Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Drejčika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr feb 07, 2007 11:13 pm

fiat tipo ne vzge

Napisal/-a Drejčika Sr feb 07, 2007 11:25 pm

pozdravljeni.danes ko sem sla delat,je avto normalno delal,ko pa sem prisla iz sluzbe in se vsedla v avto da bom vzgala,avto ni vec vzgal.kontakt je,avto normalno obraca,ampak ne vzge.imam obcutek da nekaj zajebava pompa,ker ko das kontakt,ponavadi zabrenci,sedaj pa ne.gre se za avto fiat tipo l.95 1.4 i.e.prosim za cimprejsnji odgovor,ker avto nujno rabim.ze vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore.papa.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 07, 2007 11:33 pm

skoraj zagotovo (97%) si že sama pravilno diagnosticirala napako.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr feb 07, 2007 11:49 pm

ja kaj če pa druzga bit če ne zabrenči več. sam pazi ko zamenjaš pumpo ti se lahk zgodi čez nekaj dni da ti spet ne bo vžgal. in če se to zgodi je treba injektor menjat. skoraj 100 procentno začne nagajat ko crkne pumpa.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4483
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Če feb 08, 2007 11:58 am

Najprej poskusi pritisnit tist gumb pod sedežem (fuel cut off), da ti ga kaj ne svira, ker je vezan direkt na pumpo za bencin.

Potle preveri varovalko (skurjena) in rele (skurjeni kontakti) za pumpo goriva - skupaj se nahajata pri motorju na požarni steni pod črnim plastičnim pokrovom, ki ima na vrhu dva velika križna vijaka.
Spodaj sta dva releja, vsak s svojo varovalko: en je za pumpo, drugi pa za gretje lambde - ne vem točno vrstnega reda.

Šele potem pride na vrsto pumpa za bencin.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Drejčika
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr feb 07, 2007 11:13 pm

Napisal/-a Drejčika Če feb 08, 2007 12:16 pm

kar se tiče varovalk in relejev je vse kot mora bit nič ni skurjeno.tko da edino ostane še pompa od bencina.
nč najlepša hvala vam za pomoč..
papa
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Če feb 08, 2007 1:00 pm

Ponavad je tak vrstni red: al je pumpa, potem kake vžigalne tuljave na konc je pa možn da je računalnik skurilo. Vsaj pr men je tko blo.
 
Uporabniški avatar
r4tl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne jan 08, 2006 2:43 pm
Kraj: Ljubljana- Polje

Napisal/-a r4tl Po feb 12, 2007 10:28 am

Najprej z instrumentom al pa problucko pomer ce dobis strom do pumpe (zadaj na rezervarju se mi zdi), pa bos vidla... ce je strom je pumpa ce pa stroma ni pa... gremo napeljavo gledat;(

LP

R4TL
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov