Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
markom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po sep 12, 2005 3:31 pm

Napisal/-a markom To mar 13, 2007 9:10 pm

Pozdrav vsem.

Najprej hvala za odgovore.

Našel sem verjetno pravo kodo za odkodiranje. Saj je lučka nehala utripati po vnosu 4 številke oz. natančneje odklepu, poleg tega pa avto ni spuščal nobenih zvočnih signalov ob vnosu, kar bi pomenilo, da je koda napačna (torej je pravilna; čeprav je en anglež pisal, da je včasih ob pravilni kodi spuščal zvoke, včasih ne). Avto kljub temu ni vžgal. Se je pa slišala bencinska črpalka (bzzzzzt).

Brskal sem po angleškem forumu in našel komentar, da lahko v tem primeru avto porineš in mora vžgati. Kar je meni total butasto, ker kakšna zaščita je potem to? No in grem danes avto suvat in lepo vžge. Hm. :roll: Ugasnem, poskusim na ključ, spet nič. Spet porinem, spet vžge.

Kakšne ideje kaj bi to bilo? Štarter? Na vžig se skoraj nič ne spoznam.

lp vsem
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin To mar 13, 2007 9:22 pm

zamenjaj znamko :pray:
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor To mar 13, 2007 9:52 pm

Tud sam se na vžig ne spoznam kaj preveč, lahko samo ugibam. Črpalka, rele črpalke, vžigalna tuljava, svečke, razdelilna kapa. To vse so pri meni stestirali na mojem Roverju 214 SI, izkazalo se je, da je šla vžigalna tuljava, avto pač ni vžgal, potiskal ga pa nisem.
Slika
 
markom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po sep 12, 2005 3:31 pm

Napisal/-a markom Sr mar 14, 2007 3:19 pm

michelin je napisal/-a:zamenjaj znamko :pray:


Sem jo poskusil na vratih od prtljažnika sneti, pa ni šlo. Samo tako ne bi pomagalo, ker od bmw-ja je okrogla, pa ne bi šla nalepit spredaj na haubo, ker je izbočena črta na sredini, luknje pa tudi nimam in tako tudi jaguarček odpade.

Hvala Sigor za info.

lp
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Sr mar 14, 2007 3:40 pm

Ni vrag da na servisu nebi najdli napako.Ceprav sem tud jazmvozil na servis in na racunalnik.
Nima veze koda.Pr men so tud srali,da je blokada,pa sploh ni blo res.
ponavad v navodilih pise da se avti ne smejo porivat,jaz tega tud nisem pocel.
Mozno je da te celo zafrkava motorni racunalnik,ne vem.Men so v glavnem zamenjal crpalko,rele pa je na koncu vsega bil kriv racunalnik.
Crpalka je pognala bencin do tiste tam spredi,pol je tista z pravim pritiskom posiljala naprej a avto kljub temu ni vzgal,ker racunalnik ni dal tistega ukaza keteri bi sprozil eksplozijo,da bi se motor zagnal.
To je moja teorija,katero so mi povedal na servisu glede mojega roverja.Ni nujno ,da je pri tvojem enako.
Res je da so napako na racunalniku ugotovili tako,da so iz enega Roverja ki je bil tudi tam na servisu sneli racunalnik in ga priklopili na mojega in je delovalo.Rekli so da tega nebi smeli naredit,ampak naj bo da sem jaz.
In avto je takoj v prvo vzgal,ko pa so nazaj dali moj raunalnik pa ni hotu vžgat
 
markom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po sep 12, 2005 3:31 pm

Napisal/-a markom Sr mar 14, 2007 4:51 pm

Bom šel na servis v končni fazi, prej pa bi se rad malo poučil o teh stvareh. Trenutno avta ne rabim v tolikšni meri in si lahko privoščim malo vrtanja.

A na tvojem je delal štarter samo ni vžgal? Ker na mojem pridem samo do pritiska pumpe, ko obrnem ključ, pa je tišina. Tudi jaz sem zdaj gotov, da ni koda ključni problem, čeprav je mogoče sprva res bilo to, saj je lučka sunkovito utripala na drugačen način, kot še ni. Ko pa sem odklenil s ključem in kodo, pa je bilo normalno, le vžgat noče.

Tudi jaz avto zelo nerad porivam, menda lahko preskoči jermen. Vendar sem ga vsaj spravil domov.

lp vsem
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr mar 14, 2007 5:08 pm

Malo razmišljam, kaj bi še lahko bilo, pa mi pade na pamet en gumb, ki je tik pod pokrovom motorja, havbe po domače, gre za neko blokado dotoka goriva, če se prav spomnim, včasih se prekine dovod goriva in s tem gumbom sprostiš blokado. Ampak, ko ti obrneš kjuč, ni nič slišat, tako da to verjetno odpade.
Slika
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Sr mar 14, 2007 7:29 pm

seos!!
Jaz tudi vozim roverja, samo da je 200 1.6 16V!
Pa sem imel isti problem, avto mi enkrat vžge drugič spet ne, pa lahko je bil hladen ali ne pa ko je po 3-4 poskusih zalaufal ga je enih 3 min dušilo pa potem je šlo. Nato sem ga pa peljaj k mehaniku pa mi je menjal, senzor za merjenje hladilne tekočine in avto vžiga kot treba!

Pa če smo že pri roverjih! Danes ko sem se pripeljal domau, zapiram okno na avtu, pa ko jo zaprem mi pade obratomer za 100 obratov/min! Pa sem probal večkrat pa vedno isto, pa še zasliši se da motor laufa drugače! Je možno da je el. pomik stekel povezan z računalnikom, pa to kaj vpliva da padejo obrati?

Vaše mnejne! LP
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr mar 14, 2007 7:51 pm

Kolkor se spomnim, električni pomik kar vpliva na obrate v prostem teku, še posebej, če na primer zapiraš obe okni hkrati. Ampak to se mi ne zdi problematično.
Slika
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Sr mar 14, 2007 8:17 pm

Ja saj, ampak mo prižgem luči ali pa brisalce je isto, vedno pade!
Saj pa res to ni tako velik problem!

Aja, sigor vidim da ti tude viziš roverja!
A si imel gdaj že kake probleme z avtom?
Vrašam pa zato ker sem ob kratkim postal lastnik roverja pa nimam toliko izkušenj, z meti avtomobili!

lp
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr mar 14, 2007 9:10 pm

Pravzaprav vozim dva Rverja, no, dva Roverja imamo pri hiši. Večjih težav ni bilo, kak mala okvara pa že. saj kater avt se pa nič ne kvari?
Lahko povem, da sem zadovoljen z Roverjem kot avtom, eden ima že 217.000 km, drugi gre proti 50.000. Če te kaj zanima, vprašaj.
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Sr mar 14, 2007 10:18 pm

caco1825 je napisal/-a:Ja saj, ampak mo prižgem luči ali pa brisalce je isto, vedno pade!
Saj pa res to ni tako velik problem!

Aja, sigor vidim da ti tude viziš roverja!
A si imel gdaj že kake probleme z avtom?
Vrašam pa zato ker sem ob kratkim postal lastnik roverja pa nimam toliko izkušenj, z meti avtomobili!

lp

Poglej,zo je tak.
Vsaka stvar katera rabi elektriko v avtu obrati malenkost padejo pri prostem teku.
Ne vem razlozit ker nisem elektrikar ampak tako je v praksi.
Ceprav sem imel velike tezave s svojim Roverjem(ni bil avto kriv,pac pa razlicni lastniki pred mano katri niso negovali avta kot je treba) sem zadovoljen z njim
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Sr mar 14, 2007 10:45 pm

Ja pa ni avta ki se nebi kvaril, saj pa to je vse potrošni materijal!!
Jaz sem tude zelo zadovolen z mojim roverjem, edini problem kaj sem ga imel, je bil ta da mi je crknila pumpa za servo, pa senzor za merjenje temperature hladilne tekočine!
Prejšnji teden sem pa naredil servis da mi je mehanik menjal zobati jermen, vodno pump, natezalec za jermen, teflone ker mi je malo požiral olja (2000km-1l olja), pa semering-e je menjal ker je tam tudi ven teklo malo olja, pa zdaj po enem tedu ni videti niti kraplje olja! Ja pa še hladilno tekočino in svečke! Fascinira me pa to ker je avto star že 9 let in mi nič ne rjavi!

A je to res da imajo roverji hondine mašine ali imajo od bmw-ja?

lp
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Če mar 15, 2007 4:37 pm

caco1825 je napisal/-a:Ja pa ni avta ki se nebi kvaril, saj pa to je vse potrošni materijal!!
Jaz sem tude zelo zadovolen z mojim roverjem, edini problem kaj sem ga imel, je bil ta da mi je crknila pumpa za servo, pa senzor za merjenje temperature hladilne tekočine!
Prejšnji teden sem pa naredil servis da mi je mehanik menjal zobati jermen, vodno pump, natezalec za jermen, teflone ker mi je malo požiral olja (2000km-1l olja), pa semering-e je menjal ker je tam tudi ven teklo malo olja, pa zdaj po enem tedu ni videti niti kraplje olja! Ja pa še hladilno tekočino in svečke! Fascinira me pa to ker je avto star že 9 let in mi nič ne rjavi!

A je to res da imajo roverji hondine mašine ali imajo od bmw-ja?

lp

Hondine masine imajo do letnika 96,od tega letnika naprej pa so zaceli sami izdelovat masine.
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Če mar 15, 2007 9:04 pm

aja se mi je zdelo da so od honde, ker je glava mašine bila zelo podobna hondini!!
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe mar 16, 2007 9:53 am

@Markom:

spomnil sem se enega razloga, ki bi morda lahko bil vzrok tvojim težavam. Mogoče je pa kontaktna ključavnica zanič in ne da stika oz. ne sklene tokokroga, ki bi zagnal štarter. Ne vem pa, ali tebi avto vergla al ne? Ker če vergla, pol najbrž ni to. Ampak strošek zamenjave najbrž ne bi bil velik, pa je morda smiselno to probat zamenjat.
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Pe mar 16, 2007 11:13 am

caco1825 je napisal/-a:aja se mi je zdelo da so od honde, ker je glava mašine bila zelo podobna hondini!!

edini motor v roverju od honde je 1.6. in na njemu pise HONDA.

K-series motorje so predstavili leta 1988 in sicer z mono vbrizgom. leta 93 se mi zdi pa tudi multipoint injection motorje. vsaj moj 95 letnik ima motor identicen roverjem 200, 400, 25, 45 ...
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
caco1825
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne mar 11, 2007 11:28 pm
Kraj: ms

Napisal/-a caco1825 Pe mar 16, 2007 5:05 pm

ja pa moja je tudi 1.6 letinik 98!

pa ko sem gledal rezrvne dele, so vsi bili isti ko pri hondi!

lp
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Pe mar 16, 2007 7:57 pm

caco1825 je napisal/-a:ja pa moja je tudi 1.6 letinik 98!

pa ko sem gledal rezrvne dele, so vsi bili isti ko pri hondi!

lp

Ja saj so isti,vendar jih ja delal rover.Nevem tocno kje,zdi se mi da v Spaniji.
Saj vsi rezervni deli so eneki kot pr hondi,ravno tako podvozje.
 
markom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po sep 12, 2005 3:31 pm

Napisal/-a markom Pe mar 23, 2007 6:03 pm

Urejeno.

Ne vem točno, kaj je bilo. Menda kontakt na štarterju in nekaj v daljincih. Strošek: 4-je grejo na pico in pir.

Hvala za pomoč....do nadaljnega. :twisted:

lp vsem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 22 gostov