Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Engine flush

Napisal/-a Symon Sr feb 14, 2007 8:36 pm

Evo po dooolgem času spet ustvarjam eno temo.
Slučajno sem našel nek čirule-čarule s katerim naj bi se očistilo oljne kanale in sploh vse. Naj bi ven spustil olje, dal tole noter, in potem ene par minut tole po motorju pošiljal, da se vse prepuca.
Valvoline:
http://www.valvoline.com/pages/products/product_detail.asp?product=29 (Valvoline je relativno velika firma za olje, menda bodo ž vedeli kaj delajo)
Amsoil:
http://www.amsoil.com/storefront/aef.aspx
Drugi način je pa mehaničen. Z ugasnjenim motorjem, priklopljen na mašino ki pošilja neko tekočino čez kanale in ti ravno tako spuca vse kanale.
http://www.redwoodgeneral.com/flush.htm
http://www.autoprofit.com/faq.htm
Zdaj pa jaz vas vprašam kakšno je kaj vaše mnenje? Po eni strani Valvoline že ve kaj dela, in najbrž škoduje ne, samo po drugi strani pa samo z nekim "detergentom" :D ne moreš sprati vsake zapacane svinjarije. Drugi način je pa najbrž veliko dražji pa oreng spuca kanale. In kje sploh to delajo pri nas, če delajo?
Skratka firbec me matra, ker ziher bi znalo tole pozitivno pomagati olju, da bi dlje obdržal čim boljše lastnosti ne pa, da je po (recimo) tisoč km že čisto črn od starih ostankov. Pri motorju z 170.000 km bi se gotovo kaj poznalo, samo zanima me vseeno prej še kakšno mnenje. :idea:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
butara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne jun 26, 2005 11:00 pm

Napisal/-a butara Sr feb 14, 2007 9:45 pm

:[] :pij: po moje je to vse tržna niša katero prodajajo zaradi lepega prinosa dobička
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Pe feb 16, 2007 12:18 pm

Redno menjaj olje pa bodo vsi kanali vedno čisti
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe feb 16, 2007 1:19 pm

Jaz ga, ampak kdo je rekel, da so prejšnji lastniki vedno tako vestni. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
ppc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr mar 15, 2006 8:27 pm

Napisal/-a ppc Pe feb 16, 2007 1:40 pm

Po moje bi se potem mašina uscala pri vseh tesnilih. Ali pa vsaj pri večini. Pod pogojem, da avto ni več nov, seveda.

LP
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe feb 16, 2007 2:23 pm

Po moje je to čiščenje čist nepotrebno. Do zdaj tega ni bilo, pa so vse mašine vseeno normalno delale. Redna menjava olja v predpisanih intervalih in v predpisani kakovosti, pa ne bo treba čiščenja.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe feb 16, 2007 2:29 pm

Glede tega čiščenja olja je tako; ni nujno je pa dobro, še posebej pri motorju ki je nekaj že prelaufal. Seveda vsak ne razdira motorja in puca karboniziranih usedlin in svinjarije, zato taka zadeva pride prav.

Če Tsuchyija puca svojo dirkalno in privatno NSX vsakič ko menja olje na ta način, najbrž ne bo ravno slaba stvar.

Anyway; Valvoline bo dobra izbira; še boljša pa amsoil; pri nas jih ni - so pa drugače No.1 v svetu dirkalnih maziv.

Tako da kr korajžno izvedi zadevo in bo ok.

BTW- obstajajo tudi podobni aditivi za v benz in ti iz prve roke povem da JE učinek.


LP ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe feb 16, 2007 8:10 pm

INFINITI je napisal/-a:LP ;)

Evo nekaj takšnega sem želel slišati! 8) Ne špekulacije ampak dejansko kakšen pameten primer iz prve roke (Tshuchiya že ve kaj je dobro za avto).
http://www.valvolineslovenija.si/index.php?stran=produkti&menu=293&id=268
Kul, našel sem celo slovensko stran!

Kakšen aditiv dodajaš v bencin če ni skrivnost? Če misliš na kakšne octane boosterje, se mi ne zdi vredno, raje natankam 100ko kot pa 95 pa dolivam svega boga kemikalij in upam na boljše rezultate. :idea:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr feb 21, 2007 6:36 pm

Še nekaj me zanima..
Kje bi dobil tole: http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
Pa nočem nobenih komentarjev ne zakaj, ne čemu samo zanima me če kdo ve da bi se točno tale zadeva dala pri nas dobit!
Hvala.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Napisal/-a profič Če feb 22, 2007 12:48 am

jaz ti ne priporočam nobenih čistilnih aditivov dodajat v olje.Še ni tako dolgo ko sem v nemški reviji za profesionalne avtomehanike bral članek ko je lastnik vozila tožil podjetje ki ,izdeluje takšne aditive. Po nekaj sto kilometrih ko je aditiv dolil v motor je mašina zaribala,konkretno ojnični ležaji.Sodni izvedenci iz stroke ki so motor razstavili so ugotovili da je aditiv( ki naj bi bil po opisu na izdelku skoraj čudodelen )dejansko povzročil uničenje motorja.
Gre za to da so zaradi močnega čistilnega učinka aditiva odstopile stare oljne obloge
katere so zaprle sito oljne črpalke in se nakopičile v oljnem filtru ,kaj sledi pa vemo'?
Zato je dodajanje čistilnih aditivov posebno nevarno za oldtimerje ki so od slabših nekdanjih olj bolj zapacani,zanje imajo že današnja normalna olja preveliko čistilno sposobnost in sem zasledil da se zanje ponovno dajo dobiti olja ki imajo take lastnosti da so za oldtimerje primerna. S tem nisem mislil da je tvoj avto oldtimer ,ampak koliko ima v motorju starih oblog ne veš.kolikor vem iz izkušenj imajo japonci zelo malo oblog in tvoj poseg sploh ni potreben.
Najboljše bo da daš noter kvalitetno olje in če ga menjaš na max. 15000 KM se bodo tudi obloge počasi očistile,povdarek je na POČASI.Sicer pa tam kjer so prav nič ne ovirajo mazanja.
če bi rad kaj pridobil na trajnosti in manjši obrabi potem moraš uporabit aditive za zmanjševanje trenja(QMI.....)pa še zanje moraš verjet da res pomagajo ker na moči ali pospeških avta boš s svojimi čutili težko zaznal razliko
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če feb 22, 2007 8:23 am

To kar je on spraševal ni bil aditiv za olje, temveč se olje spusti ven in potem valvoline zadeva natoči noter, prelaufa in potem daš sveže olje in zamenjaš filter.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov