Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DelPiero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe feb 23, 2007 7:01 am

Lučka za olje utripa

Napisal/-a DelPiero Sr mar 07, 2007 1:03 pm

Imam en problem. Vedno ko vžgem avto mi začne utripat lučka za olje in ne kaže obratov (obrati ostanejo na 0). Nato pa ko dodam gas se obrati dvignejo in lučka neha utripat. Nikdar pa lučka ne začne utripat med vožnjo. Imam pa VW polo 1,9 diesel. Kaj bi lahko bilo narobe?
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Sr mar 07, 2007 1:07 pm

Nisi dal podatka, če si dejansko gledu olje (na šipki). A ga je dost?
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
DelPiero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe feb 23, 2007 7:01 am

Napisal/-a DelPiero Sr mar 07, 2007 1:11 pm

Olja je dost, servis pa je bil naret pred 20000km.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr mar 07, 2007 1:16 pm

na kok pa mas servisne intervale?na 30000km?
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Sr mar 07, 2007 2:22 pm

Nism vedu, da sploh ker prizvajalc ma tolk dolg interval. Civic mislim, da ima predpisano na 10000km, eni avti vem da majo na 15000km.

Pol bi zame rekl da sem čist ubrisan, ko delam servise na 5000-7000km prevoženih :lol:
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 07, 2007 2:52 pm

ja pa si resmal, precej vozil (novejših) ima interval na 30tkm,edin če ti v enem letu ne nrdiš več kot 5-7 tkm pol pa le nadaljuj tako ker pol gre servis na leto ne na kilometre,pri novejših pa km ali 2 leti
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Sr mar 07, 2007 3:56 pm

Klepam okol 20-30 na leto.
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr mar 07, 2007 4:44 pm

Kok pa je letnik avto? Kok kilometrov imaš prevoženih?
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 07, 2007 4:51 pm

ru7 je napisal/-a:Klepam okol 20-30 na leto.

no pol pa komot na 10 ali 15 delaš servis odvisn ker avto maš pa kakšne relacije
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr mar 07, 2007 5:11 pm

Problem se skriva v alternatorju, dokler se ne dotakneš gasa ti gori lučka za alt., števec za obrate je na nuli, pa lučka za olje se prižge, mar ne.

Rešitev je da na modro žičko ki gre iz alternatorja priklopiš neko breme (žarnica 1.2W ali 2W) in drugo žičko vežeš na + kontakt, recimo na kabel od bosch pumpe.

Drugače mislim da je s tvojim mopedom vse O.K.

Če nisi za predelave, pa ob vžigu avta narahlo pohodi gas, da lučka za alt. ugasne.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Sr mar 07, 2007 5:12 pm

Ni mi škoda dat za tiste 2-3 servise večrat na leto, da avto laufa tip-top.
Gre se za Civic VTI, tako da že zaradi obratov se ni za igrat s poceni olji in dolgimi servisi 8) Tisih 15k ko pride servis pa tut ni taka reč, da bi se šparal.

Itak ga pomojem ni olja, da bi mel iste mazalne lastnosti že pr 0 in 10000km, kaj šele 15 ali 30000. Svašta, pa da firma sama predpiše take servise. V Civicovi servisni piše, da če se vozi oštro je predvideno 5000km. Sicer osebno ne divjam, sam vseeno. Že prejšni lastnik se je tega držu in tut jst ostajam na tem.
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr mar 07, 2007 5:16 pm

Verjetno so predpis o 30k km al pa 20k km intervalih podali malo vecji strokovnjaki kot klele gor na forumu....

Vcas si mogu olje menat na 10k km, danes ga pac na 30k km....tko k gre drugje tehnologija naprej gre tut tukaj...
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Intervali menjave

Napisal/-a profič Sr mar 07, 2007 11:38 pm

Tisti intervali 30-40.000 km so samo modna muha evropskih znamk.Japonci niso nikoli imeli tako doooolgih intervalov ker vedo da so to kratkotrajne muhe enodnevnice ,ker
se zaradi predolgih servisnih intervalov pokažejo problemi drugje ,tako da večina proizvajalcev že vrača predpisane intervale na dol.Vseeno pa mislim da malo pretiravaš
in ti priporočam menjavo olja na 10-15000glede na kvaliteto olja ,pa ne pozabit še kaj druga naredit na avtu kot oljev mašini,kdaj si naprimer menjal olje v zavornem sistemu
itd itd ker cena za tvoj servis se mi zdi mizerna,že material pride večče je kvalitetno olje in filter razen če ti ne nalivajo not traktorsko olje??????

L.P.
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Če mar 08, 2007 10:27 am

Hmm, okol 50 eur je 4l olja pa oljni filter (trenutno Elf Excellium LDX 5w40). Zračni filter je za čistit (CAI). Dobro, zavorno olje se ne menja na vsak interval, tko da tiste stroške niti nism štel, ker te doletijo v vsakem primeru za redne servise (ni važno na kok jih delaš). Štel sem samo material ki ga porabiš za servis če skrajšaš interval (dela nism štel ker mamo delavnico doma).

Glede kvalitete olja pa tko, da so mnenja VEDNO zelo deljena (slebe izkušnje z Castroli recmo), Elf je kokr sem ga mel zelo ql, poraba olja je minimalna.

Sicer pa Honda sama PRIPOROČA zmanjašanje servisnega intervala na 5000km ob ostri vožnji. Sicer vozim večinoma normalno z občasnimi skoki na >8000rpm.
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
DelPiero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe feb 23, 2007 7:01 am

Napisal/-a DelPiero Če mar 15, 2007 8:20 pm

dr.otkar je napisal/-a:Problem se skriva v alternatorju, dokler se ne dotakneš gasa ti gori lučka za alt., števec za obrate je na nuli, pa lučka za olje se prižge, mar ne.

Rešitev je da na modro žičko ki gre iz alternatorja priklopiš neko breme (žarnica 1.2W ali 2W) in drugo žičko vežeš na + kontakt, recimo na kabel od bosch pumpe.

Drugače mislim da je s tvojim mopedom vse O.K.

Če nisi za predelave, pa ob vžigu avta narahlo pohodi gas, da lučka za alt. ugasne.


dr.otkar a si siguren da je to? Ker sem bil pri ne vem že kolkih mehanikih in nobeden ne ve kaj bi blo. Eden mi je omenil da bi mogoče bil problem v alternatorju. Drugač sem iz Rogaške.
Ja in utripa mi lučka za olje in ne za alternator.
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov