Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

okvara turbo motorja

Napisal/-a fifty So jan 27, 2007 5:03 pm

Zdravo,
zanima me, če bi kdo slučajno vedel kaj narobe če avto ko je topel cuka, se zaganja, kadi...Ko je mrzel pa gre.
Gre pa za Hyundai s-coupe turbo, ki ga ima kolega.
lp
cuore sportivo
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: okvara turbo motorja

Napisal/-a Mad So jan 27, 2007 6:46 pm

fifty je napisal/-a:Zdravo,
zanima me, če bi kdo slučajno vedel kaj narobe če avto ko je topel cuka, se zaganja, kadi...Ko je mrzel pa gre.
Gre pa za Hyundai s-coupe turbo, ki ga ima kolega.
lp
... po moje je, ko je topel kje špranja in ti meče vodo v cilinder - tako dela ko je fuč tesnilo glave motorja poglej tudi map senzor . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty Ne jan 28, 2007 12:30 am

Torej je možno, da menja samo tesnilo glave in avto bo šel.
cuore sportivo
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 28, 2007 7:50 am

Mislim, da če bi bilo tesnilo glave zanič, potem bi tudi ko je mrzel nagajal,ker če bi bila špranja kje, bi nekaj vode zagotovo steklo v cilindre preden bi se motor ohladil on s tem bi težje vžgal ker bi voda zalila svečke.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Hoj!

Napisal/-a OLI Ne jan 28, 2007 10:07 am

Poglej če je kaj olja med vodo, v raztezni posodi.

LP
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
makz
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: So apr 03, 2004 8:08 am
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a makz Ne jan 28, 2007 1:14 pm

ka pa recmo da je segret na delovno temperaturo, se normaln vozs, ga nahods po pa k pride do prblizn 4k rpm ga kr zmanka oz. nima efekta ce pohods gas, kukr da zmanka nafte, spustis gas da pride do 2-3k rpm in vse je spet uredu...? to sm tud ze vidu...avto je pa tdi ;)
NI vec tdija....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jan 28, 2007 2:54 pm

Maxx je napisal/-a:Mislim, da če bi bilo tesnilo glave zanič, potem bi tudi ko je mrzel nagajal,ker če bi bila špranja kje, bi nekaj vode zagotovo steklo v cilindre preden bi se motor ohladil on s tem bi težje vžgal ker bi voda zalila svečke.
imel sem dvakrat ta problem na Cossworthu avto je delal super hladen potegnil in vse, ko pa se je fanj segrel je trokiral vzel sem ven svečko drugega cilindra in je bila voda gor - ko naraste temperatura tesnilo ne drži več in začne malo dimit paro iz izpuha avto pa trokira - ne skozi - na trenutke ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Ne jan 28, 2007 3:09 pm

ja tut jest sm imu že tak problem.dihtnga na glavi.
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty Po jan 29, 2007 10:46 pm

za vodo v olju nisem siguren, vendar ko je avto topel sploh noče vžgat, pa full pokadi
cuore sportivo
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jan 30, 2007 9:03 am

Najprej povej, kakšne barve je dim, če je črn je v zvezi z bencinom in izgorevanjem, če je bel je lahko voda ali olje. Kakšna je poraba bencina, vode, olja? Pri olju se zaduha značilni vonj po Yugotu 45. Tudi meni zelo kadi paro, ker je večja mašina, pozimi še posebej, pa ni nikoli nič narobe z vodo, da bi jo dolival.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 To jan 30, 2007 9:21 am

joztom je napisal/-a:Najprej povej, kakšne barve je dim, če je črn je v zvezi z bencinom in izgorevanjem, če je bel je lahko voda ali olje. Kakšna je poraba bencina, vode, olja? Pri olju se zaduha značilni vonj po Yugotu 45. Tudi meni zelo kadi paro, ker je večja mašina, pozimi še posebej, pa ni nikoli nič narobe z vodo, da bi jo dolival.


ha ha pa kakšen je to vonj po jugotu 45. tega pa še ne ha ha. a ma merđo drugačen vonj?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jan 30, 2007 2:33 pm

Res je hecen odgovor, ampak sčasoma so vsi Yugoti 45 preplozali obročke in je smrdelo za znoret po skurjenem olju, če si vozil za njimi.
 
noxys
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To maj 09, 2006 8:40 am
Kraj: okolica gorice

Napisal/-a noxys To jan 30, 2007 10:34 pm

TESNLO galve, če ti meče belkast dim iz awspuha, lhko ga ma malo prebito da dela komplikacije...poglej če ti dela kompresijo v ekspanzijski posodi...če ti dela je gvišno šlo tesnilo glave..
če ni to so lahko svečke oz. kabli svečk,če ni to...je lhko benzin....zam če ti pa kadi kakor jugotu pol je zihr tesnilo glave....,če bi šla turbina bi ti požrlo vso olje v motorju.....
BRAVO TURBO, R19 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
flip-flop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 30, 2007 8:46 pm

Napisal/-a flip-flop To jan 30, 2007 10:41 pm

nemora biti..
ako auto dimi,cuka i takvi simptomi vrlo vjerovatno je turbina riknula...
da je dihtung glave u posudi za vodu bi bilo ulja a i vrlo vjerovatno bi se dimilo ispod haube... meni je izgorio dihtung i dimilo je kao da auto gori...


moj savjet je da provjeriš turbinu a onda sve ostalo....
*** show's the finger ***
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty To jan 30, 2007 11:00 pm

dim je bel. samo pa smrdi po olju.Svečke in kabli pa so novi. A je ziher da ne more bit turbo?
cuore sportivo
 
Uporabniški avatar
flip-flop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jan 30, 2007 8:46 pm

Napisal/-a flip-flop To jan 30, 2007 11:15 pm

fifty je napisal/-a:dim je bel. samo pa smrdi po olju.Sveèke in kabli pa so novi. A je ziher da ne more bit turbo?


vidim da sam na ignore stavljen.... hehe...

ljepo pogledaj turbinu i posudu za vodu (od kilera)...
ako je ulje u posudi za vodu skidaj glavu dolje pa na ravnanje i ako imaš srece to je to...
a ako je turbina e onda nova....
*** show's the finger ***
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jan 30, 2007 11:52 pm

Ko mi je šla na Favoritki dihtnga na glavi je avto samo popil dost vode, ko je bil ogret, pa nikamor ni šel. Zunaj je bilo okol 20 stopinj pa se je kar lepo vidlo bel dim. pa tudi olje je bilo čisto vodenonikol ga pa ni blo preveč, ker je voda zarad temperature zgleda izparela. Novo dihtngo pa spotoma še ventile preveriš pa če so kaj bati ovalni pa cilindri porisani.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To feb 13, 2007 11:26 pm

... no - ali si ugotovil kaj je bilo narobe ?

L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 7 gostov