Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Zobati jermen

Napisal/-a JoeLoe Sr feb 14, 2007 6:15 am

Če kdo ve, bi lepo prosil za nasvet: Zobati jermen se zateguje na pravo tenzijo pri segretem ali hladnem motorju?

Opazil sem namreč, da je pri novem jermenu na šponarju precejšnja razlika. Pri hladnem je inidikator na pravem mestu, pri segretem motorju pa kaže preveliko tenzijo.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr feb 14, 2007 6:26 am

mislim da je najbolje zategnit pri hladnem motorju. jermenu ne bo nič ,če je bolj zategnjen razen tega ,če je preveč ga boš slišal. na mojem avtu mi pri hladnem motorju rahlo tolče po ohišju in ko par minut vozim potem preneha . tako da ga bom malo bolj zategnil ker se bojim da ne preskoči.
to je bolj amaterski nasvet iz prakse . kaj ti bodo pa rekli avtomehaniki ne vem.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr feb 14, 2007 10:03 am

Seveda,ko se jermen segreje,se zategne (skrči) zato ko si dajal skup in si dal točno na mero,bo pri segretem preveč. Saj se ti zihr more jermen slišat,ker je preveč našponan.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr feb 14, 2007 11:10 am

pri hladnem!
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr feb 14, 2007 11:34 am

RedBull™ je napisal/-a:Seveda,ko se jermen segreje,se zategne (skrči) zato ko si dajal skup in si dal točno na mero,bo pri segretem preveč. Saj se ti zihr more jermen slišat,ker je preveč našponan.


drgač se snovi krčijo pri nižaju temprerature.
∆l = l * α(jermena) * ∆T

lp
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš Sr feb 14, 2007 12:11 pm

Kolker vem, se jermen s segrevanjem raztegne, ne skrči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 14, 2007 12:14 pm

Jermen se zateguje (nastavlja) pri sestavi motorja, hladnega. Nastavlja se z aparaturo, ki se ji reče frekvencmeter. Merilno sondo daš na jermen na predpisano točko in zabrenkaš na jermen. Stroj pokaže ustrezno vrednost. Nekateri imajo grif in ocenijo to ročno z obračanjem jermena po osi, do kod se obrne. drugi merijo podajanje v mm pri navedeni kilaži obremenitve (npr vaga za ribe). Pri Gatesovem frekvencmetru je enota SEM, ne vem kaj to pomeni.
Priponke
Gates=Katalog_Page_55.jpg
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr feb 14, 2007 8:01 pm

joztom je napisal/-a:Jermen se zateguje (nastavlja) pri sestavi motorja, hladnega. Nastavlja se z aparaturo, ki se ji reče frekvencmeter. Merilno sondo daš na jermen na predpisano točko in zabrenkaš na jermen. Stroj pokaže ustrezno vrednost. Nekateri imajo grif in ocenijo to ročno z obračanjem jermena po osi, do kod se obrne. drugi merijo podajanje v mm pri navedeni kilaži obremenitve (npr vaga za ribe). Pri Gatesovem frekvencmetru je enota SEM, ne vem kaj to pomeni.


Tukaj sem dal premalo informacij. Se opravičujem. Gre za dizla VW 1.9 SDI, jermen in napenjalec sta Gates-ova in napenjalec konvinski in je avtomatski, na vzmet, zato tenzije verjetno ni treba merit.
Štos je pa v tem, da pri prejšnjem jermenu take razlike ni bilo (med hladnim in segretim stanjem). Mislim, da je bil Dayco ali nekaj podobnega.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr feb 14, 2007 10:10 pm

... "SEM" meter (Gatesovega testerja ne poznam) ne meri frekvenc, ampak napetost jermena s senzorjem pritiska, montiranem v kleščah, z katerimi okleneš jermen... je zelo ziher in točna zadeva... nekateri novejši Gatesovi jermeni, pa so tudi na zunanji strani vidno negladki - narebričani in se temperaturno drugače podajajo kot stari, ki so imeli menjalni interval krajši... če si na vzmetnem napenjalcu nastavil hladnega ne bo problema...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr feb 14, 2007 10:19 pm

DrMr, hvala! In ostalim tudi hvala... se spodobi, ne?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov