :twisted: :roll: :oops:
Audi A3 1.9tdi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov