
sam sem že uporabil iskanje po internetu pa na žalost nisem našel.
trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!
trafo66 je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!
malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
Sm4jli je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav
jaz že 70k km točim Valvoline Durablend 10W/40, pa je še vse OK. Z motorjem nobenih težav....laufa kakor takrat ko sem ga kupil...ne vem no...
aja Trafo66 rabiš 4.1L, ne 4 :P
Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje.In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!!
malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
Koliko jaz vem o tehniki ti ne moreš vedet, verjemi da veliko več kot si ti misliš. Sam si pa svoje znanje pokazal z zgornjo "tehnično" izjemno dovršeno in izčrpno repliko, ki je na ravni fazanov v prvem letniku poklicne avtomehanične šole, na dne prvega septembra in bi bila dobra edino le za v kakšno gostilno ali trač revijo, ker je brez VSAKE UTEMELJITVE. Glede cene pa sploh nisi dojel, kaj sem s tem mislil.
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov